Jag har sysslat med kampsport hela mitt liv och enligt mig är detta inte kampsport.
Detta är idioti som triggas av likes på internet plus pengar.
Det är sorgligt att det är skit som detta som representerar kampsport för unga människor idag.
Varför har du inbillat dig att folk med ”utländskt påbrå” inte kan vistas på samma plats som högerextremister?
Jag har sett utlänningar stå sida vid sida med rakade killar med SS-gaddar både i fotbollssammanhang och på fighting-galor.
Var kommer ens högerextremistvinkeln från? En lagerlokal fylld med utlänningar och låt säga att det är några rakade vitingar i ett hörn. HÖGEREXTREMISTISK FIGHT CLUB är det då givetvis.
Var kommer ens högerextremistvinkeln från? En lagerlokal fylld med utlänningar och låt säga att det är några rakade vitingar i ett hörn. HÖGEREXTREMISTISK FIGHT CLUB är det då givetvis.
Givetvis!
Det har väl ingen hävdat? Däremot är det välkänt att det inom den högerextremistiska miljön finns en hel del såna här snubbar som gillar att slåss. Vissa går ut på stan och slåss och andra deltar i såna här uppgjorda slagsmål.
Sinnesjukt att youtube upplåter sin plattform till det här. Om kanal 5 eller netflix gjort samma hade det varit en debatt utan dess like. Åldersverifiering finns nog som standard men det är lätt att komma runt bl.a genom att bara ladda ner klippet via en annan hemsida.
Och - OCH - King of the street får betalt för annonser som spelas under videorna. Youtube har inte ens dragit in det - alltså är det här fullt godkänt innehåll jämte videos för barn med spiderman och elsa