2026-02-08, 19:58
Medlem
alisvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Binary
Räcker det inte att säga att man har Flashback (givetvis = flashbackkuk)?

FB dasen är legendarisk
Citera
2026-02-08, 20:05
Medlem
busy-signals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hallongrottor123
Riskerar du inte att förlora på det? Om du hade berättat eller hintat om det kanske det hade gett mer "utdelning"? Jag känner ju inte dig du kanske får de du vill ha ändå utan att ge reklam innan.

När du säger det så har man antagligen inget att förlora på att hinta. Tack för dina inlägg, uppskattas 👍
Citera
2026-02-08, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av indirektreklam
Man blir ihågkommen på hur lyhörd man är, tror jag.

Min upplevelse om man nämner eller indirekt skryter oftast leder till motsatt önskad effekt.
Det ger antingen för höga förväntningar för den som verkligen går igång på en bamsing (kink).
Men har hört mer om att man inte blir tagen på allvar och ibland tom. utskrattad, oavsett storlek.

Som sagt spar jag hellre på det tills hon ber om den eller om jag själv bestämmer mig för att plocka fram.
Som “Link04” skriver. Frågesund först efter att den plockats fram.
Ibland vet dom ju knappt vad dom ska göra med den när dom blir nervösa ändå så.

Jo men precis. Kvinnan kommer ju se den snart så lika bra att göra processen kort. Själv har jag ingen bamse men ja den är inte liten.
Citera
2026-02-08, 20:20
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Link04
Jo men precis. Kvinnan kommer ju se den snart så lika bra att göra processen kort. Själv har jag ingen bamse men ja den är inte liten.

Att inte låta henne förutspå eller tänka för mycket brukar vara ett vinnande koncept, som start.
Citera
2026-02-08, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av indirektreklam
Att inte låta henne förutspå eller tänka för mycket brukar vara ett vinnande koncept, som start.

Det bästa är att ställa sig upp och dra av byxorna sen sätter man sig ner i soffan igen. Så får man se vad hon hittar på.
Citera
2026-02-08, 20:57
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Link04
Det bästa är att ställa sig upp och dra av byxorna sen sätter man sig ner i soffan igen. Så får man se vad hon hittar på.

Drar du av dina egna byxor innan du fått av hennes
Citera
2026-02-08, 21:50
Medlem
Citat:
Jag kanske inte är en dam, men jag är en kvinna/tjej. Det här är nog väldigt olika för olika kvinnor/tjejer men för mig är det mkt upphetsande både att se och känna/uppleva. Vill inte ge någon komplex för som sagt den här frågan tycker inte alla lika om så jag tala inte för alla kvinnor. Den behöver inte vara jättestor, men gärna grövre än genomsnittet.

Ja, hört kvinnor säga att de vill känna sig uppfyllda, att den är grov är viktigare än längden.
Sen så är det nog viktigast vem som har kuken.
Många män blir kåta av att se kvinnor med stora bröst. Och de kan vara sköna att ta på.
Men inte säkert att det är hon som han har bäst sex med.
Citera
2026-02-08, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scaryfoot
Ja, hört kvinnor säga att de vill känna sig uppfyllda, att den är grov är viktigare än längden.
Sen så är det nog viktigast vem som har kuken.
Många män blir kåta av att se kvinnor med stora bröst. Och de kan vara sköna att ta på.
Men inte säkert att det är hon som han har bäst sex med.
Man behöver inte fundera så mycket tycker jag. Är inte det viktigaste att man är ordentligt kåt? Eller är det en tävling, där man ska prestera något? Sex är väl på något plan ett möte, och möten blir nog bättre om man inte går in i ett mindset om prestation. Men jag tror jag kan ha missförstått dig där, vi tycker kanske helt lika i den här frågan. Jag har fått beröm för mina bröst, storlek osv. men inte så att jag accentuerar dem eller använder push-ups. Det är bara obekvämt och jobbigt så jag gör dem snarare mindre.
Citera
2026-02-09, 07:23
Medlem
Citat:
Man behöver inte fundera så mycket tycker jag. Är inte det viktigaste att man är ordentligt kåt? Eller är det en tävling, där man ska prestera något? Sex är väl på något plan ett möte, och möten blir nog bättre om man inte går in i ett mindset om prestation. Men jag tror jag kan ha missförstått dig där, vi tycker kanske helt lika i den här frågan. Jag har fått beröm för mina bröst, storlek osv. men inte så att jag accentuerar dem eller använder push-ups. Det är bara obekvämt och jobbigt så jag gör dem snarare mindre.

Håller med, tycker känslan är viktigast. Tänder man på nån så gör man ju det. Oavsett hur stort eller inte stort nåt är.
Kvinnor pratar ofta om att han ska ha snygg kropp. Är det skönare när han med sitt snygga sexpack tar henne bakifrån, jämfört med om han haft några extrakilon?
Citera
2026-02-09, 08:02
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alisvensson
FB dasen är legendarisk

Den är bara en myt. Den verkliga FB-dasen är typ 13cm, fräknig och och sitter på någon som dessutom rakat sig som någon jävla sodomit så den ska se större ut.
Citera
2026-02-09, 08:51
Medlem
Citat:
Håller med, tycker känslan är viktigast. Tänder man på nån så gör man ju det. Oavsett hur stort eller inte stort nåt är.
Kvinnor pratar ofta om att han ska ha snygg kropp. Är det skönare när han med sitt snygga sexpack tar henne bakifrån, jämfört med om han haft några extrakilon?
Kanske är det den ytliga tid vi lever i som gör att kvinnorna fixerar sig för mkt kring kroppens utseende. Sån är i alla fall inte jag, utan det är personen jag attraheras av. Sen om personen har extrakilon eller är jättesmala eller vad det nu kan vara har ingen betydelse. Jag kan säga så här: kroppens utseende har ingen betydelse (men gärna att han är lika lång som jag eller längre. Det är ett plus om kuken är åt det grövre hållet). Jag tänder på människan, och känslan jag får av personen för att sammanfatta det hela, resten är bara bonus. Tycker du ska strunta i vad kvinnorna sagt.
Citera
2026-02-09, 10:35
Medlem
All-the-way-77s avatar
Citat:
Jag tror många kvinnor känner av att jag är en riktig man. De blir nervösa och det är därför som de inte vågar ta initiativ.

Mycket ärligt talat tror jag ditt problem som incel inte beror på att kvinnorna känner att du är "en riktig man".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in