Citat:
Ursprungligen postat av
EnCarte
Vilken text har jag förfalskat? Förvirrande. Tänker du på det här inlägget av dig som jag citerade en rad ur tidigare?
(FB) Epstein-dokumenten allt mer öppna - Politiska aspekter för de som är med
1. Du startar en diskussion NU och påstår jag är värre än ett rysstroll.
2. I denna pågående diskussion börjar du plötsligt tjata om jag diskuterat en klientlista på Bondis skrivbord.
Citat:
Ursprungligen postat av EnCarte
Du skrev att hon hade sagt att hon hade klientlistan på sitt skrivbord, vilket inte var vad hon menade.
Citat:
Ursprungligen postat av EnCarte
Nej du framställer det som att Bondi sagt att hon haft en lista, på sitt skrivbord, vilket inte är sant, utan en feltolkning.
3. Sen förfalskar du ett citat från mig om ett skrivbord.
4. Nu går du tillbaks i tid och hänvisar att jag citerat
Vita husets stabschef Susie Wiles intervjuades i Vanity Fair den 16 december?
Det är väl för fan inte jag som sagt det!
"
Wiles: "Jag tror att hon helt ignorerade att det var just den målgrupp som brydde sig om detta.
Först gav hon dem pärmar fulla av ingenting. Och sedan sa hon att vittneslistan, eller klientlistan, låg på hennes skrivbord. Det finns ingen klientlista, och den låg sannerligen inte på hennes skrivbord."
Citat:
Kvinnor, sådana som dig, med bröst och fitta. Jag förstår förstås att syftningen är oklar, och var kanske meningen också.
Det var fullt tydligt att du ville associera mig som kvinna till att möjliggöra Epsteins nätverk.
Helt ovidkommande.
Det vittnar enbart hur extremt svagsint debattör du är, likt ovan nämnda om ett jävla skrivbord du snöat inne på helt irrationellt.
Här är en som är lika förvirrad:
Trump juli 2006 om Epstein:
”tack och lov att ni stoppar honom, alla har vetat att han har gjort det här”.
Trump juli 2019:
Visste du om att Epstein begick övergrepp på flickor?
"Nej, jag hade ingen aning. Ingen aning."
Trump juli 2006 om Maxwell:
Maxwell är "ond" och Epsteins “agent".
Trump juli 2020:
”Jag önskar henne [Maxwell] bara lycka till, ärligt talat.”