2026-02-11, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Morrtroll13
Tänker att vad som än händer så kommer man få höra talas om Linnea i många år framåt och inte på nått bra vis, tror det kommer spåra!

Hon är inte frisk om man säger så.
Jag tror att Chrippa och Anahit hade rätt kring Linnéa och diagnos.
Citera
2026-02-11, 23:13
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Jackdaniels77
Han såg feminin ut. Använde smink och puder på den tiden och plattade håret, gick runt i super tighta tjej kläder. På riktigt, no joke!

Hahahahah jag vet. Chrilleboi 😁 Vi skrattade gott åt han och Jocke i Vadstena. De körde modebloggar. Du glömde nämna att det var mkt rosa. Måste gjort av med 2 burkar hårspray var i veckan. De hade nån idol som var stor då. Minns ej namn nu.
Senast redigerad av HalmstadSFB 2026-02-11 kl. 23:22.
Citera
2026-02-11, 23:15
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av jagvetvem
Linnea är helt ensam i Linköping, igår frågade hon på Snapchat om man kunde gå på Bio själv. Nu har hon även Järnbrist, ligger ensam i soffan och ser på tv:n hela dagen. Vad är det för liv egentligen.
Vi får se hur åtalet blir efter att Hvr sagt sitt, blir hon kvar I Linköping eller flyttar hon till Malmö?.

Hon befinner sig väl i Malmö?
Citera
2026-02-11, 23:16
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Jackdaniels77
Det var på den tiden Joakim var "Jockiboi" så vet faktiskt inte, men minns det som igår, ska gräva lite

Det finns bilder om man gräver lite. Skicka pm till mig om några dagar. Har inte tid nu.
Citera
2026-02-11, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Sorgligt… som mamma skulle jag absolut steppa in oavsett hur vuxen min dotter är om hon började sälja sig själv. Hade hennes make dessutom varit involverad o det hela kan jag garantera att han inte hade haft det skoj i livet. Men man har sett Lindhaha i den berömda chatten och hur hon är, äpplet faller inte långt i det fallet.

Javisst, inte bara ett heller, obehaglig typ det där

Jag också! Jag hade inte, som Lindha gör, hyllat deras förhållande. Det är så skevt.

Jag tänkte precis likadant dvs äpplet och trädet.

Jag är helt 😲 kring den familjen.

Om de har blivit utsatta för det Bosse (sämst) menar i dokumentären har det högst troligt annan bakgrund än Anjo.

De verkar väldigt knepiga den där familjen.

Lindhas dubbelspel visar snarare på att hon velat vara med i dramat än att få bort Linnéa från Chrippa.

Fast jag kan tycka att det borde varit Chrippa som skulle dragits därifrån.
Citera
2026-02-11, 23:18
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Pallalaercp
Hon har aldrig slutat med tf senaste inlägget är några dagar gammalt. Hon som absolut inte ville bli influenser ska alltså försöka med youtube igen.

Ambitiösa och smarta Linnea, jävla skämt till människa.

Hon kom inte in på högskolan. Matte B är för svårt för Hinken.
Citera
2026-02-11, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HalmstadSFB
Hon befinner sig väl i Malmö?

Nej hon är hemma igen i Linköping
Citera
2026-02-11, 23:24
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Amelia1
Nej hon är hemma igen i Linköping

Ska väl tömma lägenheten då 😁
Citera
2026-02-11, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HalmstadSFB
Ska väl tömma lägenheten då 😁

Haha förmodligen😄 kul att hänga där själv utan någon vidare sysselsättning
Citera
2026-02-12, 00:32
Medlem
Elikos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheyCallMeTK
Hon fattar inte att hon är slut. Karriären är stendöd. Hennes fans är max 15 år.
Hon, och även chrippa vad det lider, blir mer och mer irrelevanta och tillslut kommer det låta
"minns du chrippa och Linnea för några år sen?"
"Ja, just det ja, det var längesen man hörde om dem.."

Kräftans tråd är typ den största på Sveriges största forum? Han är mer relevant än Epstein och OS just nu.
Citera
2026-02-12, 01:50
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Amelia1
Haha förmodligen😄 kul att hänga där själv utan någon vidare sysselsättning

Hon har väl för fan inget i Linköping. Tror varken Gustav eller Jacke vill täffa henne själv. Kanske att hon kan åka hem till Thomas och Annika en stund. Kul verkligen... Hon måste vara Sveriges mest ensamma människa i Linköping. Kanske blivit osams med morsan. Farsan dricker väl och Hon vill inte vara där.

Nu lyssna på Anjo del 7 🙂
Citera
2026-02-12, 03:49
Medlem
manana1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jagvetvem
Linnea är helt ensam i Linköping, igår frågade hon på Snapchat om man kunde gå på Bio själv. Nu har hon även Järnbrist, ligger ensam i soffan och ser på tv:n hela dagen. Vad är det för liv egentligen.
Vi får se hur åtalet blir efter att Hvr sagt sitt, blir hon kvar I Linköping eller flyttar hon till Malmö?.
Men hade hon inte fått jobb?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in