2026-03-01, 20:12
Medlem
Spritnotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boxnytt
Det gör det hela ännu mer konstigt. Att paret Onlyfans till exempel kallar Rask för porrskadad.
Också konstigt.

Men men jag antar att jag fått svar på min fråga, om varför de gjorde en ”dokumentär”

Folk använder begreppet porrskadad på olika sätt.

I allmän bemärkelse betyder porrskadad att man blivit så avtrubbad och beroende av porr så att man inte blir kåt på rikiga levande människor man har möjlighet att ha sex med, utan man behöver andra saker från porrens värld. Allt från gigantiska silikonbröst till timslånga förbereder där man klär sig i lack och rep och har analsex i en gunga samtidigt som man skriker "knulla mig herr polis som tog fast mig för vara för sexig" på tyska. Att man inte kan onanera eller ha sex utan porr, och att porren blir längre och längre ifrån saker man kan uppleva själv. En sorts impotens. Och att porren tar en massa tid man borde lägga på annat, om man vill ha en vanlig vardag.

I Rasks fall är han inte på den nivån, än. Men han behöver att främmande damer tigger kukbilder och skickar nakenbilder på sig själva fast han är gift och har barn i hushållet. Han har tappat normala spärrar om hur vanligt folk pratar om sex, som i när, hur explicit, till vem osv. Han skryter om sin kuk ich hur duktig han är på att knulla i livestreams, i videos som handlar om att han hatar Chrippa, han pratar vitt och brett om sitt eget sexliv till sina följare på ett sätt och i sammanhang de flesta inte gör.

Han stannar hemma när familjen är iväg och lägger en massa tid på att fotografera sin kuk, runka, sexchatta, be sina följare ställa frågor om sex, på ett sätt som inkräktar på hans vardag. Om det är en porrskada eller narcissism låter jag vara osagt.
Citera
2026-03-01, 20:19
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Superpotato
Men alltså, jag kan inte släppa vad Baronessan är lik Baronens mamma. Jag kollade på medviktarnas doku och jag trodde seriöst att hans morsa var BAronessan flera gånger. Det är ju typ perverst hahahahhaa

Rask är mao en riktig mammaknullare.
Du har rätt. De är kusligt lika varandra.
Citera
2026-03-01, 20:29
Medlem
Paulabrauns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritnota
Nej, jag har inte sett deras bilder. Man kan använda rep utan att vara porrskadad.

Frågan är, kan man som Rask runka i flera timmar om dagen utan att vara för styrd av sin sexualdrift? Runka istället för att jobba. Tveksamt.

RASK är definitivt porrskadad har inte sagt emot det. Tycker bara inte att medvikt är rätt personer att kritisera RASK.
Citera
2026-03-01, 20:42
Medlem
Spritnotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paulabraun
RASK är definitivt porrskadad har inte sagt emot det. Tycker bara inte att medvikt är rätt personer att kritisera RASK.

Dokumentären handlar inte om huruvida Rask är porrskadad. Ingenstans avhandlas det.

Den går ner på djupet i kronologin, exakt vad som hände i vilken ordning när Rask förtalade en hel familj. Hur han ljuger om varför han hängt ut dem, hur han ljuger om varför han tycker att det var i hans fulla rätt och bara hans sätt att försvara sig.

Hur äcklig han är som ömsom ljuger om att han ibland påstår att han är en ny människa som skäms och känner ånger, som inser att han gjorde fel, som hävdar att han är en ny människa växelvis med att säga han ska, eller har, motanmält.

Nu när de gjort detta hästjobb och gått igenom säkert minst 300 timmars material + förhör, dom och vänt på varje sten av efterspelet så att Rask inte kan avfärda något så har de möjligheten att släppa en sammanställning:

En del 7 som helt enkelt heter Tiden är linjär.

Bara klippa ihop i vilken ordning saker hände. Så får de som behöver en vattentät kontext se de olika avsnitten.
Citera
2026-03-01, 21:31
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paulabraun

Bara för att de haft en Onlyfans? Nåja, jag tycker nog inte att det är i paritet med DET HÄR:

https://youtu.be/abedh3Z8uHg?si=q6flrB0yamcBKk4w&t=909

Vilket ger dem all rätt i att kritisera den porrskadade Äckelbaronen
Citera
2026-03-01, 21:33
Medlem
Spritnotas avatar
Ni får se alla 5 delar, jag återberättar som jag minns det:

M startar micro113 och blir indragen i ett drama på Internet. Andra sidan i dramat har en blogg och börjar hänga ut (doxxa) meningsmotståndare. Det talas om att IP-adresser spåras. Före tiden med VPN. Därför går micros grupp ihop och börjar dela inloggningsuppgifter till konton på bland annat Flashback. Det här kan man välja att inte tro på, det är ändå irrelevant i fallet Rask.

Rask startar sin Youtubekanal.

Ulrika och M köper lägenheter i samma hus och flyttar in samma dag.

