2026-02-16, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stjernglans
Var det igår eller förrgår hon skrev att vi skulle få följa med på något?

Vi skulle få följa med på second hand och köpa stolar
Citera
2026-02-16, 16:44
Medlem
Hon är en parodi på sig själv. Ofattbart att hon ständigt gör dessa hyllningar till matbutiker och dylikt, butiker som normala personer ser som ett måste snarare än LYX. Är hon lågbegåvad? Förlåt för dum fråga hahaha
Citera
2026-02-16, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonymsaklart12
Hon är en parodi på sig själv. Ofattbart att hon ständigt gör dessa hyllningar till matbutiker och dylikt, butiker som normala personer ser som ett måste snarare än LYX. Är hon lågbegåvad? Förlåt för dum fråga hahaha
IF har diskuterats i tråden förut och man undrar ju när det kommer såna här inlägg...
Citera
2026-02-16, 17:34
Medlem
Förstår att hon inte har några vänner. Hon verkar så egoistisk och elak.
Citera
2026-02-16, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dznBot
Det är väl lite ot men det bästa denna tråden gett mig är Sara Lagom 😅 Började följa tråden för kanske två år sen och det gjordes så många jämförelser med SL att jag var tvungen att gå in och följa. SL är riktigt kul att följa då hon uppdaterar bra samtidigt som barnen inte är i fokus. Förstår inte varför Hanna är aktuell längre. Utan denna tråden vore det nog slut.
Samma här 👌🏼👍🏼👌🏼
Idag har H o L duschat. Samarbete har spelats in. Så tråkigt content…
Citera
2026-02-16, 18:53
Medlem
Ica åker man och handlar på för att det är nödvändigt. För Hanna är det lyx!? Det säger mycket om hur innehållslöst liv hon lever. Det är så tragiskt att se.
Citera
2026-02-16, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krangs
Ica åker man och handlar på för att det är nödvändigt. För Hanna är det lyx!? Det säger mycket om hur innehållslöst liv hon lever. Det är så tragiskt att se.
Det säger mest om vilken håla hon bor i när dom har en timme till närmaste ICA Maxi. 😝
Citera
2026-02-16, 19:32
Medlem
dznBots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krangs
Ja det är sorgligt. Om jag reser bort en vecka är inte ica maxi en av höjdpunkterna. Vem går ens på mataffär när man är bortrest?
Citera
2026-02-16, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mindiz
Förstår att hon inte har några vänner. Hon verkar så egoistisk och elak.
Varför elak?
Citera
2026-02-16, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A-Melia
Vi skulle få följa med på second hand och köpa stolar
Det leder tyvärr bara till att man inte kan lita på det hon säger, så ofta sägs saker men hålls inte
Citera
2026-02-16, 20:05
Medlem
Såhär beskrivs ugc

"Det är en kraftfull marknadsföringsstrategi som bygger äkthet, tillit och sociala bevis, vilket ofta leder till högre engagemang och konvertering"

Hanna har tillkallat sig själv ugc
Citera
2026-02-16, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dznBot
Ja det är sorgligt. Om jag reser bort en vecka är inte ica maxi en av höjdpunkterna. Vem går ens på mataffär när man är bortrest?

Eller hur? Vad gör de ens där när de ska vara gäster hos någon annan? Lol. Men hon måste säkert bara in pga PIRRRRR. Ser L’s lilla ansikte framför mig ”oh well in i butik igen..”

Uppväxt på Ica maxi rusta Willys gekås! Kul!!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in