2026-02-09, 13:00
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av HalmstadSFB
Precis chatten gick ut på att hjälpa den otacksamma Christian från början. Och Anjo började lägga upp vidios rätt sent och var inte drivande i nån chatt.

Är på del 5 nu. Det är ju faktiskt heeeelt stört hur mycket skit som Jacke och speciellt Gustav skriver i chatten, jämfört med hur mycket Anjo skriver.
Och allt för att hjälpa Chrippa, om än i affekt och upprörd stämning.
Är BGB helt efterbliven? Eller fick han inte ta del av hela chatten?

Henrik (Henko) Johansson från Babels torn, Skilleras tidigare vapendragare, skriver att han haft tillgång till chatten, men får en bättre helhetsbild nu när han kompletterar missade delar med Anjos uppläsning. Vem har han fått den av? Eller menar han Jackes försök till liveuppläsning?
Han ger väldigt sund kritik åt båda håll.
Fru Medvikt krigar som vanligt i alla kommentarsfält överallt på alla sociala kanaler, så även hos Henrik, hur fan har hon den tiden?

Undrar om Chrippa får reda på vad som sker utanför galoncellen?
Citera
2026-02-09, 13:02
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Ni idioter har alltså fortfarande inte fattat syftet med dokumentären 🤣

Ifall ingen förstår syftet, så kanske den inte var så lyckad?

Är väl bara en 15-20 stycken från Öhmans entourage som anser den vara bra och som anser sig själva vara s k icke-idioter.

Så hur många idioter finns det i världen?
Citera
2026-02-09, 13:07
Avstängd
GammelSkrackens avatar
Citat:

Är nog bara ni som har huvudet upp i röven på Bölman som ser syftet med dokumentären
Men om du är så behjälplig så kan du väl förklara syftet med dokumentären?
Citera
2026-02-09, 13:16
Avstängd
GammelSkrackens avatar
Citat:
Det hörs ju på namnet 😂

Vem som skrivit vad är inte väsentligt, det handlar om att belysa det äckliga klimatet på sociala medier som dessa wt skapat.

Ni hänger upp er på detaljer, typiskt autister.

Ja hinkens hat mot det stackars barnet verkar många ha missat
Citera
2026-02-09, 13:20
Avstängd
Citat:
Det hörs ju på namnet 😂

Vem som skrivit vad är inte väsentligt, det handlar om att belysa det äckliga klimatet på sociala medier som dessa wt skapat.

Jaha, så nu är det inte så noga med detaljer längre....?
Var det inte några som nyss gapat om att HELA chatten ska ut?

Men nu ska AxelÖöööh ut med chatten, "men jag tänker inte visa den, för det orkar jag inte bla bla bla".
Hur tycker du klimatet är i hans bubbla?

Som sagt. Skulle jättegärna veta vad Chrippa anser om allt som briserat senaste dagarna.
Citera
2026-02-09, 13:37
Avslutad
Citat:
Det hörs ju på namnet 😂

Om man ska göra en granskade dokumentär då är det väl av vikt att man får med all fakta inte bara vissa delar.
Citera
2026-02-09, 13:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Horrorgram
Helt sjukt ändå hur man kan förstöra sitt liv så hårt som han gjort. Han hade kunnat haft miljoner osv varit ute i friheten om han hade varit laglig och skött sina kort rätt.

Som man bäddar får man ligga.

Jag håller med han är ju inte speciellt smart och under rättegången så satte han ju dit sig ganska rejält samma sak med L.
Citera
2026-02-09, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Om BGB har fått samma saker som Axel & Jacke pratar om då har han ju inte fått all info och då är det ju en plan från början av Jacke, Linnea & Chrippa.
Har han fått all info så är det ju BGB som gjort fel, jag tycker det ska komma fram vad som skapade ilskan från början när dom får höra vad flickan säger och hur det har skrivits om den.

Undrar om Anjo och folket där göra en granskning av Hatet OCH BGB? Det vore ju toppen.
Citera
2026-02-09, 13:46
Medlem
Citat:

Förklara gärna det för jag har inte sett den så jag har ingen uppfattning. Går den att se fortfarande?
Citera
2026-02-09, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rimligsnowflake
Jaha, så nu är det inte så noga med detaljer längre....?
Var det inte några som nyss gapat om att HELA chatten ska ut?

Men nu ska AxelÖöööh ut med chatten, "men jag tänker inte visa den, för det orkar jag inte bla bla bla".
Hur tycker du klimatet är i hans bubbla?

Som sagt. Skulle jättegärna veta vad Chrippa anser om allt som briserat senaste dagarna.

Ska Bakaxel inte visa den eller prata om den alls?
Citera
2026-02-09, 13:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Myggig
Undrar om Anjo och folket där göra en granskning av Hatet OCH BGB? Det vore ju toppen.

Det kan nog komma men jag tror inte det kommer sändas på YouTube utan i tv kanske på bästa sändningstid 🤭
Citera
2026-02-09, 13:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Myggig
Förklara gärna det för jag har inte sett den så jag har ingen uppfattning. Går den att se fortfarande?

Ja den går att se på SVT fortfarande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in