2026-02-09, 13:48
Medlem
scoremaxs avatar
Jaja, en Kurd som slår på stora trumman och gapar som ett efterblivet barn, och idioter på Flashback som försvarar hot om rena terroristbrott.
En vanlig dag helt enkelt.

Bara att hoppas att saker och ting utvecklas till det bästa och att var och en får precis det som tillkommer dessa.
Citera
2026-02-09, 13:59
Medlem
Jag skulle reagera likadant om min barn stals ifrån mig. Har dock ingen kriminell klan att tillgå...
Citera
2026-02-09, 14:35
Medlem
ThePaleHorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YP4XQ
Allmänfarliga muslimer är en sak, de kan vi brottas med och möta upp med våld om de känner för det. Men militär, polis och allmän allmänfarliga politiker det är svårare att få bukt med. Hur fan rättar man till det?

Det är svårlöst
Det är snart 40 år sedan Olof Palme mördades.
Inte av någon ensam galning. Utan av allmänfarlig militär,polisman,underrättelsetjänst där sedan allmänfarliga politiker lade locket på.
En kuppförsvarsövning"Mjölkört" den natten som spårade ur och där några ur FJS och en hemvärnsgrupp kopplad till ovanstående grupperingar tog tillfället i akt. Löjtnant Lars Nilsson blev Olof Palmes baneman...
Citera
2026-02-09, 14:39
Medlem
Cremefraicheds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av negern99
Ge bara honom sina barn och utvisa hela släkten. Ungarna är troligtvis lika fula och efterblivna som pappan. Finns inget syfte att starta krig med dessa psykopater över MENA-ungar som egentligen inte ska vara här till att börja med.

Det här.

Vad är problemet? Väl bara att inte bo i Sverige ifall det nu inte passar. Åk hem ifall man gnäller om saker. Det är dom som kom hit och inte vi till dom.
Citera
2026-02-09, 15:26
Medlem
Exemplarisk.s avatar
Den stora frågan är om dessa islamister har ett jobb att gå till och om dom betalar skatt? Det är nämligen skäl till att få stanna enligt många.
Citera
2026-02-09, 15:30
Medlem
Nog för att jag ser muslimsk närvaro i Sverige som problematiskt men om den enda källan är Samnytt så ställer jag mig skeptisk till hur trovärdigt detta är.
Citera
2026-02-09, 16:01
Medlem
BombaySaphires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Myror-Elefanter
Nog för att jag ser muslimsk närvaro i Sverige som problematiskt men om den enda källan är Samnytt så ställer jag mig skeptisk till hur trovärdigt detta är.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/krim/a/PpJb6b/uppgifter-politikernas-skrack-efter-lvu-beslutet

https://www.expressen.se/nyheter/krim/pappan-branner-allt-och-alla-som-star-i-vagen/
Citera
2026-02-09, 16:17
Medlem
Förstår inte varför dom väljer att drabba oss när det finns massor av länder som är för Islam!
Citera
2026-02-09, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pogbasshoes
Förstår inte varför dom väljer att drabba oss när det finns massor av länder som är för Islam!

Länder med frikostiga bidrag?
Citera
2026-02-09, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Methos
Det blir så här när politikerna tar barn på politiska grunder. Det håller inte. Hade flickorna varit i verklig risk hade inte socialtjänsten släppt dem. Nu går socialtjänstens bilar för flickorna.

På vilka "politiska grunder" menar du att de aktuella barnen omhändertogs?
Citera
2026-02-09, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bobbyboi
På vilka "politiska grunder" menar du att de aktuella barnen omhändertogs?

Det var ett politiskt beslut av ordföranden i socialnämnden på kulturella skäl.
Citera
2026-02-09, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pogbasshoes

Jasså finns det? I deras egna länder är de ju inte eniga om vad som egentligen är ISLAM.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in