2026-02-16, 09:31
Medlem
ChewBacca2014s avatar
Herregud hur dåligt påläst kan man vara när man poddar Holmqvist? Nej Trump skickar inte in ICE i delstater bara för att det är hans politiska motståndare. Dom delstaterna är delstater där illegala invandrare har en fristad & dom lokala myndigheterna vägrar att sammarbeta med federala myndigheter som tex ICE. Så när dom har kriminella illegala invandrare i häktet som ska släppas så släpps dom bara ut på gatorna utan att ICE meddelas, Hade dom ringt ICE så hade ICE hämtat dom i häktet & kört iväg dom & då hade dom sluppit som nu skicka in hundratals eller tusentals på gatorna för att gripa dom. Republikanska delstater samarbetar med ICE så det behövs inte skicka in tusentals agenter utan dom som är illegala & sitter inlåsta lämnas över till ICE istället för att släppa dom.
Tänk på det när ni tigger bidrag i början på podden & läs på lite om saker du ska snacka om istället för att sitta & känslosåsa som en vänster dåre!
Citera
2026-02-16, 12:52
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChewBacca2014
Herregud hur dåligt påläst kan man vara när man poddar Holmqvist? Nej Trump skickar inte in ICE i delstater bara för att det är hans politiska motståndare. Dom delstaterna är delstater där illegala invandrare har en fristad & dom lokala myndigheterna vägrar att sammarbeta med federala myndigheter som tex ICE. Så när dom har kriminella illegala invandrare i häktet som ska släppas så släpps dom bara ut på gatorna utan att ICE meddelas, Hade dom ringt ICE så hade ICE hämtat dom i häktet & kört iväg dom & då hade dom sluppit som nu skicka in hundratals eller tusentals på gatorna för att gripa dom. Republikanska delstater samarbetar med ICE så det behövs inte skicka in tusentals agenter utan dom som är illegala & sitter inlåsta lämnas över till ICE istället för att släppa dom.
Tänk på det när ni tigger bidrag i början på podden & läs på lite om saker du ska snacka om istället för att sitta & känslosåsa som en vänster dåre!
Blev du sekundärkränkt å pappa Trumps vägnar för att Holmqvist berättade sanningen om det löjliga ICE-skådespelet? Håll dig till Ronie Berggren, Henrik Jönsson och Magnus Söderman din högertomte.
Citera
2026-02-16, 17:39
Medlem
ChewBacca2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Blev du sekundärkränkt å pappa Trumps vägnar för att Holmqvist berättade sanningen om det löjliga ICE-skådespelet? Håll dig till Ronie Berggren, Henrik Jönsson och Magnus Söderman din högertomte.

Absolut inte men du verkar ju tycka att deras ”känslor” är viktigare än hur det ligger till. Nej efter att hört deras hyllningar i mellan åt om Trump är dom nog ett större fan av han än vad jag någonsin kommer bli. Blev du sekundär kränkt av pappa Chewbaccas inlägg så du va tvungen att rycka in för att skydda din pojkväns känslor? Gud va gulligt *Handhjärta*
Citera
2026-02-19, 18:52
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joe Blow
Gårdagens avsnitt måste vara det sämsta på väldigt länge. Orsaken var Jonas de Geers medverkan. Vad fan har hänt med karln? Har han supit bort all vett och sans? Han sitter och spelar intellektuell utan att ha skaffat sig några som helst kunskaper om det som diskuteras.
Avsnittet med honom var ju nice! Tycker inte att han är bäst, håller.inte. med honom i allt, tycker hans retorik är lite jobbigt ibland. Samma sak tycker jag om honom i Motströms. Men samtidigt ger han dynamik, intressanta vinklar och jag gillar att han är påläst och säger till när det är något han inte håller med om. Tack vare honom blir det inte bara en massa ryggdunkningar.
Citera
2026-03-09, 09:56
Medlem
ChewBacca2014s avatar
Undrar när Holmqvist ska lära sig skillnaden på republikanska stater & demokratiska stater & varför ICE jobbar som dom gör i olika stater.
Citera
2026-03-23, 09:14
Medlem
Offerviljas avatar
Intressant och klokt snack om Irankriget i gårdagens sändning. Radio Nordfront är en väldigt bra podcast.

