2026-06-08, 09:10
  #2005
Medlem
Ko-vid-19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alexunderground
Någon som vet varför man inte hört nåt från Holmqvist på länge? Verkar ha lämnat då han inte är med i RN panelen längre?
Tråkigt om det stämmer. Holmqvist är ju typ enda behållningen med RN nuförtiden. Gillar även Tobias.
Citera
2026-06-12, 11:23
  #2006
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ko-vid-19
Tråkigt om det stämmer. Holmqvist är ju typ enda behållningen med RN nuförtiden. Gillar även Tobias.

Han har väl inte varit med på typ en månad eller nåt mer, de har ju inte kommenterat direkt heller.. man saknar poddens bästa dagar ca 2017 till ca 22 med podden..
Citera
2026-06-12, 11:34
  #2007
Medlem
Ko-vid-19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alexunderground
Han har väl inte varit med på typ en månad eller nåt mer, de har ju inte kommenterat direkt heller.. man saknar poddens bästa dagar ca 2017 till ca 22 med podden..
Så han har hoppat av hela organisationen eller bara podden? Ingen vet, antar jag...
Citera
2026-06-15, 09:39
  #2008
Medlem
Ingen aning, bara tyst som det brukar vara
Citera
2026-06-15, 18:03
  #2009
Medlem
Offerviljas avatar
Pär Öberg var gäst i det senaste avsnittet. Kan inte Pär vara med jämt i Radio Nordfront? Programmet blir ju bättre då.

Mycket intressant diskussion om debatten mellan Gustav Kasselstrand och Josef Barkenbom. Skriver jag korrekt nu? Jag är så jävla full.

https://nordfront.se/rn-direkt-414
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in