2026-02-15, 20:36
Medlem
EnCartes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Nej. Du sitter och blåljuger. Skämde ut dig nyss med att förfalska text.
Jag har nämnt Bondis värdelösa pärmar och jag har nämnt PM 7 juli 2025.
Jag har tagit upp att nån tredje part inte skulle utredas - och öht inte diskuterat nån klientlista på nåt skrivbord.
Att du är helt förvirrad kan du inte belasta mig.
Vilken text har jag förfalskat? Förvirrande. Tänker du på det här inlägget av dig som jag citerade en rad ur tidigare? (FB) Epstein-dokumenten allt mer öppna - Politiska aspekter för de som är med

Citat:
Ursprungligen postat av du
Först gav hon dem pärmar fulla av ingenting. Och sedan sa hon att vittneslistan, eller klientlistan, låg på hennes skrivbord. Det finns ingen klientlista, och den låg sannerligen inte på hennes skrivbord."

Läs igenom ditt eget inlägg så hittar du det. Att du inte vet vad du faktiskt skrivit, är klart. Håller du på att bli senil?

Citat:
Jomen så är det ju - visst är jag kvinna -och då kan du ju förklara vad jag har med nätverk som ska avslöjas att göra.
Det var nämligen vad du la till.

"Ett nätverk som kvinnor har möjliggjort. Sådana som dig då.

Finns noll anledning att dra in mig.
Kvinnor, sådana som dig, med bröst och fitta. Jag förstår förstås att syftningen är oklar, och var kanske meningen också.

Men att det finns kvinnor som möjliggjort det, är uppenbart.
Citera
2026-02-16, 01:43
Medlem
Nu har de lagt till massa tokiga namn bara för att destabilisera och skapa förvirring.... jag menar marilyn monroe i E filerna.. hon dog när E var 10 år gammal för fan. Inte nog med detta justitieministern la till sig själv på listan Avskeda idioten till justitieminister omedelbart.
Senast redigerad av Nittiotva 2026-02-16 kl. 01:52.
Citera
2026-02-16, 02:39
Medlem
FBI genomförde en intervju med en kvinna som hävdar att hon blev våldtagen av Donald Trump som 14-åring efter att Epstein introducerat henne och intervjun bokfördes dagen innan Epstein "tog livet av sig" den 9 augusti 2019. Ett av två av de mest trovärdiga tips som FBI fått in mot Trump. Lite misstänkt tajming.

Citat:
“[REDACTED] stated Epstein introduced her to Trump who subsequently forced her head down to his exposed penis which she subsequently bit,” the presentation says. “In response, Trump punched her in the head and kicked her out.” The victim would have been “approximately 13-15 years old when this occurred,” according to the presentation. The alleged assault took place in the early-mid 1980s, and the same woman also claimed to be an Epstein victim.

https://substack.com/home/post/p-188009135
Citera
2026-02-16, 10:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nittiotva
Nu har de lagt till massa tokiga namn bara för att destabilisera och skapa förvirring.... jag menar marilyn monroe i E filerna.. hon dog när E var 10 år gammal för fan. Inte nog med detta justitieministern la till sig själv på listan Avskeda idioten till justitieminister omedelbart.

Drog de namn ur hatten för att hitta namn? Presley och Monroe.
Vad kunde epstein vara i 20-30 års åldern när Presley dog.
Hoppas verkligen inte varken replublikanerna eller demokraterna, bryr sig om önskemål ifrån ”gästerna” att ha Presley på Spotify listan under vistelsen på ön. Eller Monroe tema på servitriserna
Citera
2026-02-16, 10:11
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnCarte
Vilken text har jag förfalskat? Förvirrande. Tänker du på det här inlägget av dig som jag citerade en rad ur tidigare? (FB) Epstein-dokumenten allt mer öppna - Politiska aspekter för de som är med
1. Du startar en diskussion NU och påstår jag är värre än ett rysstroll.

