Citat:
Folk använder begreppet porrskadad på olika sätt.
I allmän bemärkelse betyder porrskadad att man blivit så avtrubbad och beroende av porr så att man inte blir kåt på rikiga levande människor man har möjlighet att ha sex med, utan man behöver andra saker från porrens värld. Allt från gigantiska silikonbröst till timslånga förbereder där man klär sig i lack och rep och har analsex i en gunga samtidigt som man skriker "knulla mig herr polis som tog fast mig för vara för sexig" på tyska. Att man inte kan onanera eller ha sex utan porr, och att porren blir längre och längre ifrån saker man kan uppleva själv. En sorts impotens. Och att porren tar en massa tid man borde lägga på annat, om man vill ha en vanlig vardag.
I Rasks fall är han inte på den nivån, än. Men han behöver att främmande damer tigger kukbilder och skickar nakenbilder på sig själva fast han är gift och har barn i hushållet. Han har tappat normala spärrar om hur vanligt folk pratar om sex, som i när, hur explicit, till vem osv. Han skryter om sin kuk ich hur duktig han är på att knulla i livestreams, i videos som handlar om att han hatar Chrippa, han pratar vitt och brett om sitt eget sexliv till sina följare på ett sätt och i sammanhang de flesta inte gör.
Han stannar hemma när familjen är iväg och lägger en massa tid på att fotografera sin kuk, runka, sexchatta, be sina följare ställa frågor om sex, på ett sätt som inkräktar på hans vardag. Om det är en porrskada eller narcissism låter jag vara osagt.