2026-01-18, 16:11
Medlem
Swisha gärna för nu är det värre än nånsin! Igen… Inget om hyror utan mat och medicin.
Citera
2026-01-18, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drottningavis
Swisha gärna för nu är det värre än nånsin! Igen… Inget om hyror utan mat och medicin.

Hur många gånger har juvelen inte kläckt ut sig att de är ”tuffare än någonsin”, ” aldrig varit så här tufft innan”……
Börja med av avsluta Netflix kanske???!!!!
Citera
2026-01-18, 23:49
Medlem
AnalDelReys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hajmedii
Hur många gånger har juvelen inte kläckt ut sig att de är ”tuffare än någonsin”, ” aldrig varit så här tufft innan”……
Börja med av avsluta Netflix kanske???!!!!

Det är alltid tuffare än någonsin...
Men hon får ju dessutom pengar imorgon 🙄
Citera
2026-01-24, 10:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havet76
Ja hon har nog nåt syndrom där hon vill ha uppmärksamhet även från vårdpersonal trots att hon påstår de motsatta att de är såååå jobbigt att besöka vården. Tycker blåtiran inte ser så äkta ut den matchar hennes hår och läppar för bra men hon skulle säkert kunna sminka sig till sympati med

Hon nämnde ju att hennes mamma misstänktes ha munchausen by proxy, det kan ju vara ärftligt om jag inte missminner mig, nu när hon inte kan kracka på isabell massa sjukdomar så får hon använda sig själv, det heter väl bara munchausen då tror jag
Citera
2026-01-24, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brombrom
Hon nämnde ju att hennes mamma misstänktes ha munchausen by proxy, det kan ju vara ärftligt om jag inte missminner mig, nu när hon inte kan kracka på isabell massa sjukdomar så får hon använda sig själv, det heter väl bara munchausen då tror jag
Ja så kan de säkert vara 🙂
Citera
2026-01-28, 19:17
Medlem
Baisianuss avatar
Märkligt tyst på tiggandet nu sedan ett par veckor. Har hon en downperiod i den psykiska ohälsan nu, tro? Det var en jävla cirkus i flera månader i höstas med tiggeri och självskadebeteende och hyror och mediciner och insamlingar. Hur gick det med de obetalda dubbelhyrorna?
Citera
2026-02-09, 06:54
Medlem
Max3xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MuggeBigge12
Hon lever på övertid!

Ja jäklar, ett levande skellet! Har inte kollat in henne på ett tag, blev chockad. Den självsvälten kan hon antagligen inte repa sig ifrån. Kroppen äter upp sig själv, även de inre organen och benstommen förtärs. Snart är hon ett vårdpaket på hospis.

https://www.youtube.com/watch?v=7DXQwVuJGkY
Citera
2026-02-09, 17:41
Medlem
Ny vlogg!
FETT bra.
Det jag tog med mig (som jag antar var viktigt att förmedla)var att hennes fisar stinker. Nämner man de 3 gånger så måste de va FETT viktigt.
Citera
2026-02-10, 01:40
Medlem
Vad är det för ingångshål hon har över ena benet?
https://youtu.be/oLv57MJRbek?t=81

EDIT: Jaha, hon har opererats.
Citera
2026-02-10, 13:09
Medlem
Har hon fetisch för bajs och pruttar? Ända hon pratar om i videos och storys
Citera
2026-02-11, 01:19
Medlem
Deras YouTube kom upp som förslag när jag skulle gå in på YouTube, så kollade lite och har nu en del frågor. Så hittade den här tråden men orkar inte gå igenom 500 sidor. Försökte kolla på några videos för att lista ut, men någon här kanske vet.
Vad har hon för sjukdom? Ser att någon här skriver om det psykiska, men det måste väl vara något mer? Hon är extremt smal och ser "gammal" ut i ansiktet om man jämför med bara några år sen, har hon fått någon sjukdom? Eller har hon anorexia?

Vet någon hur gammal hon är?
Citera
2026-02-11, 08:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av isola999
Deras YouTube kom upp som förslag när jag skulle gå in på YouTube, så kollade lite och har nu en del frågor. Så hittade den här tråden men orkar inte gå igenom 500 sidor. Försökte kolla på några videos för att lista ut, men någon här kanske vet.
Vad har hon för sjukdom? Ser att någon här skriver om det psykiska, men det måste väl vara något mer? Hon är extremt smal och ser "gammal" ut i ansiktet om man jämför med bara några år sen, har hon fått någon sjukdom? Eller har hon anorexia?

Vet någon hur gammal hon är?
Hon är 44, hon har EDS, nån ätstörning har hon till 100% men inget hon själv har erkänt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in