Citat:
Nej, jag har skrivit:
Förstår du skillnaden?
Det är väl vad ett diskussionsforum är till för? Att argumentera för sin ståndpunkt?
Det är knappast "retorik" att påpeka när någon far med osanning.
Inte "retorik".
Det är mitt enda syfte med min medverkan i det här forumet. Att söka och argumentera för Sanningen.
Alla människor har brister, men så här långt har jag inte sett henne brista i sanningspatos och ärligt uppsåt, nej.
Det har Du?
Citera och förklara. Svepande anklagelser utan ett uns av källstöd sorterar jag under "smear" och eller dåligt inflytande.
Något säger mig att du har tagit intryck av individer som A**x Jones, T*m Pool, N**K Fuentes, B*n Shapiro, eller liknande dårfinkar på den hårt komprometterade amerikanska högerkanten.
Kan det vara så illa?
Förstår du skillnaden?
Det är väl vad ett diskussionsforum är till för? Att argumentera för sin ståndpunkt?
Det är knappast "retorik" att påpeka när någon far med osanning.
- Nej, Candace har aldrig sagt att hon i något fall har ägnat sig åt "defamation".Det här är två kategoriskt osanna påståenden som behöver motbevisas.
- Nej, jag har aldrig sagt att hon ska ha gjort det.
Inte "retorik".
Det är mitt enda syfte med min medverkan i det här forumet. Att söka och argumentera för Sanningen.
Alla människor har brister, men så här långt har jag inte sett henne brista i sanningspatos och ärligt uppsåt, nej.
Det har Du?
Citera och förklara. Svepande anklagelser utan ett uns av källstöd sorterar jag under "smear" och eller dåligt inflytande.
Något säger mig att du har tagit intryck av individer som A**x Jones, T*m Pool, N**K Fuentes, B*n Shapiro, eller liknande dårfinkar på den hårt komprometterade amerikanska högerkanten.
Kan det vara så illa?
Nej det kan inte vara så illa - det enda jag möjligen tagit intryck av var Alex Jones synpunkter på hennes tilltro till den där Mitch Snow. Alex Jones har många brister - men just i den kritiken träffade han väldigt rätt. Shapiro är en obehaglig sionist. Tim Pool shillar för sionisterna typisk limited hangout. Fuentes får jag inget riktigt grepp om men tycker han är obehaglig.
Om du letar efter sanningen så måste du kunna göra även en pro-contra lista över vad som talar för respektive emot Candace. Eller hur?
Det finns absolut mycket på hennes plussida. Jag tror till exempel absolut att hon har rätt i si kritik av Erika Kirk och TPUSA. Men just därför är det problematiskt att hon blandar in en massa halvbevis och antydningar.
Och nej jag har inte tid att länka och skriva en doktorsavhandling till allt jag skriver. Jag har ett jobb att sköta och kan inte ägna hela mitt liv åt detta.