2026-02-16, 10:46
Medlem
Seabeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dead-arson
Kvinnan är i 50-årsåldern så lite oklart vad Dumpen skulle ha med detta att göra?

Dom står ju för rättvisa 😆 ut med namnen!.
Citera
2026-02-16, 10:53
Medlem
2560ps avatar
Här beskriver han hur det är svårt med samlivet pga av cancer, han kan inte hålla frun nöjd. Så han lejde väl in lite arbetskraft för att ta hand om den biten:

https://www.instagram.com/rolfthomasreinhold/p/DM78kqnxKyE/

Haha, sicken dåre
Citera
2026-02-16, 11:19
Medlem
EnSugarDaddys avatar
Enligt medieuppgifter ska människohandeln pågått sedan 2022. Samtidigt kan vi på hennes Facebook att hon gifte sig med den misstänkte i maj 2024.

Jag vill inte ta den misstänkte i försvar, men ifall hon säger sig blivit såld till andra män, varför står hon då glad i kyrkan med sin gemål mitt under den pågående människohandeln?

Oftast är man två i en tango, dock med risk att någon trampar den andra på tån...
Citera
2026-02-16, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mashedpotatoe
Är det kvinnan som ses på mannens insta? Han är väl gubben med ansiktstatueringen?

Om det nu stämmer har de haft en ganska lång relation. Kanske båda har varit med om det, åtminstone från början?

Om hon hade sålt sig hade det varit fine. Männen hade åtalats.

Nu när han är inblandat så blir han åtalad tillsammans med männen som köpte. Så all ansvar läggs på honom och köparna.

Nåväl, vi får väl se vart det landar.
Ja det är mannen och kvinnan på instagram. Namnen har jag och andra skribenter skrivit här i tråden tidigare. Slöfockar har ni inte ens bemödat er att läsa tråden? Svensk man och svensk kvinna. Mannen tidigare president för Hells Angels 1a Stockholms avdelning. För ca 15år sedan.
Citera
2026-02-16, 11:28
Medlem
Intressant att Magdalena Graaf kommenterar en bild på mannens Instagram 13/8 2022.
Citera
2026-02-16, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnSugarDaddy
Enligt medieuppgifter ska människohandeln pågått sedan 2022. Samtidigt kan vi på hennes Facebook att hon gifte sig med den misstänkte i maj 2024.

Jag vill inte ta den misstänkte i försvar, men ifall hon säger sig blivit såld till andra män, varför står hon då glad i kyrkan med sin gemål mitt under den pågående människohandeln?

Oftast är man två i en tango, dock med risk att någon trampar den andra på tån...
Du är inte ensam om att resonera likadant. Det är jävligt märkligt.
Citera
2026-02-16, 11:30
Medlem
Noterar att Magdalena Graaf kommenterat en bild på henne på hans Instagram.
Citera
2026-02-16, 12:06
Medlem
Okej, han är döende inser han nu kanske. Bättre isf att sitta i anstalt resterande dagar av sitt liv. Inget ansvar över försörjning eller liknande. Medan hon som offer kan få en hel del i skadestånd. Jag tror att hela grejen var frivillig och var en affärsverksamhet för att klara levnaden under Svantessontider. Men, intressant ändå att hans IG-aktivitet tyder på att han lägger sin sedel på SD. Vad gjorde Jimmy för denna stackaren då? Sänkt A-kassan! Varsågod Roffe!
Senast redigerad av Folkutanlivtrollar 2026-02-16 kl. 12:15.
Citera
2026-02-16, 12:11
Medlem
Är det kvinnan på bilderna på Instagram som han sålt?
Citera
2026-02-16, 12:13
Medlem
" Sin kvinna" jo men visst.
Är ju något fel på alla män. Som tänder på att ens kvinna. Knullar andra.
Nu kanske det var lite i ekonomiskt syfte plus han tänder på det. Ganska fräscht.
Men om hon tvingats vara en hora. Pga av någon sjuk jävel. Tycker jag väldigt synd om dig. Är helt jävla snett...
Citera
2026-02-16, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GatuSoparen
" Sin kvinna" jo men visst.
Är ju något fel på alla män. Som tänder på att ens kvinna. Knullar andra.
Nu kanske det var lite i ekonomiskt syfte plus han tänder på det. Ganska fräscht.
Men om hon tvingats vara en hora. Pga av någon sjuk jävel. Tycker jag väldigt synd om dig. Är helt jävla snett...

Det är en massa Vilmor i Sverige som väntar på sin chans att få stycka ett oskyldigt offer. Jävla lågt det är i detta samhälle!
Citera
2026-02-16, 12:26
Avslutad
Såg ut som en HA tatuering på hans hand på instagram. Någon som vet mer?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in