2026-02-12, 14:25
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pommel
Jo jag vet.

Vad vet du?

Citat:
I april åker Bi*nc* & co på jobbresa till Kenya. Tror det är content till C*ia som ska plåtas.

Du tror?

Citat:
Och någon månad senare blir det sem. på Maldiverna, förmodligen tillsammans med dejten.

Återigen så spekulerar du men vem är denna enormt osynliga person? Du kan bidra med mer information här för att räta ut alla frågetecken.

Att flyga till Maldiverna på semester känns dessutom rätt tveksamt om man betänker att detta innebär en betydande klimatpåverkan på grund av den långa distansen, vilket bidrar till de stigande havsnivåer som hotar ögruppens existens. Varför tror du hon ignorerar detta?

Citat:
Möjligt WV-teamet följer med på resorna så man har sådant material till höstsäsongen. Filmas i Sthlm för fulla muggar as we speak.

Tror du att du upplevs som mer internationell när du använder dig av engelska i dina inlägg? As we speak 😂
Citera
2026-02-12, 18:33
Medlem
[quote=Lawnmoverman2011|94281674

Ibland kan man göra ett bättre val. Anser inte du att kändisar som flyger kors och tvärs borde beakta flygets klimatpåverkan?
[/QUOTE]
Jag tycker att det ansvaret borde ligga på flygbolaget i så fall och inte på kunderna. Ungefär som att sälja en ny diesel bil och ge kunden skuldkänslor för det
Citera
2026-02-12, 21:09
Medlem
Citat:
Jo jag vet.

I april åker Bianca & co på jobbresa till Kenya. Tror det är content till Caia som ska plåtas. Och någon månad senare blir det sem. på Maldiverna, förmodligen tillsammans med dejten. Möjligt WV-teamet (Johannes, Filip, Malena) följer med på resorna så man har sådant material till höstsäsongen. Filmas i Sthlm för fulla muggar as we speak.

I mars är det Kenya och plåtning för Intimissimi. Innan dess Vemdalen med killen. Sen ev Maldiverna. I april Ibiza med killen för Opening Weekend.
Citera
2026-02-12, 21:22
Medlem
afvongreves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nickolito
I mars är det Kenya och plåtning för Intimissimi. Innan dess Vemdalen med killen. Sen ev Maldiverna. I april Ibiza med killen för Opening Weekend.
Med killen? Vilken kille? Vad har du för källa på de här uppgifterna?
Citera
2026-02-12, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av afvongreve
Killen hon dejtar. Källa: nära anhörig till Bianca.
Citera
2026-02-13, 01:16
Medlem
LuiLuis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nickolito
Killen hon dejtar. Källa: nära anhörig till Bianca.

Ahaaaa! Jag vet, jag vet!

Han heter taa-daaa…

MÅLGAN

(Eftersom ingen i absolut hela världen har sett honom förutom B och hon har enl egen utsago psykisk ohälsa samt massa skumma diagnoser….så vi hoppas alla att hon tillfrisknar från sina hallucinationer, vanföreställningar, schizofreni, E-vitaminbrist, drogutlösta psykoser, näringsbrist eller vad det nu ör flickstackarn lider av)
Citera
2026-02-13, 09:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av afvongreve

Källan är väl B själv? Hon har ju själv pratat massor om honom på Snap och YT. Jag kan inte förstå varför alla på FB är så besatt av att bevisa att det inte skulle vara sant och att B ljuger. Vad beror det på tro?
Citera
2026-02-13, 11:03
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dagflickan
Källan är väl B själv? Hon har ju själv pratat massor om honom på Snap och YT. Jag kan inte förstå varför alla på FB är så besatt av att bevisa att det inte skulle vara sant och att B ljuger. Vad beror det på tro?
För att det är fett konstigt och är precis tvärtemot hur hon är med allt annat i sitt privatliv.
Citera
2026-02-13, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
För att det är fett konstigt och är precis tvärtemot hur hon är med allt annat i sitt privatliv.

Det är väl lite annorlunda för då lämnar hon oftast bara ut sig själv. Hennes kille kanske inte ens vill bli outad just nu. Det kanske är av respekt för honom och deras relation. Kan vara skönt att ha någonting fint för sig själv när hennes andra privatliv och arbetsliv är så offentligt. Tycker faktiskt inte alls det är konstigt.
Citera
2026-02-13, 12:09
Avstängd
Citat:
Det är väl lite annorlunda för då lämnar hon oftast bara ut sig själv. Hennes kille kanske inte ens vill bli outad just nu. Det kanske är av respekt för honom och deras relation. Kan vara skönt att ha någonting fint för sig själv när hennes andra privatliv och arbetsliv är så offentligt. Tycker faktiskt inte alls det är konstigt.
Eller så är han gift med barn....just sayin'!😵‍💫eller hittepå eller gammal....
Citera
2026-02-13, 12:54
Medlem
Bianca i dagens vlogg: jag ska resa till Vemdalen på Alla hjärtans dag helgen med vänner, London (jobb), Maldiverna, Kenya (jobb), Ibiza opening.
Citera
2026-02-13, 13:06
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Du tycker ju å andra sidan inte att något hon gör är konstigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in