2026-02-13, 14:56
Medlem
Varför spelar det ens roll när Wallenbergsfären styr hela Sverige.
Visserligen vore det kul att se en nationalistisk höger börja gripa politiska motståndare för hur de behandlat oss och för hur de förstört landet.

Att se Annie Lööf, Strandhäll samt Sjöstedt och Bildt i bojor vore något. Parerandes runt medans folket kastar rutten frukt på dem som på den gamla goda tiden
Citera
2026-02-13, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haaaaag
"Mina bristande kunskaper är knappast Sveriges största problem, väl?" - Nej, men kanske denna trådens största problem...

Mina misstag i tråden har inte landat nån på intensivavdelning, va?
Men det har politikernas beslut gjort !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Citera
2026-02-13, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KamerunHunter
Naturligtvis inte, men det är ett stort problem att det är så många som är på din låga nivå.

Hellre jag och min låga nivå som vill ha trygghet, lag, ordning och reda än de HÖGUTBILDADE politikerna och deras HÖGA nivå med ett katastrofalt slutresultat.

Kriminella blir inte hederliga av svensk dumsnällhet. Tydligen inte.
Citera
2026-02-13, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uptown018
Ja, inte fan är det jag som vill att livsfarliga våldsverkare ska ränna runt bland folk.
Det är det nån annan som vill.
Nä, det du vill ha är en fascistisk polisstat.
Citera
2026-02-13, 15:08
Medlem
Citat:
Hellre jag och min låga nivå som vill ha trygghet, lag, ordning och reda än de HÖGUTBILDADE politikerna och deras HÖGA nivå med ett katastrofalt slutresultat.

Kriminella blir inte hederliga av svensk dumsnällhet. Tydligen inte.
Tyvärr ser jag faktiskt många gånger hellre dagens riksdagsledamöter vid makten än sådana som du. Att vilja ha trygghet, lag och ordning och reda är något helt annat än att vara kapabel att uppnå det.
Citera
2026-02-13, 15:41
Medlem
Jag tycker stegling är ett fantastiskt straff som vi borde se mer av i det moderna samhället, men fysiskt våld är tyvärr så himla stigmatiserat idag, så det lär troligtvis aldrig bli något vi får uppleva förrän den liberala världsordningen har gått under.

Det tycker jag är otroligt tragiskt.
Citera
2026-02-13, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UniktAnvNamn
ja, jag väntar fortfarande på att Reinfeldt ska gripas och att Annie Lööf ska frågas ut av JK där hon får redogöra vart alla hennes läkare och ingenjörer är någonstans...
40% av alla läkare i sverige är utrikesfödda.underskötersker 50%
Citera
2026-02-13, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Står bredvid dig och väntar. De två stack kniven i den döende grisen så att säga.

Annars tycker jag domare och jurister skall få svara mot svenska folket och förklara många av de oförklarliga domar de utmätt. Vissa med utländsk börd tycker jag själva skulle utvisas. De dömer nästan alltid till den lägre straffskalan och väldigt sällan till utvisning när det gäller utlänningar.

Statistik på det .?gissar att du dragit den ur röven
Citera
2026-02-13, 16:31
Medlem
Citat:
Politiker som gjort beslut om att ge överdrivet mjuka straff för grova brott samt släppa in muslimer i Sverige borde väl fänglas för medhjälp till brott, skyddande av brottslingar samt landsförräderi ?

Deras beslut har förstört livet för tiotusentals, hundratusentals och miljoner människor i Sverige och de kriminella bara hånskrattar nöjt åt sina offer och är nöjda med dessa nyttiga idioter till politiker.

Jag tycker inte trådstarten behöver vara märkligare än så här.
Brotten jag syftar på är främst vålds-och sexualbrott men också narkotika och ekobrott.

Jag har inget emot muslimer som anpassar sig till våra lagar och regler.

Däremot så borde man ju ha markerat ordentligt och sätta adekvata straff för om man kommer hit för att få hjälp, och sen missbrukar den hjälpen genom att begå grova brott.

Du borde plockas direkt från gatan och sitta inlåst på ett eller annat sätt, tills du blir hemskickad igen. Och nej, jag bryr mig inte om du blir mördad därhemma, den möjligheten skulle du ha tänkt igenom innan du begick brottet.
Citera
2026-02-13, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeclanPrimus
40% av alla läkare i sverige är utrikesfödda.underskötersker 50%

Har det tillkommit 40% utrikesfödda läkare sen 2015?
Citera
2026-02-13, 18:27
Medlem
Citat:
Nä, det du vill ha är en fascistisk polisstat.

LOL, om det är det som krävs, SURE.
Citera
2026-02-13, 18:28
Medlem
Citat:
Tyvärr ser jag faktiskt många gånger hellre dagens riksdagsledamöter vid makten än sådana som du. Att vilja ha trygghet, lag och ordning och reda är något helt annat än att vara kapabel att uppnå det.

Finns flera länder som häpnas över hur dumsnälla svenskarna är mot kriminella.
Såna som jag? Jag vill ju att alla ska slippa våld så vad är problemet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in