2026-02-10, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Exakt. Det finns inget annat än det. Varför ska du ich andra fantisera ihop att det finns mer?

Jag har inte fantiserat ihop något. Kan du visa mig något sådant? Mina källor brukar vara verifierade med en artikel. Sofia bjuder ju på allt själv.
Citera
2026-02-10, 17:14
Medlem
Vad glad prinsessan Sofia ser ut när hon pratar om Epstein.
Ser nästan stolt ut, när hon på slutet säger att hon var på restaurang och filmvisning med honom.

Hennes uttalande stämmer inte överens med hennes kroppsspråk.
Jag tycker att det ser ut som att hon ljuger.

Vidrigt. Känslokallt.

https://www.aftonbladet.se/kungligt/a/lnV3V3/prinsessan-sofias-forsta-ord-om-epstein
Citera
2026-02-10, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Detdundrar
Nej hon återvände väl till Epstein för partajandet och för att frotteras med rika män. Sedan dinglade han tydligen med en morot -- att han eventuellt skulle kunna hjälpa henne bli skådespelare. Och just detta faller många unga tjejer för. Eller att de ska bli en legit 'fotomodell' för mannen har 'kontakter i modebranschen.'

Tja, ditt ovanstående inlägg är ett av exemplen där du fantiserar ihop något.

Citat:
Ursprungligen postat av Detdundrar
Jag har inte fantiserat ihop något. Kan du visa mig något sådant? Mina källor brukar vara verifierade med en artikel. Sofia bjuder ju på allt själv.
Citera
2026-02-10, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arnelito
Vad glad prinsessan Sofia ser ut när hon pratar om Epstein.
Ser nästan stolt ut, när hon på slutet säger att hon var på restaurang och filmvisning med honom.

Hennes uttalande stämmer inte överens med hennes kroppsspråk.
Jag tycker att det ser ut som att hon ljuger.

Vidrigt. Känslokallt.

https://www.aftonbladet.se/kungligt/a/lnV3V3/prinsessan-sofias-forsta-ord-om-epstein
Som lekman håller jag med dig. Och vad hon verkar ha åldrats mycket på kort tid!
Citera
2026-02-10, 18:11
Medlem
Tolkar dock informationen i denna artikel som att Sofia och Camilla träffade JE på hans kontor:

Men Sofias vän Camilla, som nämns i mejlet, berättar att de träffade Jeffrey Epstein på ett kontor i New York – ett möte som anordnades av Barbro Ehnbom.
Det stämmer att Epstein, som kallade sig ”Jeff”, då erbjöd henne och Sofia att gå på ”film school”, säger Camilla till DN.

https://www.dn.se/sverige/prinsessan-sofia-traffade-epstein-flera-ganger/

Tre gånger, således…?
Citera
2026-02-10, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anxypants
Som lekman håller jag med dig. Och vad hon verkar ha åldrats mycket på kort tid!

Fyra barn sliter nog, oavsett om man är prinsessa eller inte.

Håller dock med om att hon såg stressad ut.
Citera
2026-02-10, 18:56
Medlem
Citat:
Säpo gör en säkerhetskontroll över de som ska gifta sig in i kungafamiljen. Hade de fått fram något graverande om Sofia, så hade det inte blivit något bröllop.
Du menar samma Säpo som tycker att det är lämpligt att kungen går på illegala strippklubbar och umgås med yrkeskriminella och knullar med Camilla Henemark.
Säpo har ingen som helst påverkan på vem kungabarnen gifter sig med.
Om de hade det så hade både Sofia och Chris blivit stoppade.
Citera
2026-02-10, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dazzy
Du menar samma Säpo som tycker att det är lämpligt att kungen går på illegala strippklubbar och umgås med yrkeskriminella och knullar med Camilla Henemark.
Säpo har ingen som helst påverkan på vem kungabarnen gifter sig med.
Om de hade det så hade både Sofia och Chris blivit stoppade.

Säpo hittade uppenbarligen inte något graverande på Sofia. Därav ok att gifta sig.
Citera
2026-02-10, 19:00
Medlem
Citat:
Tja, ditt ovanstående inlägg är ett av exemplen där du fantiserar ihop något.
Läs på i tråden. Läs även inlägg #7121.
Citera
2026-02-10, 19:01
Medlem
Citat:
Säpo hittade uppenbarligen inte något graverande på Sofia. Därav ok att gifta sig.
Källa på att säpo kontrollerade Sofia.
Källa på att om hon kontrollerades att inget graverande hittades.
Citera
2026-02-10, 19:05
Medlem
Citat:
Hon är inte insyltad. Hon har inte begått något brottsligt. Hon har inte känt till att han har begått något brottsligt. Och hon känner honom inte, utan var bara ytligt bekant med honom 2005.

Ja, vad tror du? Han har våldtagit 12-17 åringar. Så vad tror du att någon som träffade honom när hon var 21 år i endast få sociala sammanhang känner "tack och lov" över att "det bara var det"?
Tankarna finns förmodligen "tänk om jag också hade drabbats....".

Men då behöver hon inte känna 'tack-och-lov' om hon var hela 21 år och oattraktiv för Epstein?
Det skulle väl vara underförstått då och inte trumpetat ut? 'Tänk om jag också hade drabbats....?'
Av vad? Att partaja med Epstein? Det har hon ju redan gjort.
Senast redigerad av Detdundrar 2026-02-10 kl. 19:12.
Citera
2026-02-10, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dianthus
Tolkar dock informationen i denna artikel som att Sofia och Camilla träffade JE på hans kontor:

Men Sofias vän Camilla, som nämns i mejlet, berättar att de träffade Jeffrey Epstein på ett kontor i New York – ett möte som anordnades av Barbro Ehnbom.
Det stämmer att Epstein, som kallade sig ”Jeff”, då erbjöd henne och Sofia att gå på ”film school”, säger Camilla till DN.

https://www.dn.se/sverige/prinsessan-sofia-traffade-epstein-flera-ganger/

Tre gånger, således…?

Alltså... man går inte bara på 'film school'' rakt av i USA, men det beror väl på vilken typ av film som menas. Kommer man till USA och utan erfarenhet och blir erbjuden 'film school' av en man (Epstein) tackar man 'nej' och går sin väg. Det skulle de flesta normala unga kvinnor ha gjort. Men Soffan hade ju ett annat cv än de flesta och troligtvis ett enormt hybris, åtminstone på den tiden.
Senast redigerad av Detdundrar 2026-02-10 kl. 19:14.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in