Citat:
Ursprungligen postat av
Do1ores
Släpps mycket info om dem här. Kan även tänka mig att de blev extra provocerade efter Epstein-dokumenten släpptes. Kopplingar till Vita huset och FSB/GRU är väl värda att lägga en liten slant på för att tysta ner. Det är inte som att "eliten" saknar pengar att lägga på det problemet direkt.
Så här skrev SVT om händelsen:
”Karlung vill inte spekulera i vem eller vilka som kan ligga bakom attacken – och uppger att det ska analyseras närmare.”
https://www.svt.se/kultur/flashback-drabbat-av-stor-overbelastningsattack
Trots att leverantören (Bahnhof) uttryckligen inte kunnat peka ut någon tydlig aktör utan bara gissar innan analysen är klar, har Flashback valt att ändra sin egen status/rubrik till ”Rysk attack”.
Det är en total kortslutning. De som i vanliga fall skriker högst om källkritik.