2026-02-09, 11:05
Medlem
Muppetys avatar
Försöker styra in samtalet på att jag har ont i mitt knä o visar hur det ser ut...
https://i.imgur.com/jZWKErR.png
Citera
2026-02-09, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Angelus-Apatrida
Jag har runt 20 cm kuk och ärligt talat har de flesta tjejer mest tyckt att det är obehagligt med kukar som är större än normallängd. Jag kommer endast på EN tjej som faktiskt tände på stora kukar......men mest på grund av smärtan som den orsakar. Aldrig träffat en tjej som direkt har blivit våt bara av att se kuken, tvärtom kommer: "ewwww vad stor den var...äckligt, var försiktig".

När jag fyllde 20, fattade jag att de flesta tjejer helt enkelt inte bryr sig om en jävla stor kuk så mycket som vi killar verkar tro. Nu skiter jag i att "flika in med att jag har stor kuk".

Du har så rätt. Min är 19-20 cm och många gånger har det blivit problem när man stöter i botten, särskilt under doggy. Var ihop med en tjej för länge sedan där jag liksom fick parera jucken, skitjobbigt.
Har heller aldrig hört någon tjej kommentera min storlek förutom min nuvarande som tycker det är bättre med en större.
Citera
2026-02-09, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hallongrottor123
Kanske är det den ytliga tid vi lever i som gör att kvinnorna fixerar sig för mkt kring kroppens utseende. Sån är i alla fall inte jag, utan det är personen jag attraheras av. Sen om personen har extrakilon eller är jättesmala eller vad det nu kan vara har ingen betydelse. Jag kan säga så här: kroppens utseende har ingen betydelse (men gärna att han är lika lång som jag eller längre. Det är ett plus om kuken är åt det grövre hållet). Jag tänder på människan, och känslan jag får av personen för att sammanfatta det hela, resten är bara bonus. Tycker du ska strunta i vad kvinnorna sagt.

Ja, bästa är att man går efter sin egen smak, vad som känns bäst för en själv. Även om kvinnor gärna vill tala om för en vilka kvinnor man bör träffa, och anser sig veta bäst, och vet allt om andra människor.
Sånt är bara att ta med en nypa salt. Låta henne hållas. Det är ju lite roande faktiskt, att kvinnor saknar självinsikt.
Det som är mindre kul är när kvinnor klankar ner på ens kropp, och säger saker för att få en att känna sig otillräcklig när man ska träffa andra kvinnor.
Jag vet inte varför kvinnor är så.
Citera
2026-02-09, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av indirektreklam
Drar du av dina egna byxor innan du fått av hennes

Ja man känner av läget och när tiden är inne så bara gör man det 🙂
Citera
2026-02-09, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scaryfoot
Ja, bästa är att man går efter sin egen smak, vad som känns bäst för en själv. Även om kvinnor gärna vill tala om för en vilka kvinnor man bör träffa, och anser sig veta bäst, och vet allt om andra människor.
Sånt är bara att ta med en nypa salt. Låta henne hållas. Det är ju lite roande faktiskt, att kvinnor saknar självinsikt.
Det som är mindre kul är när kvinnor klankar ner på ens kropp, och säger saker för att få en att känna sig otillräcklig när man ska träffa andra kvinnor.
Jag vet inte varför kvinnor är så.
Det är absolut inte OK att klanka ner på någons kropp och särskilt inte om man ska träffa andra kvinnor som du skriver. Tror inte det är jättevanligt, du har nog haft otur alternativt att du medvetet eller omedvetet söker dig till den kategorin. De flesta människor förstår vad som är FÖR sårande. Och sen att de tror att de är experter på vad som gäller också, en slags smakdomare. En del människor tror nästan de är "synska". De vet hur allt är baserat på någon slags känsla. Jag tycker det är fel att du skriver att kvinnor saknar självinsikt, för det är snarare en del eller allt för många snarare, men inte alla. Finns många män som inbillar sig att de vet allt också.
Citera
2026-02-09, 17:32
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Link04
Ja man känner av läget och när tiden är inne så bara gör man det 🙂

Man kan passa på att visa sin överraskning när man placerat henne på sängkanten.
Det blir en lagom höjd för henne att få en direkt närtitt för när man drar ner byxorna
Citera
2026-02-09, 17:38
Avstängd
Citat:
Det är absolut inte OK att klanka ner på någons kropp och särskilt inte om man ska träffa andra kvinnor som du skriver. Tror inte det är jättevanligt, du har nog haft otur alternativt att du medvetet eller omedvetet söker dig till den kategorin. De flesta människor förstår vad som är FÖR sårande. Och sen att de tror att de är experter på vad som gäller också, en slags smakdomare. En del människor tror nästan de är "synska". De vet hur allt är baserat på någon slags känsla. Jag tycker det är fel att du skriver att kvinnor saknar självinsikt, för det är snarare en del eller allt för många snarare, men inte alla. Finns många män som inbillar sig att de vet allt också.

Det är inte lönt att ge tips och trix till scaryfoot. Vi är många som försökt peppa honom.
Han vill inte ha förändring. För då får han inte vara martyr och hata kvinnorna som han beskyller sina problem för.

Det har gått så långt att jag överväger att han spelar en egenpåhittad karaktär.
Citera
2026-02-09, 18:40
Medlem
Citat:
Det är inte lönt att ge tips och trix till scaryfoot. Vi är många som försökt peppa honom.
Han vill inte ha förändring. För då får han inte vara martyr och hata kvinnorna som han beskyller sina problem för.

Det har gått så långt att jag överväger att han spelar en egenpåhittad karaktär.
Tack för tipset.
Citera
2026-02-09, 19:10
Medlem
Citat:
Man kan passa på att visa sin överraskning när man placerat henne på sängkanten.
Det blir en lagom höjd för henne att få en direkt närtitt för när man drar ner byxorna

Yes riktigt bra 👌 När kvinnorna ser den brukar dom vara tysta och luriga sen börjar dom suga.

Vad brukar du få för reaktioner när du visar din för kvinnorna?
Citera
2026-02-09, 20:26
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Link04
Yes riktigt bra 👌 När kvinnorna ser den brukar dom vara tysta och luriga sen börjar dom suga.

Vad brukar du få för reaktioner när du visar din för kvinnorna?

Ibland får man leka psykolog och ibland uppstår ett hunger.
Allt och inget kan hända.
Men det är väl det som är en del av det roliga
Spännande tider..
Vad får du själv för reaktion?
Citera
2026-02-09, 22:34
Medlem
Kip.Kinkels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megafailure
I konversationer med fruntimmer irl och på nätet - hur flikar du in att du har en stor kuk? Samt hur påverkar detta er relation?

Har testat att skicka bild mitt kondompaket på skoj och tjejerna blir helt till sig i byxan.

Det bästa är att säga som det är - jag har stor kuk. Det är kul att chockera tjejer och det är även mycket effektivt!

https://m.youtube.com/watch?v=1Hiyr5_SzzY&pp=ygUaRGlyayBkaWdnbGVyIGkgaGF 2ZSBhIGdpZnQ%3D
Citera
2026-02-10, 06:45
Medlem
Citat:

För de flesta är det självklart att man inte säger saker till kvinnor som gör allt ännu jävligare för henne. De flesta vet att alla har nåt att kämpa med.
För kvinnor går det däremot utmärkt att säga sånt till män.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in