Citat:
Ursprungligen postat av
Ko-vid-19
Tråkigt om det stämmer. Holmqvist är ju typ enda behållningen med RN nuförtiden. Gillar även Tobias.
Han har väl inte varit med på typ en månad eller nåt mer, de har ju inte kommenterat direkt heller.. man saknar poddens bästa dagar ca 2017 till ca 22 med podden..