2026-02-12, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HalmstadSFB
Hahahahah jag vet. Chrilleboi 😁 Vi skrattade gott åt han och Jocke i Vadstena. De körde modebloggar. Du glömde nämna att det var mkt rosa. Måste gjort av med 2 burkar hårspray var i veckan. De hade nån idol som var stor då. Minns ej namn nu.
Hahahaha rosa, fan jag hittar inga bilder från den tiden?! Puder och läppstift forts han använda långt efter chrilleboi tiden, även plattången 🤣😂
Linnea har kämpat hårt för att städa upp hans "stil"
Kommer även ihåg när han gick omkring med alla tröjor ner stoppade i sina för korta byxor, och byxorna uppdragna till armhålorna! Under denna tid gick han även omkring och spottade ständigt när han pratade 🤣😂 Mkt osäker människa
Citera
2026-02-12, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Morrtroll13
Tänker att vad som än händer så kommer man få höra talas om Linnea i många år framåt och inte på nått bra vis, tror det kommer spåra!
Word!
Citera
2026-02-12, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Kollar på del 8 nu. Vad tror vi, har Linnea läst hela chatten och har koll på hur mycket både Jacke och Gustav skrivit om henne och hur mycket hat som har mot henne? Personligen tror jag dom har mörkat hur allvarligt dom hållit på. Jacke som även skrivit att hon komme ta livet av sig och skylla på Kräftan.

Mycket intressant hur drivande dom två varit iallafall.

Det skulle inte förvåna mig om Jacke har tagit bort sina & Gustav's inlägg.
För om Linnea läst hela originalet så borde hon ju förstå vilka som varit mest drivande hittills, då menar jag så långt vi kunnat se/läsa Chatten.
Linnea ser inte bra ut så här långt. Hon är ju så jävla körd som tror att chatten kommer visa något helt annat än det Anjo visar upp.

Stora delar av Familjen Lundström har varit med och svartmåla Christofer. Vill inte skriva för mycket här ang vad som står i Chatten hittills, utan är det några av C & L krigare kvar här så får dom själva titta på Anjos videos.

Ser framemot del 9 på bästa sändningstid idag 👏
Citera
2026-02-12, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Linnea angående morgondagen.
”Kan ni gissa vad för färg vi ska ha”

https://imgur.com/a/h0bttox
Helt otroligt, blir spyfärdig! Undra om Christoffer är lika taggad?? Blir inget möte med journalister denna gången, det blir statsvetaren och politiken som får sköta den biten ensam. Och det blir väl enkelt, hon är störst, bäst, vackrast och en utomordentlig TALARE enligt sig själv och dagboken! Det blir FUCK JOAKIM LUNDELL till Corren från den vältaliga!
Citera
2026-02-12, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagvetvem
Det skulle inte förvåna mig om Jacke har tagit bort sina & Gustav's inlägg.
För om Linnea läst hela originalet så borde hon ju förstå vilka som varit mest drivande hittills, då menar jag så långt vi kunnat se/läsa Chatten.
Linnea ser inte bra ut så här långt. Hon är ju så jävla körd som tror att chatten kommer visa något helt annat än det Anjo visar upp.

Stora delar av Familjen Lundström har varit med och svartmåla Christofer. Vill inte skriva för mycket här ang vad som står i Chatten hittills, utan är det några av C & L krigare kvar här så får dom själva titta på Anjos videos.

Ser framemot del 9 på bästa sändningstid idag 👏
Nej Linnea förstår verkligen inte det
Citera
2026-02-12, 13:43
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av vemsfel
Är Linköping ”hemma”? Vad har hon för koppling dit, annat än att de bodde där ett kort tag, som fick henne att återvända dit, vet du det?

Linnea har bott i Linköping i över 1 år. Men nej finns ingen koppling. Vart totalt isolerad av Chrippa.
Citera
2026-02-12, 13:46
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Men hon ska väl till hovrätten imorgon? Så inte så konstigt då
om hon åker *hem*

Det är inte mkt närmare från Linköping till Jönköping än Malmö Jönköping. Tror vi pratar 10 vs 25 mil typ.
Citera
2026-02-12, 13:47
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av vemsfel
Men Joakim bor ju i Norrköping. Och hovrättshandlingen är väl i Jönköping. Trött på alla dessa köpings, men vem kvartar Linnea då hos i Linköping och varför inte hos Familjen™

De har lägenhet i Linköping fortfarande.
Citera
2026-02-12, 13:49
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av jagvetvem
Linnea sa att hon fått ett jobb, som hon kunde sköta hemifrån.

TF alltså. Vem blir medarbetare? Luggen? Thomas? Jacke? Kanske därför hon är i Linköping?
Citera
2026-02-12, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HalmstadSFB
Linnea har bott i Linköping i över 1 år. Men nej finns ingen koppling. Vart totalt isolerad av Chrippa.
Lagt märke till en grej på senaste. Linnea efter apar Julias TikToks, när hon mimar till låtar, blinkar på ett visst sätt och snurrar runt tungan i munnen. MÅNGA videos nu jag sett hon ta efter Julia på pricken, både vad gäller låtval och "rörelser" !
Linnea mår ICKE bra!
Citera
2026-02-12, 13:53
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
https://www.expressen.se/noje/chrippas-small-ska-betala-570-000-kronor/

Skuldberget växer enligt Expressen.

Inga problem en veckas jobb för honom enligt han själv 😆 570 000 kr är CSN nästan 10 år. Fyfan. På 10 år hade han kunnat fixat klart grundskolan och en bit på gymnasiet.
Citera
2026-02-12, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jackdaniels77
Lagt märke till en grej på senaste. Linnea efter apar Julias TikToks, när hon mimar till låtar, blinkar på ett visst sätt och snurrar runt tungan i munnen. MÅNGA videos nu jag sett hon ta efter Julia på pricken, både vad gäller låtval och "rörelser" !
Linnea mår ICKE bra!

Haha jaaa! Har också sett det. Typiskt folk som har extremt dålig självkänsla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in