Citat:
Ursprungligen postat av
hallongrottor123
Kanske är det den ytliga tid vi lever i som gör att kvinnorna fixerar sig för mkt kring kroppens utseende. Sån är i alla fall inte jag, utan det är personen jag attraheras av. Sen om personen har extrakilon eller är jättesmala eller vad det nu kan vara har ingen betydelse. Jag kan säga så här: kroppens utseende har ingen betydelse (men gärna att han är lika lång som jag eller längre. Det är ett plus om kuken är åt det grövre hållet). Jag tänder på människan, och känslan jag får av personen för att sammanfatta det hela, resten är bara bonus. Tycker du ska strunta i vad kvinnorna sagt.
Ja, bästa är att man går efter sin egen smak, vad som känns bäst för en själv. Även om kvinnor gärna vill tala om för en vilka kvinnor man bör träffa, och anser sig veta bäst, och vet allt om andra människor.
Sånt är bara att ta med en nypa salt. Låta henne hållas. Det är ju lite roande faktiskt, att kvinnor saknar självinsikt.
Det som är mindre kul är när kvinnor klankar ner på ens kropp, och säger saker för att få en att känna sig otillräcklig när man ska träffa andra kvinnor.
Jag vet inte varför kvinnor är så.