2026-02-13, 18:32
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M1D2
Visst har antal stora samarbeten minskat? Det är min känsla iallafall.

Jag har samma känsla. Försökte se hur många stora samarbeten hon gjort senaste tiden men hon raderar alla vartefter så går inte att uppskatta.

Förra vintern var det ju både PoP och fler stora som gjorde samarbeten med henne (som hon totalt fuckade upp), detta år har jag inte sett något (eller har jag missat?).
Citera
2026-02-13, 18:42
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Jag har samma känsla. Försökte se hur många stora samarbeten hon gjort senaste tiden men hon raderar alla vartefter så går inte att uppskatta.

Förra vintern var det ju både PoP och fler stora som gjorde samarbeten med henne (som hon totalt fuckade upp), detta år har jag inte sett något (eller har jag missat?).
Jag tycker också det har minskat. Följer inte HT noga men känslan är att det är mycket mer repetion på de få samarbeten hon lägger ut plus massa adlinks och "tips" numer.
Citera
2026-02-13, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bobhallonsaft
Jag tycker också det har minskat. Följer inte HT noga men känslan är att det är mycket mer repetion på de få samarbeten hon lägger ut plus massa adlinks och "tips" numer.
Ja det är min känsla också. Hade varit stressad om jag var i hennes situation och satt mig ner och funderat hur jag skulle förmedla reklam framöver
Senast redigerad av Stjernglans 2026-02-13 kl. 18:57.
Citera
2026-02-13, 19:00
Medlem
Följer två andra influencers som håller på att renovera hemma. Hanna-du ligger efter. Kom igen nu och visa att du kan slutföra åtminstone ETT rum i radhuset.
Citera
2026-02-13, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av surkorv
Som vanligt har hon som mest tid att jobba på fredagen när Lars är ledig 🙃 Betyder det att K är ledig fredagar? Och HT vabbar mån-tors. Behöver inte FK läkarintyg från vabdag 8? Gäller det inte om man börjar om varje vecka? Så många frågor.

Jag tror hon säger att hon säger vabbar fast hon egentligen bara är hemma med L utan ersättning
Citera
2026-02-13, 19:24
Medlem
Så bara för att mannen jobbar ska hon parkera sig själv och ungen framför tvn hela helgen? Vad hälsosamt…
Citera
2026-02-13, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Följer två andra influencers som håller på att renovera hemma. Hanna-du ligger efter. Kom igen nu och visa att du kan slutföra åtminstone ETT rum i radhuset.
Hon borde kunna få hjälp av Kebaben också. Hanna lär ju inte lägga sig när Lars gör det.
Citera
2026-02-13, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Radioregn
Jag tror hon säger att hon säger vabbar fast hon egentligen bara är hemma med L utan ersättning

Jaha, vad baserar du det på att hon inte tar ut ersättning? Hon gör ju inga samarbeten heller dessa dagar så vad får hon in pengar från?
Citera
2026-02-13, 22:13
Medlem
Undrar var Kebaben ska sova när han kommer hem från sitt jobb.... I vardagsrummet där madrassen är eller 🙄
Citera
2026-02-14, 02:23
Medlem
FruKrokodils avatar
Flax för Hanna att fb legat nere större delen av kvällen/natten för det där jäkla tramset med att släpa ner madrassen och lägga framför tvn- vilken normal människa gör så??
Enda anledningen jag kan se är att Hanna vill fortsätta sova när Lars vaknar, så Hanna serverar Lars saftflaska i sömnen och sätter på Lars trognaste barnvakt dvs tvn!

Och precis som nån sa, vart ska Kebab sova när han kommer hem från nattjobbet?
Gissar att han är förpassad till Lars barnsäng för inte lär väl Hanna orka släpa upp madrassen varje kväll.
Citera
2026-02-14, 04:04
Medlem
Så innehållslöst liv..lägga en madrass framför tvn hela helgen. Är det höjdpunkten i helgen? Känns så tragiskt
Citera
2026-02-14, 05:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krangs
Så innehållslöst liv..lägga en madrass framför tvn hela helgen. Är det höjdpunkten i helgen? Känns så tragiskt
Det är ju för att hon inte klarar av att ha rutiner. Stackars barn
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in