Citat:
migrationskaoset som firma Reinfeldt och Lööf utsatt Sverige för är antagligen det värsta som drabbat landet i modern tid med enorma konsekvenser på flera plan.
även om Reinfeldt och Lööf ska hållas ytterst ansvariga så finns det flera andra aktörer i detta, media, BRÅ, domstolar, kommuner och regioner, tjänstemän, politiker, det finns en hel del drös och det skulle krävas en haverikommission för att landet aldrig någonsin ska utsättas för denna typ av våldtäkt igen.
En fängslande dom mot ansvariga politiker och andra aktörer som även de åker på rättsliga konsekvenser skulle vara extremt avskräckande för att framtida narcissister inte ska våldföra sig på vårat land på ett liknande sätt!
Så enligt mig är att det fritt fram att koppla in alla berörda instanser som grundligt ska utreda och utkräva ansvar för att ha bedragit nationen och riskerat svenskars säkerhet helt i onödan!
Jag vet inte vad den regeln är och orkar inte bry mig, men du kan väl lägga in ett gott ord om det kommer en varning?
även om Reinfeldt och Lööf ska hållas ytterst ansvariga så finns det flera andra aktörer i detta, media, BRÅ, domstolar, kommuner och regioner, tjänstemän, politiker, det finns en hel del drös och det skulle krävas en haverikommission för att landet aldrig någonsin ska utsättas för denna typ av våldtäkt igen.
En fängslande dom mot ansvariga politiker och andra aktörer som även de åker på rättsliga konsekvenser skulle vara extremt avskräckande för att framtida narcissister inte ska våldföra sig på vårat land på ett liknande sätt!
Så enligt mig är att det fritt fram att koppla in alla berörda instanser som grundligt ska utreda och utkräva ansvar för att ha bedragit nationen och riskerat svenskars säkerhet helt i onödan!
Jag vet inte vad den regeln är och orkar inte bry mig, men du kan väl lägga in ett gott ord om det kommer en varning?
Ja, men nu var det inte det ursprungsinlägget handlade om och heller inte det jag skrev, så släpp det!
Man får tycka vad man vill om Annie Lööf. Men mig veterligen så har hon endast suttit med i regering perioden 2011-2014. Det är med andra ord under en kort tid - och med många beslut som fattats både före och efter hennes regeringstid. Men nu lämnar vi det!
Regeln handlar om förbud mot personangrepp, trakasserier eller hot mot andra användare. Jag lägger gärna in goda ord om andra, men kanske inte just om dom som utmålar mig som pedofil. Så börja med att korrigera det där, så löser sig nog resten skall du se.
P.S jag väntar fortfarande på återkoppling i den andra gruppen.