2026-02-13, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Citat:
Ursprungligen postat av Lunkan531
Under matchen mot Helsingfors spelade Hammarby med en blond målvakt!

Det har ju inte varit någon större omsättning av spelare i Hammarby så det finns inte mycket att rapportera gällande Silly season. Det var Hahn som blivit blondin/gråhårig under vinstern

I o m att både Abraham (småskadad) och Madjed (varit sjuk under veckan) var borta fick både Okeke och Adjei starta som "yttrar" vilket de gjorde bra, så ytterbehovet är inte så stort som befarats efter att Lahdo såldes. Båda var mycket aktiva och Okeke gjorde ett mål, tror även att det var han som ordnade frisparken som Besara gjorde första målet med.
Håller inte med dig om att ytterbehovet stillats av att Adjei (som är bäst CM) gjorde en ok insats på yttern. Men men, det är ju på att vända papper, hantera Wallenbergfamiljens pengar, läsa kvartalsrapporter och utbilda folk inom idrottspsykologi som är din USP - inte att ha koll på Adjeis styrkor kontra truppens faktiska behov.
Du är inte läskunnig. Det jag skrev är ju inte samma sak, som det du hävdar att jag skrev...
Citat:
Men men, det är ju på att vända papper, hantera Wallenbergfamiljens pengar, läsa kvartalsrapporter och utbilda folk inom idrottspsykologi som är din USP - inte att ha koll på Adjeis styrkor kontra truppens faktiska behov.
Du fortsätter med dina korkade slutsatser, fyra bara i din korta text!
1. Även Lahdo är bäst som MC. I Bajen är ju en stor del av "ytterspelet" centralt, men det har du uppenbarligen inte fattat...
2. Varför skulle jag hantera Wallenbergs pengar?? Jag äger inga Wallenbergsaktier och de äger inget i mina företag
3. Många här är uppenbarligen obildbara i idrottspsykologi eftersom ni kommer med en massa korkade påståenden och lögner om mig istället för att hålla med mig...
4. Nej, min USP är att jag uppenbarligen är överlägsen bl a dig gällande framgångsrikt idrottsklubbsledande...
Citera
2026-02-13, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tonyo
Större talang än Touré enligt Trazke. Har ju varit mer lyckad i franska ligan än Bazou i Bundesliga också. Men återkomsten till Häcken lockade trots anbud från Barca.
hehe .Trazke fotbolls ögat kallas han i hålan där ha bor
Citera
2026-02-13, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Men skärp dig.

Där och då stämde det utan tvekan.
Med vilken metric menar ni att Vagic är bättre än Benkovic? Eller att spelarna ens skulle vara snarlika?
Fråga dom som köper ..akta så inte degen köper alla eran lirare.
Citera
2026-02-13, 22:34
Medlem
QuantumQuills avatar
Ni är som dagisbarn. Kan ni inte göra upp i DM så slipper forumet spammas ner av erat trams.
Citera
2026-02-13, 22:40
Medlem
cokehyenas avatar
https://fotbolldirekt.se/silly-season/avslojar-vill-kopa-loss-honom-fran-djurgarden-3/

Sawo öser in mål och klubbar i flera olika länder visar intresse.

Det finns ingen köpoption.

In other news, Solna överkörda med 4-1, dock ingen överkörning enligt gnagarna själva.
Citera
2026-02-14, 02:32
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
https://fotbolldirekt.se/silly-season/avslojar-vill-kopa-loss-honom-fran-djurgarden-3/

In other news, Solna överkörda med 4-1, dock ingen överkörning enligt gnagarna själva.

4*1 är 4

4+1 är 5

4*5 är 20

20 är också så många miljoner dif kommer gå minus på Sawo.

Andra gnaget nyheter är att Magnus Eriksson tar över Eckerö i div 6 som tränare.
Citera
2026-02-14, 03:39
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:

Stort att du satt på ditt stödboende och såg vår match! Stor tumme upp!
Citera
2026-02-14, 08:13
Medlem
Tonyos avatar
Citat:

Jag trodde Priske var överskattad eftersom Honsus system gjorde så att alla anfallare blev målfarliga? Så om Sawo lyckas någon annanstans innebär det då att Honsus system inte fungerar?
Citera
2026-02-14, 08:16
Medlem
Tonyos avatar
Citat:
Priske är ligans mest övervärderade spelare.

Det är Honkavaaras spelmodell som är överlägsen. Priske kommer floppa i nästa lag samtidigt som vår nästa 9:a kommer blomstra.

Don't @ me (speciellt inte om du är SVFF-lojalist)
Sawo?
Citera
2026-02-14, 08:19
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunkan531
Skulle det där föreställa en ursäkt?
Så man måste alltså vara autistisk om man inte accepterar att ett gäng hittar på och sprider LÖGNER om mig?
Intressant att du ERKÄNNER att du är en skitperson...
Det handlar primärt om hur du saknar förmåga att göra inferenser. Bara en idiot tror att det var en genuin ursäkt.

Kan du inte svara på Easys inlägg nu?
Citera
2026-02-14, 09:19
Medlem
Tonyos avatar
Citat:
Det handlar primärt om hur du saknar förmåga att göra inferenser. Bara en idiot tror att det var en genuin ursäkt.

Kan du inte svara på Easys inlägg nu?
Att du ens orkar svara Lunkan fortfarande. Det är en autistisk och dement gubbe med noll självinsikt. Ignorera honom bara. Du kommer aldrig komma någonstans, låt han leva i sin bubbla där han är ett geni och alla andra är idioter.
Citera
2026-02-14, 10:52
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tonyo
Jag trodde Priske var överskattad eftersom Honsus system gjorde så att alla anfallare blev målfarliga? Så om Sawo lyckas någon annanstans innebär det då att Honsus system inte fungerar?
Vår vs höst

Du kan bättre än så här.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in