https://nordfront.se/rn-direkt-403
Citera
2026-04-05, 19:30
Medlem
Offerviljas avatar
Radio Nordfront kommer ikväll att bland annat prata om den otroligt intressanta debatten mellan Gustav Kasselstrand och Aron Flam:
Citat:
Ikväll kommer RN att diskutera:

Liberalbögar gläds av återvändande pedofilapologeter.
Kasselstrand krossar Sionismen.
Donald Trump utropar seger i mellanöstern, igen.
Och mycket mer!
https://nordfront.se/rn-direkt-405
Citera
2026-05-17, 19:35
Medlem
Offerviljas avatar
Många intressanta ämnen kommer att diskuteras i kvällens avsnitt:
Citat:
Kvällens RN-panel består av Andreas Holmvall, Tobias Lindberg och Martin Saxlind.

Ikväll kommer RN att bland annat diskutera följande ämnen:

Nya Tider uppmärksammar Fredrik Vejdeland och terrorklassningen av NMR
Kaosblatte-"debatten" mellan Leo "Kinesen" Carmona och Nick Alinia
Veckans frågor om 1 maj och monarkins vara eller icke vara
Var är AI på väg?
https://nordfront.se/rn-direkt-410

Jag ser särskilt mycket fram emot att få höra Radio Nordfront-gänget diskutera kaosblatte-debatten mellan Leo "Kinesen" Carmona och Nick Alinia och Nya Tiders reportage med Fredrik Vejdeland om USA:s terrorklassning av Nordiska motståndsrörelsen. Det hade varit kul om Fredrik Vejdeland och Vávra Suk hade kunnat gästat kvällens program, men det kommer nog att bli riktigt intressant ändå.
Citera
2026-05-17, 22:51
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Många intressanta ämnen kommer att diskuteras i kvällens avsnitt:

https://nordfront.se/rn-direkt-410

Jag ser särskilt mycket fram emot att få höra Radio Nordfront-gänget diskutera kaosblatte-debatten mellan Leo "Kinesen" Carmona och Nick Alinia och Nya Tiders reportage med Fredrik Vejdeland om USA:s terrorklassning av Nordiska motståndsrörelsen. Det hade varit kul om Fredrik Vejdeland och Vávra Suk hade kunnat gästat kvällens program, men det kommer nog att bli riktigt intressant ändå.

Vem föredrar du av Kinesen och Nick Alinia?
Citera
2026-05-18, 20:36
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Vem föredrar du av Kinesen och Nick Alinia?
Leo "Kinesen" Carmona står på rätt sida i Israel-Palestina-konflikten, men är ju annars helt knäpp i huvudet och en person som man blir livrädd för. Han borde inte få gå lös i samhället. Nick Alinia framstår som en trevlig person, även om jag inte håller med honom om särskilt mycket. Jag tycker att Radio Nordfront-gängets åsikter om debatten var väldigt vettiga. Vad tycker du om det som sades i Radio Nordfront om debatten?
Citera
2026-05-18, 23:21
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Leo "Kinesen" Carmona står på rätt sida i Israel-Palestina-konflikten, men är ju annars helt knäpp i huvudet och en person som man blir livrädd för. Han borde inte få gå lös i samhället. Nick Alinia framstår som en trevlig person, även om jag inte håller med honom om särskilt mycket. Jag tycker att Radio Nordfront-gängets åsikter om debatten var väldigt vettiga. Vad tycker du om det som sades i Radio Nordfront om debatten?

Ska lyssna på Radio Nordfront-avsnittet när jag har tid över. Mycket annat jag har att kolla på nu, ishockey-VM och en hel del youtube-videor. Men jag återkommer när jag lyssnat.
Citera
2026-06-07, 18:36
Medlem
Någon som vet varför man inte hört nåt från Holmqvist på länge? Verkar ha lämnat då han inte är med i RN panelen längre?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in