Citat:
Ursprungligen postat av
EtikHaexan
Det framgick väl? Om man tycker det är roligt/spännande.
Du behöver inte övertyga mig om att "spelarna" kommer att förlora, det har jag varit tydlig med sedan jag ramlade in i tråden. Jag har också - i motsats till exempelvis UnlimitedAsshole - haft rätt i allt jag påstått; dvs. att ATG skulle gå vidare med detta till såväl KFM som domstol.
Nu har jag inte läst någon av ATGs stämningsansökningar. Men jag ser inte heller varför de skulle åberopa condictio in debiti som grund. Verkar helt onödigt.
Ja du är så duktig så...
Fortfarande har dock ATG inte vunnit något och domen mot Betsson visar att ingen dom är säker på förhand även om du och andra pappskallar i tråden inbillar er annat.
Nu tror jag förvisso själv på att ATG kommer att vinna men det är enbart på grund av att man inte vill hålla en massa huvudförhandlingar som kommer att kosta staten en jäkla massa pengar.
Staten gör alltid det som är bäst för staten, så har det alltid varit speciellt här i Absurdistan också känt som Sverige.
Men helt säkert är det alltså inte och varför någon i detta läge skiter på sig och bönar till ATG att betala tillbaka övergår mitt förstånd. Lite jävla cojones får man faktiskt ha om man påstår sig vara en man.
Men just det, i Absurdistan finns knappt några riktiga män kvar så det är kanske inte så konstigt att de flesta skiter på sig av rädsla...🤣🤣🤣