2026-02-13, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
Såg precis detta. Hade varit skoj å höra henne sjunga live hehe. Har väl egentligen inget emot henne och att hon försöker rida på sin våg genom att sadla om till musik som låter exakt likadant som all annan musik som ”influensers” släpper. Det jag kan störa mig på är att hon verkar tro att hon är mer känd än hon är. Att hon är en sk ibfleuncer när hon mest bara är känd på TikTok.

Varför slutade hon med of? För de va väl därför hon blev stor på TikTok och hade som argument att det var fel på alla andra som klankade ner på yrkesvalet och att va förälder.
Uppenbarligen trivdes hon inte så bra med att jobba med OF som hon ville få det att framstå. Låter som hon skäms lite när någon frågar, och hon påpekar att det var 2 år sedan. Hon är ju inte dum utan förstår att många ser ner på det ”yrket”. Jag tror dock att hon kommer hamna där igen, när hon inser att hon inte kan dra in pengar på att vara artist. Hon vill inte ha ett vanligt jobb.
Citera
2026-02-13, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eliseei
Uppenbarligen trivdes hon inte så bra med att jobba med OF som hon ville få det att framstå. Låter som hon skäms lite när någon frågar, och hon påpekar att det var 2 år sedan. Hon är ju inte dum utan förstår att många ser ner på det ”yrket”. Jag tror dock att hon kommer hamna där igen, när hon inser att hon inte kan dra in pengar på att vara artist. Hon vill inte ha ett vanligt jobb.

Undra va hon får sina stålar ifrån nudå? Som artist kommer hon inte tjäna några pengar. Inte på en lång tid framöver men har hon tur och låtarna får genomslag så kanske. Men Sverige är rätt mättat på just epadunk och det är ändå producenten som tar mesta av degen. De ju tragiskt om hon ”tvingas” börja med of igen för att hon inte kan eller vill ta eget jobb. Hoppas det löser sig, men att kunna leva som influenser och artist är naivt
Citera
2026-02-16, 15:56
Medlem
Citat:
Undra va hon får sina stålar ifrån nudå? Som artist kommer hon inte tjäna några pengar. Inte på en lång tid framöver men har hon tur och låtarna får genomslag så kanske. Men Sverige är rätt mättat på just epadunk och det är ändå producenten som tar mesta av degen. De ju tragiskt om hon ”tvingas” börja med of igen för att hon inte kan eller vill ta eget jobb. Hoppas det löser sig, men att kunna leva som influenser och artist är naivt
Hon säger att hon jobbar med sina sociala medier och som artist när någon frågar, men det kan hon inte tjänar många kronor på. Hon har dock sagt att någon kille swishar henne, som går ingång på att att försörja henne. Samtidigt sa hon för ett par månader sedan att hon kanske behövde börja med OF igen för att pengarna började ta slut. Oklart. Just nu verkar hon mest hoppas på att kunna arbeta som artist.
Citera
2026-02-16, 16:21
Medlem
Hon får väl lära sig att låsa sovrumsdörren så hennes barn inte råkar gå rakt in där hon ligger med en stor dildo i fittan och filmar.
Kanske därför hon slutade med OF, men men, låsa dörren som sagt och upp med kameran igen så cash'en rullar inte igen!
Citera
2026-02-16, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ratdancer
Hon får väl lära sig att låsa sovrumsdörren så hennes barn inte råkar gå rakt in där hon ligger med en stor dildo i fittan och filmar.
Kanske därför hon slutade med OF, men men, låsa dörren som sagt och upp med kameran igen så cash'en rullar inte igen!

Hahah de klippet är så sjukt, men hon hade väl en förklaring att så ej va fallet utan att hon blev arg för nån gått upp mitt i natten när dom skulle sova. Lite väl hårt höja tonen så mycket för den anledningen.
Citera
2026-02-16, 18:59
Medlem
Haha just fan det klippet, finns det uppladdat nånstans?
Citera
2026-02-16, 21:09
Medlem
Citat:
Hahah de klippet är så sjukt, men hon hade väl en förklaring att så ej va fallet utan att hon blev arg för nån gått upp mitt i natten när dom skulle sova. Lite väl hårt höja tonen så mycket för den anledningen.

HAHA, klart hon ska skyla ifrån sig på ungen som i en normala familj annars kunna gå in till sin mamma oavsett tid på dygnet.

Istället får barnet se denna bjässe i sin mammas underliv: https://ultrathots.com/videos/22143/swedish-nenne-frisk/ (bara thumbail utan klippet vi pratar om nu)

Citat:
Ursprungligen postat av AkerstromM
Haha just fan det klippet, finns det uppladdat nånstans?

Ah nä tyvärr, inte från klippet i tråden iaf som gick till instagram reals.
Citera
2026-02-17, 09:37
Medlem
Citat:
HAHA, klart hon ska skyla ifrån sig på ungen som i en normala familj annars kunna gå in till sin mamma oavsett tid på dygnet.

Istället får barnet se denna bjässe i sin mammas underliv: https://ultrathots.com/videos/22143/swedish-nenne-frisk/ (bara thumbail utan klippet vi pratar om nu)

Fasen vi får gräva lite. Hade velat ”se” klippet igen. De enda som florerade på TikTok va en stillbild med ljud i bakgrunden. Men när ja söker hittar jag ingenting.
Citera
2026-02-17, 10:01
Medlem
Citat:
Fasen vi får gräva lite. Hade velat ”se” klippet igen. De enda som florerade på TikTok va en stillbild med ljud i bakgrunden. Men när ja söker hittar jag ingenting.

Testa Ai, ChatGPT är gratis även Grok på X, fast det kan bli svårt då sexuella handlingar är blockerade hos typ all Ai som jag fattat det.
Citera
2026-02-18, 22:59
Medlem
Citat:
Testa Ai, ChatGPT är gratis även Grok på X, fast det kan bli svårt då sexuella handlingar är blockerade hos typ all Ai som jag fattat det.

Lyckades isf hitta ljudklippet.

Men låg klippet ute när hon hade liveshow och barn kom in? Känns lite väl opassande. Eller oetiskt kanske är rätt ord.

Hade iaf velat se hennes förklaring till det hela igen men de klippet hittar jag inte heller.
Citera
2026-03-05, 21:34
Medlem
ovikspojkens avatar
Citat:

xD, Det ser också ut som att hon använder hästkuksdildon i soffan och inte i sängen, kan inte bestämma mig för vad som är värst, att hon använder en hästkukdildo när hon har barn eller att hon använder den i soffan...
Citera
2026-03-20, 19:37
Medlem
Jag lyssnade på senaste avsnittet av podden Krimreportrarna idag, måste ju vara Nenne det handlar om. Enligt podden har åtal väckts mot henne gällande grovt förtal av sin exman tillika pappan till hennes barn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in