2026-02-10, 12:03
Avstängd
Summer24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Ojoj, mamma Lindhaha har absolut varit en drivande kraft i allt hon med. Man förstår varför Linnea blev helt fel

Både familjen Berg och Lundström har blivit helt fel. Skrämmande hur lika dom är.
Citera
2026-02-10, 12:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Rimligsnowflake
Sitter fortfarande och pratar skit online om Julia, är Chrippa verkligen OK med det tro?
I Brott o blandats video från igår (?), sitter hon och påstår att soc "hatar Julia" och att de inte ens pratar med henne. Sjukt att Tojje tar med det i videon.
Hon är verkligen inte den vuxna i nåt rum.

Pratades det om barnet också? för det tror jag inte C gillar jag tror ändå att han vill ha en fungerande relation med Julia för barnets skull man får ju en sån tanke iaf när man hör hur han pratar när han är hemma hos Julias mamma.
Riktigt sjukt att han tar med det men man kan väl inte räkna med att dom ska vara vettiga i Temu.
Citera
2026-02-10, 12:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Ja mycket kommer att komma fram I ljuset. De som inte gillar det kan ta det med Jacke då det var han som såg till att Anjo går ut med hela chatten. Så korkat men på något sätt bra så sanningen får komma fram istället för allt hittepå.

Ja nu kommer allt fram lika bra att saker kommer ut en gång för alla.
Och som jag sa Jk tar upp hatet Jocke har redan varit på förhör.
Lindah var inte så oskyldig där i början.

Jag säger bara till er andra missa inte Anjos videos för det kommer mera.
Citera
2026-02-10, 13:25
Avstängd
Summer24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Ja nu kommer allt fram lika bra att saker kommer ut en gång för alla.
Och som jag sa Jk tar upp hatet Jocke har redan varit på förhör.
Lindah var inte så oskyldig där i början.

Jag säger bara till er andra missa inte Anjos videos för det kommer mera.

Inte en chans!
Tänk att ha så många kring sig som Chrippa hade som gjorde ALLT för att hjälpa, med att få tillbaka kanaler, insta, ordna lgh, flytthjälp, inreda rum till flickan, låna ut mobiltfn, ta ut en hyrbil ja listan kan göras lång. Sen "pissar" han på allt och alla. Rätt stört ändå. Fortsättning följer. Spännande!
Citera
2026-02-10, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skattesskulder
Gå in och lyssna på senaste podd avsnittet sanningen ska fram.
De börjar röra på säg intressant med SU.

SU?
Citera
2026-02-10, 13:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Summer24
Inte en chans!
Tänk att ha så många kring sig som Chrippa hade som gjorde ALLT för att hjälpa, med att få tillbaka kanaler, insta, ordna lgh, flytthjälp, inreda rum till flickan, låna ut mobiltfn, ta ut en hyrbil ja listan kan göras lång. Sen "pissar" han på allt och alla. Rätt stört ändå. Fortsättning följer. Spännande!

Helt sjukt faktiskt dom ville hjälpa honom men han gick bakom allas ryggar, inte alla som får så mycket hjälp som han fick för att komma på fötter.
Citera
2026-02-10, 13:46
Avstängd
Summer24s avatar
Citat:
Helt sjukt faktiskt dom ville hjälpa honom men han gick bakom allas ryggar, inte alla som får så mycket hjälp som han fick för att komma på fötter.

Verkligen inte! Otack är världens lön..
Citera
2026-02-10, 15:20
Medlem
Lemonade.347s avatar
Hur den här dokumentären har fått sändas på SVT är ett mysterium
Citera
2026-02-10, 16:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lemonade.347
Hur den här dokumentären har fått sändas på SVT är ett mysterium

Det är verkligen jättekonstigt okej att granska men det är väl viktigt att man gör det på rätt sätt? antingen har inte Bo-Göran fått hela chatten eller så mörkar han en massa.
Citera
2026-02-10, 16:21
Medlem
Inga läckor hur han har det på galonmadrassen i häktet i Jönköping? Friat till Julia ännu? Fått nån köttfärssås? Hur går det utan nässprej? Har han fått nån info vad som händer utanför? Så många frågor så få svar.

Vem kommer tappa det först? Gissar på Jacke. Mkt motgångar nu:

Christian dömd 2 år och 9 månader
Dokumentären Jacke nu tar avstånd ifrån landade fel
Christian häktad
Misslyckades grovt gå igenom chatten
Anjo läser ur chatten
Jocke går igenom socpapprena
Rask reagerar på socpapprena och pratar väldigt illa om mamman
Motvikt kör hänga gubbe och bingo från rättegången
Rättegången finns på PC
Samtal med chefen
Knakar i förhållandet med flickvänen
Nyårsnatten hände lite saker
Hatet på Flashback, PM, kommentarsfältet osv är enormt
Mamman mår skit
Pappan mår skit
Linnéa mår skit
Lindha framstår som galen

Osv osv.

2026 kommer bli ett magiskt år 😁
Citera
2026-02-10, 16:49
Avstängd
Citat:
Pratades det om barnet också? för det tror jag inte C gillar jag tror ändå att han vill ha en fungerande relation med Julia för barnets skull man får ju en sån tanke iaf när man hör hur han pratar när han är hemma hos Julias mamma.
Riktigt sjukt att han tar med det men man kan väl inte räkna med att dom ska vara vettiga i Temu.

Tojje nämner barnet, inte vid namn dock, och nämner nåt om soc, varvid Linnea säger "ja, de tycker redan inte om henne, de vill inte ens prata med henne".

Sen pratar de om de som tjuvringt henne efter att hennes nummer läckte, då säger hon "Det är ju bara barn som följer den här människan (Anjo menar hon)". Ja, och vad tror hon åldern är på hennes snapfans ;-)
De måste bestämma sig i Temu, är det fibrokärringar eller barn som gillar Anjo? ;-)

Tojje lägger även vikt vid vilka kläder Julia hade på rättegången. Vad fan spelar det för roll för honom vad hon hade på sig?
Alla kan ju inte komma galaklädda som till röda mattan....
Citera
2026-02-10, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av larssvensk
Har sett delar av "chatten" det är en klar bild. Du får ge exempel då "att det är taget ur kontext" som de där idioterna brukar säga.
I avsnitt 1 går Anjo igenom hur det gick till med lägenheten i Sthlm och hur många chanser Linnea fick att lämna tillbaka nycklarna och hämta sina saker. Detta framgår INTE i dokumentären.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in