U stör sig snabbt på att när M röker på sin uteplats på markplan, stiger röken upp till Us balkong och lägenhet. M röker därför på andra sidan huset men grannen ovanför där klagar på att röken går in i ventilen till barnens sovrum. Så M flyttar tillbaka rökningen till uteplatsen. Inte minst för att det röks på Us balkong när hon har besök. M stör sig på hur aggressivt U visar sitt missnöje. Det stampas i golvet och skälls så hennes barnbarn blir rädda. Klagomålen eskalerar. Alla är skitarga. Alla är upprörda över buller och oljud. Alla får sin sömn störd. Bägge tycker de har en häxa till granne.

Rask, tycker att det rimliga är att ta upp bråket på sin Youtubekanal. Han och mamma U berättar vitt och brett om denna mara till grannkärring.

Ungefär samtidigt, skriver micro113 i denna tråd att hon tycker det är överdrivet och dumt att folk anmäler Rask för diverse saker till diverse myndigheter. Hon har inte kopplat att Rask är son till hennes granne.

Sen så smäller det rejält. För micro113 har en dotter som startar en tråd i en grupp på Facebook. Nu, först nu, fattar M med familj att Rask gjort content på Youtube om dem. För U svarar i gruppen att vad Rasks följare gör, är varken hennes eller hennes sons ansvar.

En kväll när M är onykter och tar en promenad passerar hon Rasks uteplats. Där sitter de med några kompisar. Hon går fram, irriterad, konfronterar och Rask rusar in och hämtar sin mobil och spelar in allt i smyg. Mötet slutar ändå väl. För efter över en timma har en kvinnlig gäst dämpat hetsen, medlat, man kommer överens om att gräva ner stridsyxan. Man är inte vänner, men har deskalerat allt. U ska (eller har) ändå flyttat.

Allt hade kunnat sluta här. Men det är nu det verkligen börjar. För när Rask vaknar, redigerar han bråket till sin fördel och postar en video på Youtube. Att de slöt fred innan de skildes åt, det kommer Rask erkänna i förbifarten först många år senare.

Se Motviktarnas dokumentär. Se hur "grannhäxan" kanske inte var så jävla galen trots allt. Ni behöver inte tycka om henne. Ni får tycka hon verkar oskön. Dokumentären bygger inte på att man måste tycka det är rimligt ha 100k inlägg på Flashback. Den bara bevisar att Rask LJUGER om att han försvarade sig när han började hänga ut en familj. Allt han gjorde är totalt orimligt. Allt.
Citera
2026-03-01, 22:06
Medlem
Spritnotas avatar
När Rask publicerat sin sönderklippta version av den bindgalna alkishaggan som kom och trakasserade honom i hemmet, häxan hans tittare känner sedan innan som grannkärringen, så skenar det fort. Han gör content på varje rykte som når honom. Hon har barn med sin pappa. Hennes söner har sex. Det är ingen hejd, Rask pumpar ut ogrundat förtal.

Men i EFTERHAND så låtsas Rask, att hon minsann snackat minst lika mycket skit om honom vid denna tidpunkt. Jävla baronjävel.

Så ni som tycker att ni redan visste allt som dokumentären tar upp, vässa öronen. Rask ljuger framförallt sig blå om i vilken ordning saker har skett. "Hon har skrivit en miljon inlägg om mig på Flashback". Hade hon/de med tillgång till kontot, verkligen det när du drog igång din hatkampanj? Bevisen säger något helt annat.

Hon hotade mina barn! Gjorde hon verkligen det? Gjorde hon det innan du hade postat oändligt med "bevis" för all incest och annan skit du ljög om?

Man kan absolut ha synpunkter på hur vettigt det är att försvara sig som micro113 gjort. Hur märkligt det är att engagera sig i tråden. Men han har aldrig slutat prata om henne. Han ljuger fortfarande om hur han kastade de första 157 stenarna. Och eftersom så många i tråden tycker "jag visste redan allt dokumentären tar upp" så har han lyckats etablera bilden av att en GALEN JÄVLA KÄRRING som snackade skit om honom på Flashback gick hem till honom och var hotfull, så han råkade ge igen.
Citera
2026-03-01, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Det är inget jag har behövt få bekräftat. Har i åratal haft klart för mig att Carl-Fredriks äckliga mamma är precis lika äcklig som Carl-Fredrik. Möjligen snäppet äckligare, till och med. Hon är orsaken till att han är som han är. Det är inte Fredriks förtjänst, som den äckliga kärringen gaslightat sina söner till att tro.
Det blir väldigt tydligt för alla som inte varit särskilt insatta. Sinnessjukdom har en förmåga att avslöja sig själv genom handlingar.

Skulle vara roligt att se när ansiktstatueringen full och vidrig äggade M.S hus, blev han åtalad för detta? Eller vad videobevisen kanske inte tillräckliga?

Man förstår att Fredrik gick no comtact med narcissisterna, skithögen kunde givetvis inte hanterade detta utan lade all skuld på sin egen pappa.
Citera
2026-03-01, 23:14
Medlem
Daym-Krytjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritnota
När Rask publicerat sin sönderklippta version av den bindgalna alkishaggan som kom och trakasserade honom i hemmet, häxan hans tittare känner sedan innan som grannkärringen, så skenar det fort. Han gör content på varje rykte som når honom. Hon har barn med sin pappa. Hennes söner har sex. Det är ingen hejd, Rask pumpar ut ogrundat förtal.

