2026-02-10, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Summer24
Det är du som ifrågasätter. Då får du väl göra jobbet själv latmask. Nej det är du som är lat. Over and out.
Jag har skrivit till användaren att hon får kolla avsnitt 1 för att få en HELHETSbild av lägenhetsbråket och att det inte stämmer med Svt-dokumentären.
Citera
2026-02-10, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Det är verkligen jättekonstigt okej att granska men det är väl viktigt att man gör det på rätt sätt? antingen har inte Bo-Göran fått hela chatten eller så mörkar han en massa.

Tycker att man visst ska granska kluster på YT som samarbetar i hög grad och har stor påverkan på grund eller tack vare det. Beror ju på vad det handlar om.

Jag håller med om att SVTs dokumentär var besynnerlig, det fanns något i rapporteringen som inte överensstämmer med den långa chatten och även hur han fått tag på journalierna var rätt tveksamt förfarande. Och om det fortfarande fanns ett kontaktföbud så var sändningen också tveksam av den anledningen. Nu sitter ju Christina inne och Linnea är van att styra Christina med elektriskt halsband kan jag tycka och tror därför att hon känner sig ensam. De har ju suttit ihop rätt länge efter Uppträdandet med misshandelsanklagelser och uttalanden om barnet som var skrämmande rent ut sagt. Så Christina satt i häkte då som nu. Håhåjaja.
Citera
2026-02-10, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av juttan
I avsnitt 1 går Anjo igenom hur det gick till med lägenheten i Sthlm och hur många chanser Linnea fick att lämna tillbaka nycklarna och hämta sina saker. Detta framgår INTE i dokumentären.

Och gissningsvis hade inte den delen av chatten nått fram till BGB eller så är han svårt sinnesstörd. Kan ju vara blandade orsaker iofs.
Citera
2026-02-10, 19:41
Avstängd
Summer24s avatar
Citat:
Jag har skrivit till användaren att hon får kolla avsnitt 1 för att få en HELHETSbild av lägenhetsbråket och att det inte stämmer med Svt-dokumentären.

Ja hur hjärndött är det inte om man kollar på en filmsnutt och sen tro att man kan resencera en hel film?
Citera
2026-02-10, 20:27
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Summer24
Ja hur hjärndött är det inte om man kollar på en filmsnutt och sen tro att man kan resencera en hel film?

https://www.youtube.com/watch?v=XPdClsx3W_M

Äntligen, stor humor. Bingo och reaktion på Linneas hjärndöda förhör...
"Jag har jobb, men jag har ingen lön, men jag försörjer Christoffer på mina sociala medier... men jag vet inte var pengarna kommer in. Jo stjärnor och rosor får jag...."
Citera
2026-02-10, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rimligsnowflake

"Jag har jobb, men jag har ingen lön, men jag försörjer Christoffer på mina sociala medier... men jag vet inte var pengarna kommer in. Jo stjärnor och rosor får jag...."

Tänk att leva i den hjärnan en dag.. Eller nja..

Inte många dagar kvar nu.
Citera
2026-02-10, 20:47
Medlem
Citat:
Hela den familjen är helt skruvad! Linnea falskanmäler Chrippa för misshandel, systern Elin sitter i en TikTok och hånar Anjo för att han inte gick ned i vikt i Biggest loser, mamman har kontakt med både Jocke och Cluee news (varför?), pappan är full och skickar sms till Jocke, mamman ljuger och ställer upp på intervjuer osv osv
Vilken normal familj beter sig såhär??

Håller helt med dig, sen ska det skyllas på olika kreatöer att ungen inte vill gå till skolan. Hinkens föräldrar borde ta sig en titt i spegeln.
Citera
2026-02-10, 21:05
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Krakow20
Håller helt med dig, sen ska det skyllas på olika kreatöer att ungen inte vill gå till skolan. Hinkens föräldrar borde ta sig en titt i spegeln.

Hinkens föräldrar tog sig en titt i spegeln, bestämde sig och skiljde sig.
Dumt ändå, mitt i en process där minsta brorsan mår dåligt och inte gått i skolan på två år, (enligt smörsyremannen). Kanske hade varit bättre att hålla ihop och stått enade, stötta minstingen och visat enad kärlek?
Har man en tight, tight familj, så håller man ihop tänker jag.
Men det kanske funkar annorlunda i de inavlade byarna i Skåne...?
Citera
2026-02-10, 21:07
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Myggig
Och gissningsvis hade inte den delen av chatten nått fram till BGB eller så är han svårt sinnesstörd. Kan ju vara blandade orsaker iofs.

Tror inte BGB är sinnesstörd, däremot desperat och angelägen att ta in ett döende SVT i "socicalamedierummet", det som tidigare kallades finrummet.
Ingen bryr sig om SVT längre. De måste göra nåt åt saken.
Citera
2026-02-10, 21:14
Medlem
Citat:
Hinkens föräldrar tog sig en titt i spegeln, bestämde sig och skiljde sig.
Dumt ändå, mitt i en process där minsta brorsan mår dåligt och inte gått i skolan på två år, (enligt smörsyremannen). Kanske hade varit bättre att hålla ihop och stått enade, stötta minstingen och visat enad kärlek?
Har man en tight, tight familj, så håller man ihop tänker jag.
Men det kanske funkar annorlunda i de inavlade byarna i Skåne...?

Syrran kanske också kunde ha skitit i att visa brunögat på TF faktiskt. Det är nog inte skitkul när polarna börjar visa bilder och vara taskiga.
Citera
2026-02-10, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Myggig
Något liiiite konstigt är det ju.
Citera
2026-02-10, 21:22
Avstängd
Summer24s avatar
Citat:

Precis! Det är inte jättemycket som går ihop där heller, haha
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in