2. I denna pågående diskussion börjar du plötsligt tjata om jag diskuterat en klientlista på Bondis skrivbord.
Citat:
Du skrev att hon hade sagt att hon hade klientlistan på sitt skrivbord, vilket inte var vad hon menade.
Citat:
Nej du framställer det som att Bondi sagt att hon haft en lista, på sitt skrivbord, vilket inte är sant, utan en feltolkning.

3. Sen förfalskar du ett citat från mig om ett skrivbord.

4. Nu går du tillbaks i tid och hänvisar att jag citerat
Vita husets stabschef Susie Wiles intervjuades i Vanity Fair den 16 december?
Det är väl för fan inte jag som sagt det!

"Wiles: "Jag tror att hon helt ignorerade att det var just den målgrupp som brydde sig om detta.
Först gav hon dem pärmar fulla av ingenting. Och sedan sa hon att vittneslistan, eller klientlistan, låg på hennes skrivbord. Det finns ingen klientlista, och den låg sannerligen inte på hennes skrivbord."
Citat:
Kvinnor, sådana som dig, med bröst och fitta. Jag förstår förstås att syftningen är oklar, och var kanske meningen också.
Det var fullt tydligt att du ville associera mig som kvinna till att möjliggöra Epsteins nätverk.

Helt ovidkommande.
Det vittnar enbart hur extremt svagsint debattör du är, likt ovan nämnda om ett jävla skrivbord du snöat inne på helt irrationellt.

Här är en som är lika förvirrad:

Trump juli 2006 om Epstein:
 ”tack och lov att ni stoppar honom, alla har vetat att han har gjort det här”.

Trump juli 2019:
Visste du om att Epstein begick övergrepp på flickor?
"Nej, jag hade ingen aning. Ingen aning."

Trump juli 2006 om Maxwell:
Maxwell är "ond" och Epsteins “agent".

Trump juli 2020:
”Jag önskar henne [Maxwell] bara lycka till, ärligt talat.” 
Senast redigerad av develi 2026-02-16 kl. 10:39.
Citera
2026-02-16, 10:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OneAndOnly.IceMan
Drog de namn ur hatten för att hitta namn? Presley och Monroe.
Vad kunde epstein vara i 20-30 års åldern när Presley dog.
Hoppas verkligen inte varken replublikanerna eller demokraterna, bryr sig om önskemål ifrån ”gästerna” att ha Presley på Spotify listan under vistelsen på ön. Eller Monroe tema på servitriserna

Idioten till justitieminister hittade på massa namn. La till sig själv, ett par konkurrenter och hollywood namn för att skapa förvirring. Skolboks exempel på ett s.k "muddy the water" trick. Vänta bara tills pedofilkramarna i MAGA rörelsen jublar och gapar titta - transparens... samtidigt är namnen från mailen fortfarande sekretess markerade.

Va fan förväntade man sig egentligen av en legally blond jurist 2.0 som började rabbla börsnack på ett sammanträde avsatt endast för utfrågning angående E filerna.
Senast redigerad av Nittiotva 2026-02-16 kl. 10:23.
Citera
2026-02-16, 10:23
Medlem
develis avatar
Citat:
Marilyn Monroe, påven, Elvis Presley Ronald Reagan...
Hur ointressant dom helst.
Citera
2026-02-16, 10:24
Medlem
Citat:
Idioten till justitieminister hittade på massa namn. La till sig själv, ett par konkurrenter och hollywood namn för att skapa förvirring. Skolboks exempel på ett s.k "muddy the water" trick. Vänta bara tills pedofilkramarna i MAGA rörelsen jublar och gapar titta - transparens... samtidigt är namnen från mailen fortfarande sekretess markerade.

Va fan förväntade man sig egentligen av en legally blond jurist 2.0 som började rabbla börsnack på ett möte avsatt endast för utfrågning angående E filerna.

Legally blonde 2.0 är en överdrift.
Det här är en beta version 0.2 typ.
Jesus är säkert nämnd också bland mejlen, men det var för uppenbart
Citera
2026-02-16, 10:31
Medlem
Bondi. Undra om de sätter henne i fängelse på riktigt så fort hennes stab blir av med makten. Vilken vidrig människa. Tänk att det finns sådana vid maktens toppskickt.
Snacka om att de kommer rensa rejält bland slöddret som styr senare. Ush!!!
Citera
2026-02-16, 10:35
Medlem
Citat:
Marilyn Monroe, påven, Elvis Presley Ronald Reagan...
Hur ointressant dom helst.

