Citat:
Ursprungligen postat av
Anklagaren
Diskussionen nu handlar inte om huruvida CO ljugit utan om huruvida hon åtnjuter något förtroende eller snarare uppfattas som en total galning. Varför flyttar du fokus mot frågan om lögn?
Jag citerade det här inlägget,
Citat:
Ursprungligen postat av
SnakePlisssken
Så du menar att hon inte var pålitlig tidigare - men att hon av nån anledning är pålitlig nu?
Eller missförstod jag dig?
Och vad gäller ditt påstående om att hon "uppfattas som en total galning" av den stora majoriteten människor så vill jag se ditt underlag. Om du vill visa att du inte ljuger här.
Citat:
Och vad gäller Daily Wire vet jag inte om du menar att den övriga redaktionen hade lika lågt förtroende som CO?
Jag menar att hon där och då var underkastad en 'editorial board' som bestämde vad hon fick säga/inte säga.
Att hon i dag är en av världens ledande podcasters talar tvärtom för att hon har ett mycket högt förtroende och är allt annat än "crazy".
Att alla de som påstår det är mer eller mindre medvetna deltagare i en massiv toppstyrd orkestrerad förtalskampanj.
Och jag noterar att du fortfarande inte har gett något exempel på där hon enligt dig säger något som är "crazy" och varför du tycker det.
Varför har du inte det?