2026-02-11, 20:54
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av TheyCallMeTK
Finns det inga bilder från den tiden? 🤣
Det finns tyvärr, ingen rolig syn. Har postasts i tråden tidigare.

Citat:
Ursprungligen postat av Morrtroll13
Sett del 7 av chatten..Linnea..now it räcks lixom...hon har varit vidrig sen dag ett!! Just nu ligger hon säkert och manifesterar nån ny lögn att tacka Gud för 🤮 Nästan så jag tycker synd om Kräftis (då är det illa).
Ja. Inget kan ju stoppa Hinken, enligt Hinken själv, bara att manifestera lite. Psyksjuk. Hon har lyckats med sin plan, grattis Dvärgen, you made it!
Senast redigerad av frason 2026-02-11 kl. 20:56.
Citera
2026-02-11, 20:59
Medlem
BoHanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jagvetvem
Jag har precis sett Del 8 av Chatten, och säger bara BGB var är du nu?

Citat:
Ursprungligen postat av Boxnytt
Den store BGB kanske har grävt ned sig av skam.

Citat:
Under den sten han ska va!
vadårå?
Citera
2026-02-11, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Att försöka kontrollera sitt liv genom manifestation placerar det egna jaget i centrum, snarare än Gud, vilket kan likställas med avgudadyrkan.
Manifestation uppmuntrar människor att fokusera på egna begär och rikedom, vilket Bibeln betecknar som självisk girighet. Det ignorerar Guds vilja och planer, som ibland innefattar prövningar.
I stället för att försöka "manifestera" saker, uppmanas vi att be och söka Guds vilja. Om det överensstämmer med Hans vilja, kommer bönerna att bli besvarade.
Gud uppmuntrar oss att vara nöjda, arbeta hårt och sätta andra först, snarare än att girigt jaga egen framgång.
Sann "god framgång" enligt Bibeln är kopplad till att följa Guds bud. Hans ord, snarare än att uppnå materiell status.
Manifestation en "falsk filosofi" som försöker dra bort människan från beroendet av Gud. Det anses vara synd eftersom det bygger på en tro att människan själv kan kontrollera sitt öde, istället för att förtrösta på Gud.

Matteus 6:19 "Samla inte skatter åt er på jorden, där mal och rost förstör och där tjuvar bryter sig in och stjäl. 20 Samla istället skatter åt er i himlen, där varken mal eller rost förstör och där tjuvar inte bryter sig in och stjäl. 21 För där din skatt är, där är också ditt hjärta."

🙏

Det finns väl inte mycket av det lilla frun har gjort, som skulle kunna vara Hans vilja.
Citera
2026-02-11, 21:24
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Det finns väl inte mycket av det lilla frun har gjort, som skulle kunna vara Hans vilja.

Precis men det är sådant om straffar sig förr eller senare.
Vad människan sår, det skall hon också skörda. Den som sår i sitt kötts åker, han skall av köttet skörda förgängelse.
Handlingar får konsekvenser

Snart bara 1 dag kvar.
Citera
2026-02-11, 21:25
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Men det är vad hon tror.
Citera
2026-02-11, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frason

Ja. Inget kan ju stoppa Hinken, enligt Hinken själv, bara att manifestera lite. Psyksjuk. Hon har lyckats med sin plan, grattis Dvärgen, you made it!

Har man en usel självkänsla kan man bygga en via manifestationer. Titta bara på Linnea
Citera
2026-02-11, 21:50
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frason

Hon lär bli varse.
Ja delvis så har hon ju lyckats men tror det hade gått utan manifestation. Chrippa var ett lätt target.
Citera
2026-02-11, 22:47
Medlem
Tänker att vad som än händer så kommer man få höra talas om Linnea i många år framåt och inte på nått bra vis, tror det kommer spåra!
Citera
2026-02-11, 22:50
Medlem
Citat:
Tänker att vad som än händer så kommer man få höra talas om Linnea i många år framåt och inte på nått bra vis, tror det kommer spåra!

Det kan jag också tänka mig.. Sen kanske det dröjer år, innan det händer, oavsett fängelse eller inte.
Citera
2026-02-11, 23:01
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av mullenö
ehh porr? vad jag vet finns det erotiskt material att tillgå mot betalning.
Vet vi med säkerhet att det är dem?

Ja de har tom gått ut och gjort reklam för det själva.
Citera
2026-02-11, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagvetvem
Jag har precis sett Del 8 av Chatten, och säger bara BGB var är du nu?

Alltså detta är det sjukaste!
Åter igen, tack Jacke och Linnea att ni pushade att chatten skulle ut...
Har sett det mesta sen scratch i detta elände, men nu får man ju om möjligt ännu mer "kontext".

Alla som påstår *hosthosttemucrabby=lasanjokickasspallalgoldenmicr olimboofferkoftaabsabsmullenö....
att påståendet att Linnea kapat Chrippas Youtubekanal är fake.
Kolla i chatten från 7 januari!! hur mkt alla krigar mot Linnea för att få tillbaka kanalen.
Alla var övertygade om att Linnea var den som hade möjligheten att ge tillbaka Chrippas kanal.
Hade de verkligen redan då påbörjat en konspiration mot Linnea?
Alla temuorcher som säger att Anjo, Jocke m fl är lågintelligenta. Hur skulle de då hunnit och kunnat orkestrera en sån "attack"? Jeeez ....

Och fy fan vilken manipulerande och uträknande bitch Linnea är. Hoppas Karma biter henne i TF-arslet på fredag.
Senast redigerad av Rimligsnowflake 2026-02-11 kl. 23:05.
Citera
2026-02-11, 23:04
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Snacka om att göra allt för pengar jag skulle bli förtvivlad om jag hade barn som gjorde sånt.
Jaha får du också pm? samma här.

Sorgligt… som mamma skulle jag absolut steppa in oavsett hur vuxen min dotter är om hon började sälja sig själv. Hade hennes make dessutom varit involverad o det hela kan jag garantera att han inte hade haft det skoj i livet. Men man har sett Lindhaha i den berömda chatten och hur hon är, äpplet faller inte långt i det fallet.

Javisst, inte bara ett heller, obehaglig typ det där
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in