2026-02-10, 16:52
Medlem
TheyCallMeTKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av juttan
I avsnitt 1 går Anjo igenom hur det gick till med lägenheten i Sthlm och hur många chanser Linnea fick att lämna tillbaka nycklarna och hämta sina saker. Detta framgår INTE i dokumentären.

Såklart det inte gör. Hon är ju ett "offer" i alltihop.
Citera
2026-02-10, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HalmstadSFB
Japp. Fram till 13/3 när HR dom kommer. Fick 2 år och 9 månader i TR.
vart har vi den infon?
Citera
2026-02-10, 17:22
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av larssvensk
Handlade dokumentären om Linnea och lägenheten? Nä..

Bara för det inte handlade om just det är det väl fortfarande bra att ta upp sanningen om man nämner det med Linnea och lägenheten? För dom sa väl i dokumentären att någon plötsligt bytt lås. Så var det ju inte 🤷🏻‍♀️
Citera
2026-02-10, 17:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Rimligsnowflake
Tojje nämner barnet, inte vid namn dock, och nämner nåt om soc, varvid Linnea säger "ja, de tycker redan inte om henne, de vill inte ens prata med henne".

Sen pratar de om de som tjuvringt henne efter att hennes nummer läckte, då säger hon "Det är ju bara barn som följer den här människan (Anjo menar hon)". Ja, och vad tror hon åldern är på hennes snapfans ;-)
De måste bestämma sig i Temu, är det fibrokärringar eller barn som gillar Anjo? ;-)

Tojje lägger även vikt vid vilka kläder Julia hade på rättegången. Vad fan spelar det för roll för honom vad hon hade på sig?
Alla kan ju inte komma galaklädda som till röda mattan....

Förstår inte varför dom ens ska dra upp flickan eller Julia måste ligga en otrolig svartsjuka där.

Hennes nr har ju läckt tidigare, ganska kul att dom aldrig kan bestämma sig vad Anjos följare är 😂

Men ursäkta kläderna? alltså dom tappar det ju fullständigt men allt dom gör nu är ju ganska underhållande måste jag säga 😂
Citera
2026-02-10, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheyCallMeTK
Såklart det inte gör. Hon är ju ett "offer" i alltihop.
Hela den familjen är helt skruvad! Linnea falskanmäler Chrippa för misshandel, systern Elin sitter i en TikTok och hånar Anjo för att han inte gick ned i vikt i Biggest loser, mamman har kontakt med både Jocke och Cluee news (varför?), pappan är full och skickar sms till Jocke, mamman ljuger och ställer upp på intervjuer osv osv
Vilken normal familj beter sig såhär??
Citera
2026-02-10, 17:35
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Bara för det inte handlade om just det är det väl fortfarande bra att ta upp sanningen om man nämner det med Linnea och lägenheten? För dom sa väl i dokumentären att någon plötsligt bytt lås. Så var det ju inte 🤷🏻‍♀️

"Plötsligt" är väl keyword.
Hon hade väl alla chanser att hämta sina saker, hon fick veta flera gånger att låset kommer att bytas osv. Så plötsligt o plötsligt BGB? Nja va......
Äh, kolla Anjos videos från Chatten, där får man ju se allt ;-). Tack Jacke och Linnea för pushen att allt skulle släppas. Bokstavligen.
Avsnitt 6 nu kl 18. Avsnitt 7 för medlemmar sen hoppas jag.
Citera
2026-02-10, 17:35
Medlem
Citat:
Du bad om delar och exempel! Varsågod.
Senast redigerad av juttan 2026-02-10 kl. 17:38.
Citera
2026-02-10, 17:40
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rimligsnowflake
"Plötsligt" är väl keyword.
Hon hade väl alla chanser att hämta sina saker, hon fick veta flera gånger att låset kommer att bytas osv. Så plötsligt o plötsligt BGB? Nja va......
Äh, kolla Anjos videos från Chatten, där får man ju se allt ;-). Tack Jacke och Linnea för pushen att allt skulle släppas. Bokstavligen.
Avsnitt 6 nu kl 18. Avsnitt 7 för medlemmar sen hoppas jag.

Det är ju verkligen precis i början allt om lägenheten. Är Bosse helt dum i huvudet och missade det eller brydde han sig helt enkelt bara om att då Jocke att se dålig ut. Jag tror på båda

Har precis sett klart på avsnitt sex. Anjos serie om chatten är verkligen inget man vill missa, man blir chockad på en helt ny nivå 🤓
Citera
2026-02-10, 17:41
Medlem
Citat:

Vad fånig du är. Jag antar att du förstår vad användaren menar men väljer att blunda för det.
Rätt ska vara rätt eller hur?
Citera
2026-02-10, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Det är ju verkligen precis i början allt om lägenheten. Är Bosse helt dum i huvudet och missade det eller brydde han sig helt enkelt bara om att då Jocke att se dålig ut. Jag tror på båda

Har precis sett klart på avsnitt sex. Anjos serie om chatten är verkligen inget man vill missa, man blir chockad på en helt ny nivå 🤓

Första gången jag håller med Linnea! Man blir verkligen chockad på en helt ny nivå
Citera
2026-02-10, 17:44
Avstängd
Summer24s avatar
Citat:
Du kommer med ett påstående men vill/kan inte backa upp det utan tycker man ska hela deras chatt. Berätta istället konkret. Det är du som är lat.

Det är du som ifrågasätter. Då får du väl göra jobbet själv latmask. Nej det är du som är lat. Over and out.
Senast redigerad av Summer24 2026-02-10 kl. 17:51.
Citera
2026-02-10, 17:49
Avstängd
Summer24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakow20
Är det någon som vet varför kappvändarens vittnesmål aldrig blev av?

Jag är inte 100 säker, men jag tror det börjar på Å och slutar på terfall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in