2026-02-12, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HalmstadSFB
Linnea har bott i Linköping i över 1 år. Men nej finns ingen koppling. Vart totalt isolerad av Chrippa.

Eller så har Christofer varit isolerad av Linnea. Vi vet vad Christofer sa till Julia när han var och träffade sin dotter.
Citera
2026-02-12, 14:20
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Jackdaniels77
Lagt märke till en grej på senaste. Linnea efter apar Julias TikToks, när hon mimar till låtar, blinkar på ett visst sätt och snurrar runt tungan i munnen. MÅNGA videos nu jag sett hon ta efter Julia på pricken, både vad gäller låtval och "rörelser" !
Linnea mår ICKE bra!

Ja väldigt uppenbart. Osäkerheten är enorm. Linnea är livrädd han ska till Julia igen.

Linnea är ju också livrädd att bli fattig vilket syns i hennes dagbok 😆😆

Jag är helt säker att familjen vart med i den religiösa församlingen i Höör men blivit utstötta.
Citera
2026-02-12, 14:22
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Horrorgram
Och på det 5 mille som är andra skulder?

5.2M 😁 Förstört sitt liv. Men är PK vänsterns fel.
Citera
2026-02-12, 14:23
Avstängd
Citat:
Vad är de som händer imorgon?

HR drar igång.
Citera
2026-02-12, 14:24
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av TheyCallMeTK
Nejmensnälla!! Det där är inte normalt beteende när man ska inför fucking rätta och riskerar fängelse!! Herregud! Så jävla störd!

De förstår inte allvaret. Totalblundar för verkligheten.
Citera
2026-02-12, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HalmstadSFB
Tror varken Jacke eller Gustav vart öppna om omfattningen och Linnea och BGB är nog i chock.

Chatten visar:
Linnea sjuk
Lindha sjuk
Systern inte så oskyldig
Familjen är störd
Familjen är religiösa
Linnéa är religiös
Jacke är oerhört medberoende Chrippa
Anjo och Jocke är bra människor

Så mkt trams och teorier några användare kavlade ut i denna tråd under 2 år har fallit helt platt.

Anjo och Jocke hjälpte Chrippa, han pissade de i ansiktet. Ruskigt kul att Chrippa hösten 2023 hade planer att lämna Linnea och bad Jocke fixa lägenhet.

Vi vet nu. Chrippa gjorde slut, Linnea raderade kanalen då, det blev bråk och polis kom och häktade honom senare.

Jag ser fram emot när Chrippa går emot Linnea och får stöd av Jocke och Anjo. Familjen Lundström kommer vara helt chanslösa.

Familjen Lundström är religiösa och Linneas ritualer är riktigt sjuka.

Jag tror inte Anjo & Jocke kommer hjälpa Christofer något mer, det tåget gick när Christofer tog in Linnea i Lägenheten i Lindö. Så det blir Pappa Thomas som får sopa upp Christofer när/om han går emot Linnea. Hon är fruktansvärt otäck
Citera
2026-02-12, 14:28
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av jagvetvem
Christofer försökt skoja i en YouTube video med att säga att Farsan & Linnea säkert haft ihop det medans han satt häktad. Thomas hade ju hjälpt Linnea när hon övningskörde. Men jag kan tycka det är ett smaklöst skämt.
Luggen kan vi räkna bort då han inte vågar befinna sig i Sverige.
Så vem som är Linnea behjälplig vet vi inte, om det inte skulle läcka bilder.

Precis. Christopher har pratat om hur farsan både knullar på Annika och Linnea. Du vet, ingen eld utan rök
Citera
2026-02-12, 14:34
Avstängd
Citat:
För om vad? Fortsatt häkte?

Överklagat TR.
Citera
2026-02-12, 14:38
Avstängd
Citat:
Eller så har Christofer varit isolerad av Linnea. Vi vet vad Christofer sa till Julia när han var och träffade sin dotter.

Tror det är båda. Men ja. Christopher inget CS, inga grabbresor, inte sin dotter. Knappast självvalt.

Linnea kan ha isolerat sig pga sin psykiska sjukdom men tror Christopher isolerarat henne också. Toxic förhållande. Helt säker att Linnea står för våldet fysiskt och Christopher psykiskt.
Citera
2026-02-12, 14:41
Avstängd
Citat:
Jag tror inte Anjo & Jocke kommer hjälpa Christofer något mer, det tåget gick när Christofer tog in Linnea i Lägenheten i Lindö. Så det blir Pappa Thomas som får sopa upp Christofer när/om han går emot Linnea. Hon är fruktansvärt otäck

Jag hoppas du har rätt. Men lite orolig Jocke ska vända. Inte direkt men efter ett tag. Och då kan nog Anjo förlåta också. Sedan nytt syskonbråk 2036 igen 😁
Citera
2026-02-12, 14:48
Medlem
Citat:
För om vad? Fortsatt häkte?

Åklagaren har överklagat linneas och pappa Tomas domar och även chrippas dom, så förhoppningsvis får båda fängelse och chrippa får längre tid i buren.
Om jag hängt med rätt.
Citera
2026-02-12, 14:52
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheyCallMeTK
Åklagaren har överklagat linneas och pappa Tomas domar och även chrippas dom, så förhoppningsvis får båda fängelse och chrippa får längre tid i buren.
Om jag hängt med rätt.

Ah ok!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in