2026-02-10, 09:10
Avstängd
GammelSkrackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Jag undrar när hon ska inse att spelet är förlorat? Det kommer en hel del i chatten som hon inte kan komma undan.
Hur ska Lindha rädda upp detta tro?
Hon är ju nära vän med Cluee nu och följer varenda en i Temu. Hon har säkert en framstående roll i det gänget.

Dom får nog ta o skriva en bok om hinkens bravader. Dom ska väl kopiera allt som Jocke har gjort. Böcker, tv-serier o dokumentärer mamma hink gör allt för sin oskyldiga prinsessa.
Ja clutten är ju en oerhört stabil person att hålla sig i när det blåser
Hatet mot Jocke förenar idioter med varandra , det är helt tydligt.
Citera
2026-02-10, 09:58
Medlem
Vilka datum är de som gäller framåt? tänker på hovrätten
Citera
2026-02-10, 10:15
Avstängd
Summer24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av larssvensk
Det är det som är skillnaden på alla dessa idioter Rask, motvikt, Chrippa, Jacke Anjo/pontus, Jockiboi med fler.

Några av de kan ändra sig och även be om ursäkt, nått som Jacke gjort. Stor skillnad jämnföra med idioterna i sekten med deras ledare.
Normala människor ser sånt som en styrka. Sen finns det folk med agendor som vill sprida annat.

Han måste vara katolik...... dumma sig, bikta sig, dumma sig, bikta sig, haha. Ingen som "sprider" annat, det är bara att lyssna och se själv.
Citera
2026-02-10, 10:23
Avstängd
Summer24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av larssvensk
Har sett delar av "chatten" det är en klar bild. Du får ge exempel då "att det är taget ur kontext" som de där idioterna brukar säga.

Får jag?! Alltså ni är ju ena lata jävlar... "Kollat delar av"....... Då får du väl kolla HELA chatten, inte delar och sen ställa den emot "dokumentären" med BGB enstaka klipp som inte ens är hela. Jag ser att ni saknar förmåga att tänka själva, men nu har du fått ett tips som underlättar i det fall du vill uttala dig om vad som stämmer och inte stämmer.
Citera
2026-02-10, 10:26
Avstängd
Summer24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Lilla frugan skulle aldrig missa ett photo opportunity så hade paow varit där hade det exponerats bilder till tidens slut 😂

Bondflickan från Skåne skulle aldrig missa ett tillfälla att fraternisera med lite kändisar..
Citera
2026-02-10, 11:08
Medlem
manana1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakow20
Hon var absolut inte där. Det var J*sefin *ttosson. *= o
Sorry, misstog mig. Inte lätt att hålla reda på alla onlyfancers....🙏
Citera
2026-02-10, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Summer24
Får jag?! Alltså ni är ju ena lata jävlar... "Kollat delar av"....... Då får du väl kolla HELA chatten, inte delar och sen ställa den emot "dokumentären" med BGB enstaka klipp som inte ens är hela. Jag ser att ni saknar förmåga att tänka själva, men nu har du fått ett tips som underlättar i det fall du vill uttala dig om vad som stämmer och inte stämmer.
Så jävla klockrent svar av dig.

Självklart tycker larssvensk att andra ska göra jobbet, och när vissa andra sprider missinformation går det bra att tro på men att ta reda på något själv är för jobbigt. Hysteriskt kul och påvisar än en gång att alla på Temu-sidan är lika iq-befriade som Chrippa själv.
Citera
2026-02-10, 11:36
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rjevik
Vilka datum är de som gäller framåt? tänker på hovrätten

Huvudförhandling
den 13 februari 2026 kl. 09.30-16.30
den 16 februari 2026 kl. 09.15-16.30
den 17 februari 2026 kl. 09.15-12.00
den 20 februari 2026 kl. 09.15-12.00
den 26 februari 2026 kl. 09.15-16.30

Reservdag den 27 februari 2026 kl. 09.30-16.30
Göta HR B 66-26 Aktbil 57, Preliminär huvudförhandlingsplan + dagbok
https://pixeldrain.com/l/ER5LDSD4
Citera
2026-02-10, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Det kommer även att framkomma hur Lindha spelade dubbelspel för att sära på Chrippa och Linnéa.
Undrar om Chrippa visste det.

Jag hoppas att den där journalisten som vill granska kring Chatten kommer att göra det.

Intressant också att polisen, kommer inte ihåg exakt men med särskild inriktning kring sånt här, kommer att gå genom Jockes register för att se om det går att hitta vem som olovligen har gett dokument till Bosse.

Likaså hoppas jag att den som hackade Anjos företagsmail kommer åka dit duktigt.

Det ser jag mest fram emot! Att folk får se hur hon ingår i Jackes kappvändar-klubb. Alltså Anjo gör detta så jäkla bra!

Det hoppas jag också!
Citera
2026-02-10, 11:49
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skattesskulder
Gå in och lyssna på senaste podd avsnittet sanningen ska fram.
De börjar röra på säg intressant med SU.

Ojoj, mamma Lindhaha har absolut varit en drivande kraft i allt hon med. Man förstår varför Linnea blev helt fel
Citera
2026-02-10, 11:55
Medlem
TheyCallMeTKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Ojoj, mamma Lindhaha har absolut varit en drivande kraft i allt hon med. Man förstår varför Linnea blev helt fel

Nämen?? Chrippa och Linnea var ju en match made i heaven enligt henne? Eller sa hon fel och menade hell?
Citera
2026-02-10, 11:58
Avstängd
Summer24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Temporary5
Så jävla klockrent svar av dig.

Självklart tycker larssvensk att andra ska göra jobbet, och när vissa andra sprider missinformation går det bra att tro på men att ta reda på något själv är för jobbigt. Hysteriskt kul och påvisar än en gång att alla på Temu-sidan är lika iq-befriade som Chrippa själv.

Det är genomgående i denna, Anjo, Jocke-trådarna att dom som sitter och skriker "visa bevis, lägg upp bevis" ALDRIG har några att presentera själva, trots alla sina stolliga påstående och trådsanningar. Håller med dig, IQ-befrielsen är total.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in