Men i EFTERHAND så låtsas Rask, att hon minsann snackat minst lika mycket skit om honom vid denna tidpunkt. Jävla baronjävel.

Så ni som tycker att ni redan visste allt som dokumentären tar upp, vässa öronen. Rask ljuger framförallt sig blå om i vilken ordning saker har skett. "Hon har skrivit en miljon inlägg om mig på Flashback". Hade hon/de med tillgång till kontot, verkligen det när du drog igång din hatkampanj? Bevisen säger något helt annat.

Hon hotade mina barn! Gjorde hon verkligen det? Gjorde hon det innan du hade postat oändligt med "bevis" för all incest och annan skit du ljög om?

Man kan absolut ha synpunkter på hur vettigt det är att försvara sig som micro113 gjort. Hur märkligt det är att engagera sig i tråden. Men han har aldrig slutat prata om henne. Han ljuger fortfarande om hur han kastade de första 157 stenarna. Och eftersom så många i tråden tycker "jag visste redan allt dokumentären tar upp" så har han lyckats etablera bilden av att en GALEN JÄVLA KÄRRING som snackade skit om honom på Flashback gick hem till honom och var hotfull, så han råkade ge igen.
Sånt förvånade mig mest, jag hade trott att det var ganska jämnt mellan M och den förhatlige. Jag begrip ju att han vart oproportionerligt äcklig då han hängt ut adress och allt. Men helvete vad han gjort hönsfarm av en fjäder och ändrat ordning och mörkat.. Är förvånad att jag är förvånad.

Måste också säga att jag har stor respekt för familjen S som ställer upp och deltar trots att det kanske leder till nya angrepp. Herr Lundell hade ju varit där och äcklat sig förra året.
Citera
2026-03-01, 23:14
Medlem
pickalulus avatar
Citat:
Är det någon som kan ge en seriös förklaring på varför Medviktarna har gjort en dokumentär om Rask?
Har de någon personlig koppling till honom?

Så bara folk med personlig koppling får glra dokumentär om någon? Aa låter inte alls efterblivet!

Citat:

Jag får som inte ihop det. Men det är jag det.

Ja och du är riktigt jävla efterbliven
Citera
2026-03-01, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Superpotato
Men alltså, jag kan inte släppa vad Baronessan är lik Baronens mamma. Jag kollade på medviktarnas doku och jag trodde seriöst att hans morsa var BAronessan flera gånger. Det är ju typ perverst hahahahhaa
Vi är många som är eniga angående detta! Kan det vara så att Rask, likväl som Jåckiboii, är djupt påverkade av sina mödrar?! Jåcki har ju uppenbarligen mummy-issues iom sin fetisch för rökande småtjejer i stövlar. Hans mor kedjerökte när han var liten och bar sannolikt stövlar.

Rask…har alldeles uppenbart valt en kvinna som ser precis ut som hans egen mor. Man kan ju inte låta bli att fråga sig varför! Om vi tillåter oss att friskt spekulera.. Jag tror att Raskamodern har (och alltid har haft) ett väldigt stort inflytande på tattarungen. Han har alltid känt sig underlägsen. Och när han hittade en kopia i sin egen ålder gjorde han allt för att få denna yngre kopia. Att mästra, manipulera och härska!
Citera
2026-03-01, 23:40
Medlem
Spritnotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daym-Krytj
Sånt förvånade mig mest, jag hade trott att det var ganska jämnt mellan M och den förhatlige. Jag begrip ju att han vart oproportionerligt äcklig då han hängt ut adress och allt. Men helvete vad han gjort hönsfarm av en fjäder och ändrat ordning och mörkat.. Är förvånad att jag är förvånad.

Måste också säga att jag har stor respekt för familjen S som ställer upp och deltar trots att det kanske leder till nya angrepp. Herr Lundell hade ju varit där och äcklat sig förra året.

Samma här. Några gånger har jag försvarat henne när användare eftersökt video på "när den äckliga fyllekärringen med en miljon inlägg våldgästar Rask" men enbart för har försökt se det ur en strikt neutral synvinkel. Att det är så uppenbart smyginspelat så han triggar henne samtidigt som han låter sansad.

Men fattade inte att han klippt och klistrat sönder inspelningen + klippt bort över en timma. Jag tänkte bara att om man fått nog och konfronterar en äcklig idiot på fyllan så är det självklart man låter dum. Dummare än man är. Och så var det ju, men mycket värre än jag anade. Jag trodde absolut inte att hon bara var där för att hon blivit uthängd som vidrig grannkärring. Jag trodde att hon var där för att hon trakasserade honom. Inte för att få upprättelse.

Att Joakim Lundell hotat henne på PM förvånande mig inte alls. Han är manisk, har väldokumenterat all tid i världen bråka med privatpersoner. Och varken förstånd eller moral.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in