2026-02-09, 16:03
Avstängd
GammelSkrackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Jag skulle med vara på dåligt humör om jag vaknade och det var samma vecka som jag förmodligen kommer få skärpt straff i hovrätten till fängelse

Förhoppningsvis så börjar verkligheten komma ikapp henne
Citera
2026-02-09, 16:26
Avstängd
GammelSkrackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Vad jobbigt det måste vara för lilla frun, när hon inte kan kontrollera precis allt.

Svartsjuka o kontrollbehov är en dålig kombo.
Citera
2026-02-09, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GammelSkracken
Man kan alltså kalla chrippa för en återfallsförbrytare nu? Tänkte eftersom han blivit dömd för bokföringsbrott ännu en gång?

Hinken har enligt hennes senaste snap varit irriterad enda sen hon vaknade imorse

Han har ett mkt värre brottsregister än Anjo Jocke Lisen osv han givit sig på.

Jaså? Fanns ingen yoghurt hemma till frukost? Det är den nivån hon blir arg på.
Citera
2026-02-09, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Ni idioter har alltså fortfarande inte fattat syftet med dokumentären 🤣

Syftet med den är att Jocke styr nåt som chatten visar inte stämmer.

Vad tror du för utgång i HR? Du hade ju skapligt fel om TR dom 😆
Citera
2026-02-09, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rimligsnowflake
Är på del 5 nu. Det är ju faktiskt heeeelt stört hur mycket skit som Jacke och speciellt Gustav skriver i chatten, jämfört med hur mycket Anjo skriver.
Och allt för att hjälpa Chrippa, om än i affekt och upprörd stämning.
Är BGB helt efterbliven? Eller fick han inte ta del av hela chatten?

Henrik (Henko) Johansson från Babels torn, Skilleras tidigare vapendragare, skriver att han haft tillgång till chatten, men får en bättre helhetsbild nu när han kompletterar missade delar med Anjos uppläsning. Vem har han fått den av? Eller menar han Jackes försök till liveuppläsning?
Han ger väldigt sund kritik åt båda håll.
Fru Medvikt krigar som vanligt i alla kommentarsfält överallt på alla sociala kanaler, så även hos Henrik, hur fan har hon den tiden?

Undrar om Chrippa får reda på vad som sker utanför galoncellen?

Både Jacke o Gustav är känslostyrda och lite mindre intelligent just därför de båda vände kappan efter vinden sedan.

Såg att både Jocke oc Anjo delade Henriks text. Det är tufft för Linnea och Jacke just nu.

Chatten gick BGB av Jacke men den var dåligt inspelad och suddig. Kollade även Jackes live lite med chatten. Funderar på om Jacke också behöver en personlig assistent kanske.

Fru Medvind är sjuk och har all tid i världen då hon inte jobbar osv. Tycker synd om Robin.
Citera
2026-02-09, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av larssvensk
Jaså det jag har sett varenda gång att man frågar nån om lov och nån som ger direktiv.. du vet sånt som ledare brukar göra.
Det har både du och BoGöran missförstått!
Citera
2026-02-09, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Det hörs ju på namnet 😂

Vem som skrivit vad är inte väsentligt, det handlar om att belysa det äckliga klimatet på sociala medier som dessa wt skapat.

Ni hänger upp er på detaljer, typiskt autister.

Okej du tycker inte Linneas och Christophers hat då är relevant?
Citera
2026-02-09, 16:46
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Tror saker och ting börjar röra på sig.
Julia ska inställa sig.
Snean sur? Missnöjd med stjärnadvokaten?
Mindre bra nyheter?
Citera
2026-02-09, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av larssvensk
Jaså det jag har sett varenda gång att man frågar nån om lov och nån som ger direktiv.. du vet sånt som ledare brukar göra.

Kom tillbaka när du kollat mer än 2 min idiot.
Citera
2026-02-09, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Tror saker och ting börjar röra på sig.
Julia ska inställa sig.
Snean sur? Missnöjd med stjärnadvokaten?
Mindre bra nyheter?

Linneas överklagan kanske inte gick igenom?
Eller så kanske hon inser att Chatten inte fått henne att se bra ut.
Citera
2026-02-09, 17:34
Medlem
Lova33s avatar
Kollat Anjos genomgång av chatten och fastnade på detta:

"Från: LL Lindha
Till: Ja*cob Ma*dura
15 maj 2022 11:45

Ja*cob min SON min sjätte DUMMA unge. Vad jag fick höra av Nea sliter sönder mitt hjärta. Har älskat dig sedan du kräktes i bilen och fick skämmas framför mig. Igår kom detta som en chock även om jag vet att ni haft det stormigt ibland.
Chockad för jag pratade med Nea om ert eventuella bröllop i en katolsk kyrka häromdagen och igår tog det slut. Jag förstår att du menar allvar eftersom du involverat dina föräldrar.
Vill bara säga tack. Tack för att du är du och för att du är bäst. Tack för att du har förmågan att förstå min dotter och att du sett/ser henne och förstår henne på samma sätt som jag. Jag kommer sakna det oändligt mycket. Jag kommer sakna DIG oändligt mycket. Jag såg verkligen min svärson när jag såg/ser dig. Jag kan rabbla saker jag kommer sakna men vill inte strö salt i dina sår. Om du är ledsen för det vill säga. Tack för att du älskat/älskar min dotter. Det är ju det som kärlek verkligen är. Det är det som inte går att förklara för andra. Hur man älskar någon så hårt trots att man inte borde. Men så är det när hjärtat bestämmer. Om man väljer med hjärnan får man välja bort"
(eventuell fortsättning finns inte med).

Detta bekräftar min bild av psykopatäckelförövaren och fastslår min initiala misstanke om huruvida den lika äckliga morsan var medveten om vilken fara Chrippas dotter försattes i. Visar sig vara en duktigt manipulativ psykopatkärring som inte drar sig för något -stackars kille! Han duckade verkligen kulan i sista stund.

Detta, ihop med att ogenerat skorra fram lögner om att Chrippa kidnappat psykopatäckelförövaren samt (lika ogenerat) pösandes i soffan på bästa sändningstid påstå att hon "bara gett liv till en flicka som blev kär i en youtuber", går helt i linje med att medvetet låta sin defekta avkomma fullständigt förstöra livet för ett oskyldigt och försvarslöst litet barn -utan att varna för de ofrånkomliga konsekvenserna! Psykisk (och eventuellt fysisk) misshandel, blodiga monsterlekar, gaslighting, våld mot barnets pappa framför hennes ögon etc. Psykopatkärringen är medskyldig!

Undrar hur mycket psykopatkärringen ljugit i SVT-dokumentären? Kanske rent av hon själv som skurit sönder bildäcken? Skulle inte bli det minsta förvånad.
Hoppas att Chrippa avprogrammeras i fängelset och därefter går ut med sanningen, för dessa två psykopater är riktigt jävla äckliga och en verklig fara för omgivningen.
Citera
2026-02-09, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HalmstadSFB
Okej du tycker inte Linneas och Christophers hat då är relevant?

Så klart det inte är väsentligt, då Jacke går i spetsen för att vara den som skriver värst saker.

Ja, jag svarade ditt inlägg istället för den du svarade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in