Citat:
Ursprungligen postat av
onopono
Bra, då ska du inte ha några problem med att citera några exempel. Börja med ett sådant och så tar vi det därifrån.
(FB) Vem ligger egentligen bakom mordet på Charlie Kirk? 2025-12-29, 06:07
Så ger jag en utförlig lista på vilka möten i DC Mark Amodei var på, 8 och 9 september, när han enligt Mitch Snow var på Fort Huachuca med Erika Kirk och andra. Och Candace Owens spinner det till
Citat:
"Charlie Kirk was assassinated and our military was involved"
https://www.soapcentral.com/pop-culture/news-am-i-one-hasn-t-blamed-internet-erupts-candace-owens-alleges-u-s-military-involved-charlie-kirk -s-killing
Exempel på en av dessa möten/röstningar, som jag länkade och citerade.
https://clerk.house.gov/Votes/2025242
Citat:
Roll Call 242 | Bill Number: H. Res. 682
Sep 09, 2025, 02:01 PM | 119th Congress, 1st Session
Vote Question: On Ordering the Previous Question
Providing for consideration of the bill (H.R. 3838) Streamlining Procurement for Effective Execution and Delivery and National Defense Authorization Act for FY 2026, and providing for consideration of the bill (H.R. 3486) Stop Illegal Entry Act, and for other purposes
Vote Type: Yea-And-Nay
Status: Passed
Men du ignorerar dessa totalt.
Och bara svarar på min 2025-12-30, 04:57
Citat:
Ursprungligen postat av
Piii...
Ok, jag var visst lite trött när jag skrev PDT/EDT tiderna tidigare. Dock så är DC i EDT.
Du läser visst inte vad jag skriver.
Amodei röstade röstade 02:01PM och 02:10 PM. Tidigare röstning var kvällen innan, där han också röstade.
Röstningstiderna finns på
https://clerk.house.gov/evs/2025/ROLL_200.asp
Med din 2025-12-30, 07:09
Citat:
Ursprungligen postat av
onopono
Har du en mer precis länk här? Citera gärna relevant text också.
Men även om dina uppgifter stämmer här så kvarstår ju det faktum att Amodei i så fall trots det hade hela 9 timmar på sig att ta sig till D.C. efter avslutat möte? Om nu Arizona vid tiden gick på samma tid som Kalifornien (se nedan)?
Det är inte första gången saker måste upprepas till dig.
Citat:
Ursprungligen postat av
onopono
Nu senast om att jag ofta "gaslightar" (sic) tråddeltagare och när jag bad om exempel på det, så var det i stället så att jag "har dåligt minne".
Och jag väntar som sagt fortfarande på exempel på det.
Gaslighting?
Ta och läs din
(FB) Vem ligger egentligen bakom mordet på Charlie Kirk?
Där du svarar Fanten
Citat:
Ursprungligen postat av
Fanten
Dom du säger att Candace säger sig ha. Vad det innebär mer exakt (actually means) har vi så klart ingen aning om.
Citat:
Ursprungligen postat av
onopono
Om du menar de bevis hon säger sig ha avseende Pierre-affären, så har hon som sagt fortfarande inte presenterat dem. Men det har fortfarande bara gått några dagar sedan hon presenterade anklagelserna i fråga.
Citat:
Ursprungligen postat av
Fanten
Edit: Du behöver inte komma med ditt 'var har jag sagt det'. Det går inte att gaslighta folk i en tråd där vem som helst kan läsa bakåt. Eller bara kolla just dina inlägg.
Citat:
Ursprungligen postat av
onopono
Jag har aldrig försökt att gasljusa någon.
Här far du med osanning.
Där jag svarade till dig angående din "Jag har aldrig försökt att gasljusa någon." kommentar.
Citat:
Ursprungligen postat av
Piii...
Bara dåligt minne?
Eller är det någon annan orsak, om inte gaslighting?
Oroa dig inte, jag förväntar mig inte någon ursäkt.