Citat:
Ursprungligen postat av
TigerRoger
Hej!
Jag har jobbat sen augusti digitalt. Är förvirrad kring min chef.Hen har inga möten med mig. Eller bara hej hur går det för dig., inte det heller Vi hördes kort per teams I December där jag skrev vilka dagar jag jobba var tillgänglig. Eller admin grej som inte funkar under hösten.Nu mitten av februari har hen inte hörts av sig.Jag är så klart självgående och jobbar men får ingen feedback eller avstämning vilket känns udda.Skrev idag om vi kunde ta en avstämning på teams under morgonen Inger svar ännu. Hur ska man lyfta detta, fått mig att vilja avsluta tjänsten då man inte känner sig sedd.Eller överreagerar jag? Någon annan som haft liknande problem? Jag vill inte heller ha för mycket onödiga avstämningar då båda är extremt..
Det kan ju låta som ett soft jobb, men det kan också vara väldigt riskabelt. Det kan visa sig att chefen har helt andra förväntningar på vad du ska åstadkomma än vad du har.
Jag råkade ut för en liknande situation i början av min karriär. Jag fick ytterst vaga och oklara instruktioner, och trots att jag slet som ett djur ansåg chefen att jag skulle gjort åtminstone tre mans jobb. Så från att inte fått minsta feedback på två månader gick det direkt till att ta hus i helvete.