2025-12-08, 07:25
Medlem
Nån som vet nått?
Kan det vara ägaren för bärföretaget i herrskog som togs tidigare i år för människohandel?
Citera
2025-12-08, 10:44
Medlem
Ett rykte säger att det ska vara i Lunde! Att mannen tidigare har varit en höjdare. Såg att initialerna på kvinnan i tråden stämmer med den kvinna jag tänker på, och åldern likaså på bägge två.

Men observera att det är ett rykte och därför skriver jag inte ut initialerna. Jag är allergisk mot rykten men det verkar tyvärr stämma. Vi får avvakta tills någon kommer över häktes dagboken..
Citera
2025-12-08, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Falta
Ett rykte säger att det ska vara i Lunde! Att mannen tidigare har varit en höjdare. Såg att initialerna på kvinnan i tråden stämmer med den kvinna jag tänker på, och åldern likaså på bägge två.

Men observera att det är ett rykte och därför skriver jag inte ut initialerna. Jag är allergisk mot rykten men det verkar tyvärr stämma. Vi får avvakta tills någon kommer över häktes dagboken..

Okey, jag hitta hon på facebook, gift med en man i samma ålder, skriven i sthlm.
Mannen ser kriminell ut.
Har han skickat upp henne till en hallick i norrland?
Citera
2025-12-08, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vmax4
Okey, jag hitta hon på facebook, gift med en man i samma ålder, skriven i sthlm.
Mannen ser kriminell ut.
Har han skickat upp henne till en hallick i norrland?
Jag vet faktiskt inte. Men mannen hon är gift med har varit president för världens mest ökända mc klubb. Det är iofs nästan 10år sedan. I Stockholm ska jag tillägga. Men som sagt jag har inte fått bekräftat att det är det här paret till 100% Men 99% om du tittar på hennes adress så är det en annan man skriven där, men det är den äkta mannen också, bara det att han har tagit bort sig från alla sökmotorer som mrkoll etc etc. Det är jäkligt mysko allting måste jag säga..
Citera
2025-12-08, 23:46
Medlem
Citat:
Jag vet faktiskt inte. Men mannen hon är gift med har varit president för världens mest ökända mc klubb. Det är iofs nästan 10år sedan. I Stockholm ska jag tillägga. Men som sagt jag har inte fått bekräftat att det är det här paret till 100% Men 99% om du tittar på hennes adress så är det en annan man skriven där, men det är den äkta mannen också, bara det att han har tagit bort sig från alla sökmotorer som mrkoll etc etc. Det är jäkligt mysko allting måste jag säga..

Kan hålla med dig. Helt konstigt med 2 olika män och båda har samma ålder. En var helt borta från sökmotor och andra som är folkbokförd på den adress. Omöjligt att spekulera om vem som är häktad.
Citera
2025-12-09, 10:57
Medlem
Det är mycket riktigt han som nämns här i tråden.

Citat:
Häktningsframställan mål B 2770-25

https://files.catbox.moe/np3pl7.pdf
Citera
2025-12-09, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Acaii
Det är mycket riktigt han som nämns här i tråden.

Tack då blev allt solklart i detta fallet.
Citera
2025-12-09, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Delvich
Tack då blev allt solklart i detta fallet.
Länken öppnar inte upp för mig. Kan inte se vem som är häktad. 1a bokstaven i förnamnet? Jag spricker av nyfikenhet..
Citera
2025-12-09, 17:12
Medlem
Citat:
Länken öppnar inte upp för mig. Kan inte se vem som är häktad. 1a bokstaven i förnamnet? Jag spricker av nyfikenhet..
T R.
Jag kunde se länk.
Citera
2025-12-09, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Swedensnow
T R.
Jag kunde se länk.
Tack. Jag undrar om tidningarna kommer att göra en grej av detta! Hur som helst så är jag jäkligt förvånad över att han är häktad, trodde han hade lämnat det livet bakom sig.
Citera
2025-12-21, 13:37
Medlem
Åtal senast 19 December. Någon som vet hur det har gått i det här fallet?
Citera
2025-12-22, 12:33
Medlem
Citat:
Åtal senast 19 December. Någon som vet hur det har gått i det här fallet?

Jag vet inte hur det går.
Det ledsamma är att de tagit hand om många hundar , 8 stycken, som de hjälpt få ett bra liv. Så vad som händer med alla hundarna och allt de satsat, det hela känns så sorgligt, ledsamt och svårt förstå (jag har följt dem pga hundarna och blev chockad över vad som hänt, svårt att förstå)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in