2026-02-13, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dagflickan
Bianca i dagens vlogg: jag ska resa till Vemdalen på Alla hjärtans dag helgen med vänner, London (jobb), Maldiverna, Kenya (jobb), Ibiza opening.
Det var ju det jag skrev igår kväll INNAN vloggen kom ut.
Citera
2026-02-13, 18:16
Avstängd
Citat:
Det är väl lite annorlunda för då lämnar hon oftast bara ut sig själv. Hennes kille kanske inte ens vill bli outad just nu. Det kanske är av respekt för honom och deras relation. Kan vara skönt att ha någonting fint för sig själv när hennes andra privatliv och arbetsliv är så offentligt. Tycker faktiskt inte alls det är konstigt.

Och utav respekt så diskuterar man då inte offentligt om det din dumma jävel.
Hur jävla korkad får man vara som du?
Hon bygger upp en allmän nyfikenhet kring vem personen är genom att teasea ämnet..
och du anser att det här är respekt för "mr X" liv?
Dumma jävel.
Senast redigerad av BlackRockInc 2026-02-13 kl. 18:42.
Citera
2026-02-14, 17:13
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av BlackRockInc
Hon bygger upp en allmän nyfikenhet kring vem personen är genom att teasea ämnet..
Dumma jävel.
Men pojkvännen är bara fejk och hittepå. Hon har fan ingen pojkvän men tycker själv att det är pinsamt med det utseendet och pengarna. Hon solar, äter, drogar och spyr och sedan lite reklam på det. Reser som en besatt för att fylla dagar och känna sig mindre ensam. Drogerna börjar ta över sakta men säkert och det kan man se också. Sjukt smal och hon älskar det.....onormalt brun året runt...brun brunare Bianca. Fejk fejk fejk....
Citera
2026-02-14, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlackRockInc
Dumma jävel.

Moget moget 😂
Citera
2026-02-15, 07:02
Medlem
Citat:
Källan är väl B själv? Hon har ju själv pratat massor om honom på Snap och YT. Jag kan inte förstå varför alla på FB är så besatt av att bevisa att det inte skulle vara sant och att B ljuger. Vad beror det på tro?
Jag är totalt ointresserad av Bianca och hennes liv. Men när jag läste någon artikel i Aftonbladet om hennes ”hemliga” pojkvän blev jag fascinerad över att ingen ifrågasatte hennes uppenbara lögn. Det är rätt solklart att hon försöker måla en bild av att hon är så het att miljardärer flyger ut henne för att ha förhållande med henne. Det är ett slags modernt pretty woman syndrom.

Killen är en lögn och hon kommer bara bli mer och mer bitter över att vara singel ju äldre hon blir. Finns ingen kille som kommer leva upp till hennes standard och om hon väl hittar någon så är det högst otroligt att en sån kille skulle välja Bianca. Men detta är egentligen inte något unikt för Bianca utan representerar rätt väl hela denna generation kvinnors privatliv.
Citera
2026-02-15, 15:34
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adventuros
Men pojkvännen är bara fejk och hittepå. Hon har fan ingen pojkvän men tycker själv att det är pinsamt med det utseendet och pengarna. Hon solar, äter, drogar och spyr och sedan lite reklam på det. Reser som en besatt för att fylla dagar och känna sig mindre ensam. Drogerna börjar ta över sakta men säkert och det kan man se också. Sjukt smal och hon älskar det.....onormalt brun året runt...brun brunare Bianca. Fejk fejk fejk....
Citat:
Ursprungligen postat av zansibal
Jag är totalt ointresserad av Bianca och hennes liv. Men när jag läste någon artikel i Aftonbladet om hennes ”hemliga” pojkvän blev jag fascinerad över att ingen ifrågasatte hennes uppenbara lögn. Det är rätt solklart att hon försöker måla en bild av att hon är så het att miljardärer flyger ut henne för att ha förhållande med henne. Det är ett slags modernt pretty woman syndrom.

Killen är en lögn och hon kommer bara bli mer och mer bitter över att vara singel ju äldre hon blir. Finns ingen kille som kommer leva upp till hennes standard och om hon väl hittar någon så är det högst otroligt att en sån kille skulle välja Bianca. Men detta är egentligen inte något unikt för Bianca utan representerar rätt väl hela denna generation kvinnors privatliv.
Hm tanken slog mig inte först men jag är helt övertygad om att ni har rätt, eller att hon åtminstone kraftigt överdriver bilden av honom!
Citera
2026-02-15, 15:59
Medlem
bralesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zansibal

Vet inte vilken lögn som är mest patetisk -hennes påhittade pojkvän eller att hennes ögon skulle vara gröna. (Hon har linser). Inget fel på att använda linser men hennes postande om hur ”otroligt gröna hennes ögon är idag”, skrattretande
Citera
2026-02-16, 11:21
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av braless
Vet inte vilken lögn som är mest patetisk -hennes påhittade pojkvän eller att hennes ögon skulle vara gröna. (Hon har linser). Inget fel på att använda linser men hennes postande om hur ”otroligt gröna hennes ögon är idag”, skrattretande
Tror på riktigt att det börjar gå överstyr med B. Droger, bitterhet och näringsbrist tar ut sin rätt. 30+ och varken man eller barn gör att hon ju börjar likna Anna Books ungar....jävulskt tragiskt.😵‍💫🤯...fast mer pengar förståss🤣
Citera
2026-02-16, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Suggan.
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/RjryKW/bianca-ingrosso-i-forhor-i-tingsratten-efter-misstankta-misshandeln?utm_source=iosapp&utm_medium=share

Någon som har Fup?
Gällande åtalet mot den kvinna som misshandlat Bianca i slutet av 2024.

Vill också veta vem denna sjuka brud är, betydligt mer intressant än massa onödiga skvaller….
Citera
2026-02-16, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av braless
Hon är helt efterbliven.. snappar med sitt hår o läppar 24/7. Bryr sig bara om sig själv. Så jäkla ego🤮 vilken snubbe vill ha henne 🤣 inga polare eller nåt. Super med sin morsa 🤣🤣🤣 tragiskt liv har hon.
Citera
2026-02-16, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adventuros

För att det är så mycket bättre att jobba i ett ekorrehjul 8-5 här i Sverige

Besatt av att resa och leva i lyx, jo tjena det låter så illa, och hon reser inte ensam heller

Din avundsjuka lyser igenom som fan.
Citera
2026-02-16, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlockholmes1989
För att det är så mycket bättre att jobba i ett ekorrehjul 8-5 här i Sverige

Besatt av att resa och leva i lyx, jo tjena det låter så illa, och hon reser inte ensam heller

Din avundsjuka lyser igenom som fan.
Yup all form av kritik är avundsjuka, got it.

Jag är särskilt avundsjuk på det där med 9 dagars tampongen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in