St*rdalen Petter märkte jag också luktar smutskastning eller så försöker man tona ned att norska kronprinsessans delaktighet. Lär säkert generera många klicks i nordiska press.

Hur länge kommer vår nationalarena heta strawberry arena tro
Senast redigerad av Nittiotva 2026-02-16 kl. 10:39.
Citera
2026-02-16, 11:08
Medlem
EnCartes avatar
Citat:
1. Du startar en diskussion NU och påstår jag är värre än ett rysstroll.

2. I denna pågående diskussion börjar du plötsligt tjata om jag diskuterat en klientlista på Bondis skrivbord.

3. Sen förfalskar du ett citat från mig om ett skrivbord.

4. Nu går du tillbaks i tid och hänvisar att jag citerat
Vita husets stabschef Susie Wiles intervjuades i Vanity Fair den 16 december?
Det är väl för fan inte jag som sagt det!

"Wiles: "Jag tror att hon helt ignorerade att det var just den målgrupp som brydde sig om detta.

Det var fullt tydligt att du ville associera mig som kvinna till att möjliggöra Epsteins nätverk.

Helt ovidkommande.
Det vittnar enbart hur extremt svagsint debattör du är, likt ovan nämnda om ett jävla skrivbord du snöat inne på helt irrationellt.

Här är en som är lika förvirrad:

Trump juli 2006 om Epstein:
 ”tack och lov att ni stoppar honom, alla har vetat att han har gjort det här”.

Trump juli 2019:
Visste du om att Epstein begick övergrepp på flickor?
"Nej, jag hade ingen aning. Ingen aning."

Trump juli 2006 om Maxwell:
Maxwell är "ond" och Epsteins “agent".

Trump juli 2020:
”Jag önskar henne [Maxwell] bara lycka till, ärligt talat.” 
Jag ville inte associera dig med Epstein. Visste bara att du skulle hugga på det och tolka det på det sättet. Vilket jag utgick från.

Lisa Svensson säger att hennes kontakter med Epstein var sporadiska.
Men samtidigt har hon fått paket av honom både 2004 och 2005 och hade kontakt med honom fram till han blev åtalad. Inbjuden till hans ö.
https://www.sverigesradio.se/artikel/toppdiplomaten-fick-paket-till-ambassaden-och-ud-fran-epstein
Förstås med i Ehnboms BBB. Kanske en av Epsteins flickor?

Sex med Epstein, sen fixar han genom sina kontakter, en karriär åt tjejerna? Kanske de även gett information år honom. Hon har även haft andra skumma saker för sig.

Men vad vill du säga om Trump? Att han visst eller inte visste. Ville han inte erkänna att han angivit honom senare?

Nästa som drabbats är nu juden Casey Wasserman som tvingas sälja sin talangagentur. Fixade även han flickor åt Epstein genom den, då han hade nära kontakter med Maxwell?

Gurun Deepak Chopra gillade tydligen hans flickor.

Men mer ska nog komma.
Citera
2026-02-16, 11:24
Medlem
develis avatar
Citat:
Jag ville inte associera dig med Epstein. Visste bara att du skulle hugga på det och tolka det på det sättet. Vilket jag utgick från.
Du är störd som roar dig med att koppla ihop mig med Epsteins nätverk.
Citat:
Men vad vill du säga om Trump? Att han visst eller inte visste. Ville han inte erkänna att han angivit honom senare?
Att han pratar emot sig själv och är lika förvirrad som dig.

Att han är en hycklare.
Att han pekar ut Ghislaine som agent för Epstein 2006 men önskar henne lycka till då hon arresteras 2020.

Att han visste om 2006 vad Epstein gjorde men polisanmälde inte.
Alla visste, han själv inklusive.
Senast redigerad av develi 2026-02-16 kl. 11:30.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in