Igår, 04:40
Medlem
Ubuntu333s avatar
Allards vokabulär: ”Fan jävla satan va fan helvete satan jävlar fan för helvete jävla” konstant. Snubben kan knappt säga en mening utan att svära. Absolut det mest patetiska språket jag hört av någon politiker ever.
Citera
Igår, 06:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Letrangere
Men lille karlgunnar, du kanske är en sådan som själv utger sig för att kunskap inom ett område och hittar på saker i sann Trumpanda istället för att hålla käften, precis som lögnaren Allard.
Lille Letrangere, nu vet jag inte vilket parti du tillhör. Men för att vara helt säker på att inte rösta på dig, så får Allard min röst.
Citera
Igår, 19:24
Medlem
Letrangeres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Lille Letrangere, nu vet jag inte vilket parti du tillhör. Men för att vara helt säker på att inte rösta på dig, så får Allard min röst.
Lille Armsvag, jag ställer ej upp i något val, finns inget parti jag skulle kunna upplåta min energi för så du får nog gulla med tokfånen Allard helt för dig själv.
Citera
Igår, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Letrangere
Lille Armsvag, jag ställer ej upp i något val, finns inget parti jag skulle kunna upplåta min energi för så du får nog gulla med tokfånen Allard helt för dig själv.
Kära lilla vän, det gläder mig enormt att du har fattat ett så klokt beslut. Jag har redan plitat ner Örebropartiet på en blank valsedel och på det sättet har även jag lämnat mitt bidrag för en bättre framtid.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in