2026-02-16, 12:35
Medlem
Mindbusinesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av andvardnaut
Jag vet inte hur det går.
Det ledsamma är att de tagit hand om många hundar , 8 stycken, som de hjälpt få ett bra liv. Så vad som händer med alla hundarna och allt de satsat, det hela känns så sorgligt, ledsamt och svårt förstå (jag har följt dem pga hundarna och blev chockad över vad som hänt, svårt att förstå)

https://www.xn--stllplatsgrmesta-wnbj.se/
Citera
2026-02-16, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Folkutanlivtrollar
Det är en massa Vilmor i Sverige som väntar på sin chans att få stycka ett oskyldigt offer. Jävla lågt det är i detta samhälle!
Är det? Säkert.
Men dom flesta är väl inte så sällsynt som Wilma O.G.
Wilma och detta fattar inte kopplingen. Men visst, det mesta är rätt sjukt just nu.
Citera
2026-02-16, 12:49
Medlem
Det lär väl inte vara den kvinnan han är gift med nu sedan 2024.Han kommenterar på IG att han slösat bort 17 år med en golddigger. Jag anar asiatisk koppling
Citera
2026-02-16, 12:50
Medlem
EnSugarDaddys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GregerAfGyllenstie
Såg ut som en HA tatuering på hans hand på instagram. Någon som vet mer?

Det står i tråden: fd höjdare inom HA.
Scrolla bakåt för mer detaljer.
Citera
2026-02-16, 12:52
Medlem
dead-arsons avatar
Citat:

Tidigare president för Hells Angels Stockholm (hade ett annat efternamn innan).
Citera
2026-02-16, 13:13
Medlem
b00b00s avatar
Herregud vilket wt-patrask.
Han kan inte fått mycket pengar för att pimpa ut den fula saken.
Citera
2026-02-16, 13:17
Medlem
DonLatinos avatar
Citat:
F.D HA-topp i Sollentuna.
Citera
2026-02-16, 13:17
Medlem
azontos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pankreatitpanko
Intressant att Magdalena Graaf kommenterar en bild på mannens Instagram 13/8 2022.

Hon kommenterar på fler bilder än så, till exempel 9 juli, 2025. Inte särskilt förvånad med tanke på hennes söner etc och om det stämmer att snubben har koppling till HA så kan ju Graaf möjligen varit där och hängt runt... (I HA kretsarna alltså, inte sexköp)
Senast redigerad av azonto 2026-02-16 kl. 13:23.
Citera
2026-02-16, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av paproffs
Det lär väl inte vara den kvinnan han är gift med nu sedan 2024.Han kommenterar på IG att han slösat bort 17 år med en golddigger. Jag anar asiatisk koppling

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/vasternorrland/man-i-60-arsaldern-misstanks-for-koppleri

Citat:
Mannen misstänks ha främjat och utnyttjat kvinnan ekonomiskt i sexuellt syfte under tre års tid i Ångermanland. Nu sitter mannen häktad misstänkt för grovt koppleri.

Brotten ska ha skett i Västernorrland sedan tre år tillbaka och fram tills att mannen frihetsberövades.

Till 23:e Oktober 2025 och tre år tillbaka.

Verkar ju iaf ha pågått under tiden han varit ihop med kvinnan han gifte sig med 2024 men det behöver ju inte vara den kvinnan.

Fast mycket tyder på det:

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/wrOkzG/man-i-angermanland-salde-sin-fru-till-over-100-man

Citat:
En man i Ångermanland sitter häktad misstänkt för att ha sålt sin fru till andra män.
Citera
2026-02-16, 13:25
Medlem
versalers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnSugarDaddy
Enligt medieuppgifter ska människohandeln pågått sedan 2022. Samtidigt kan vi på hennes Facebook att hon gifte sig med den misstänkte i maj 2024.

Jag vill inte ta den misstänkte i försvar, men ifall hon säger sig blivit såld till andra män, varför står hon då glad i kyrkan med sin gemål mitt under den pågående människohandeln?

Oftast är man två i en tango, dock med risk att någon trampar den andra på tån...

Du borde läsa på lite om våld i nära relationer så får du nog svar på det frågan.

De har varit tillsammans i 12 år enligt en bild på hans Instagram,tänk vad han har brutit ner henne.
Är som att ifrågasätta varför hon inte anmälde honom direkt när han började.
Men ta och läs lite om ämnet ☺️
Citera
2026-02-16, 13:37
Medlem
systems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av versaler
Du borde läsa på lite om våld i nära relationer så får du nog svar på det frågan.

De har varit tillsammans i 12 år enligt en bild på hans Instagram,tänk vad han har brutit ner henne.
Är som att ifrågasätta varför hon inte anmälde honom direkt när han började.
Men ta och läs lite om ämnet ☺️
När någon frågar hur det kommer sig att en sådan här sak kan hända, är ditt svar att frågeställaren ska ta reda på varför en sådan här sak kan hända.

Briljant.
Citera
2026-02-16, 13:43
Medlem
Det är tyvärr så jävligt att kvinnans profil på en sexsajt fortfarande ligger uppe. Så oerhört förnedrande för kvinnan. Med ansiktsfoto. Den förra frun hjälpte mannen att sluta dricka alkohol och han höjde den fd frun till skyarna.

Sen kallar han henne för en golddigger på instagram. Det verkar som Tomas verkar vara en kvinnohatare av rang. Det är inte den Tomas jag kände när jag jobbade i krogdörrar för en evighet sedan i centrala Stockholm. Men han kommer att torska rejält i Tingsrätten om kvinnan håller fast vid sin historia.

Tänk vad folket i Kramfors måste prata nu! Och tänk dom lokala idioter som köpt sex av kvinnan som kommer att fällas för sexköp. Vilken röra med skilsmässor och osämja. Finns det någon i tråden från Kramfors som kan berätta hur pratet går i Kramfors?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in