2026-02-14, 10:55
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ville du ha honom till Djurgården?

– Han var med i snacket många gånger, men det var alltid något i vägen. Jag hade velat ha honom. Han var ett alternativ när Micke (Marqués) kom in, men vi behövde en svensk. Han har varit ett alternativ senare också, men vi har alltid behövt ett svenskt alternativ. Jag är glad att han har hittat ett bra lag eftersom han är en bra spelare. För mig är det en "no brainer" med en fri spelare på den nivån. Han är superstark, bra i luften och defensivt väldigt stark. Han är också väldigt bra med bollen. Jag förväntade mig att han skulle gå till en högre liga än allsvenskan.

Svider det inte att se honom i AIK?

– Jag är inte ledsen, jag är glad för honom. Om jag ska jämföra så är han ganska nära Leon (Hien) i spelstil. KuPS har alltid byggt upp spelet bakifrån via målvakten och han är väldigt bra i det spelet. Han är överdrivet självsäker med bollen och kan tunnla anfallarna.
Jag får backa om Cissé. Här svarar Honkavaara om honom. Bra värvning.
Citera
2026-02-14, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Citat:
Fred Friendly post nr 2390
Jag ber om ursäkt för mina funnifobiska inlägg. Jag drev med dig, förlåt. För du har autism va?

Du är sådant tacksamt offer för nätmobbning.
Det handlar primärt om hur du saknar förmåga att göra inferenser. Bara en idiot tror att det var en genuin ursäkt.
Såklart begrep jag det, eftersom du visar ideligen att du är en skitperson - vilket du erkände...
Citat:
Kan du inte svara på Easys inlägg nu?
Det svarade jag ju på redan i posten du CITERADE i din förra post, och så hävdar du att det är jag som inte förstår inte inferenser
Citat:
Ursprungligen postat av Tonyo
Att du ens orkar svara Lunkan fortfarande. Det är en autistisk och dement gubbe med noll självinsikt. Ignorera honom bara. Du kommer aldrig komma någonstans, låt han leva i sin bubbla där han är ett geni och alla andra är idioter.
Ert mobbargäng är ju uppenbarligen idioter
Citera
2026-02-14, 16:11
Medlem
Tonyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Vår vs höst

Du kan bättre än så här.
Mig veterligen spelade både Sawo och Priske hela säsongen för Dif.
Citera
2026-02-14, 16:12
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tonyo
Mig veterligen spelade både Sawo och Priske hela säsongen för Dif.

Ingen idé diskutera med flashbacks svar på Daniel Kristofferson.
Senast redigerad av skogsburkan 2026-02-14 kl. 16:16.
Citera
2026-02-14, 16:14
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Jag får backa om Cissé. Här svarar Honkavaara om honom. Bra värvning.

No shit 30 januari konstaterades det efter du trolla angående att dif inte ville ha Cissé.

30 januari:

Citat:
Ursprungligen postat av skogsburkan

Hade fuskbygget inte behövt svensk pass hade såklart Cisse spelat i diffen. Dom har varit ute efter han ett tag.

För att skryta med din insyn i dif har du förvånansvärt dåligt koll. Kan det vara att du bara trollar hela tiden?
Citera
2026-02-14, 16:23
Medlem
Mjällby-Öster 3-2. Formen långt sämre än den vi hade 2025, men en sak man kan säga säkert efter de här försäsongsmatcherna är att Jeppe Kjær är den spelare som andra lag måste hålla koll på i år. Han ser ut som en ny Røjkjær.
Citera
2026-02-14, 16:34
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunkan531
Såklart begrep jag det, eftersom du visar ideligen att du är en skitperson - vilket du erkände...
Det svarade jag ju på redan i posten du CITERADE i din förra post, och så hävdar du att det är jag som inte förstår inte inferenser
Nej, du duckade att svara på hans sista inlägg och när jag bad dig svara försökte du deraila. Med detta sagt vänder jag blad. Ingen idé att vi fortsätter
Citera
2026-02-14, 19:19
Medlem
Citat:
Citat:
Nej, du duckade att svara på hans sista inlägg och när jag bad dig svara försökte du deraila. Med detta sagt vänder jag blad. Ingen idé att vi fortsätter
Jag svarade ju att jag hade fel den gången, vilket du inte räknar som svar, vilket bevisar att du är en idiot.
Innan du visar det tror jag inte ett dugg på att du kommer att vända blad och sluta att skriva lögner om mig...
Citera
2026-02-15, 20:15
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Jag svarade ju att jag hade fel den gången, vilket du inte räknar som svar, vilket bevisar att du är en idiot.
Innan du visar det tror jag inte ett dugg på att du kommer att vända blad och sluta att skriva lögner om mig...
Bra, du hade fel. Du hade fel.
Error 404.
Citera
2026-02-15, 20:30
Medlem
Seatle sa Nej till Hammarbys bud på den enögde yttern Minoungou. De vill ha 22 miljoner eller sälja i sommar troende att de får mer betalt då. (Olika källor säger like olika.)

https://fotbolltransfers.com/nyheter/seattle-slapper-inte-minoungou-till-hammarby/212784
Citera
2026-02-16, 09:41
Medlem
Citat:
Citat:
Bra, du hade fel. Du hade fel.
Error 404.
Ja jag hade ETT fel,
medan ni lögnare har gjort ca 404
Citera
2026-02-16, 22:33
Medlem
cokehyenas avatar
Nedmonteringen i Solna börjar sätta rätt tydliga spår.

T.ex. är deras genomsnittliga truppvärde 7:e högst i Allsvenskan, aningen högre än Sirius (!) på 8:e plats.

Otrolig utveckling.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in