Citat:
Ursprungligen postat av
Nyfikenpaallt
Härligt med guilty by association.
Så vilka barn tror du Mette Marit knullade?
Se där ja nu blir jag pedofil också på absolut inga grunder, du har liksom ingen respekt alls för ordet utan slänger iväg titt som tätt mot alla som inte håller med dig.
Om du hade levt på medeltiden så är jag helt övertygad om att du hade bränt häxor levande för att du inte gillade personen och satt igång direkt och sprida falska rykten.
Förmodligen någon flicka som ligger begravd på ön eller som självmördades efter att ha luftat anklagelser. Eller så kanske hon bara gillade att titta på.
Varför tror du att Mette ville fortsätta umgås med en dömd pedofil och hänga på hans pedofil-ö? Det är ju bevisat att hon visste om hans domar, som sagt - hon påpekar det i en mailkonversation med Epstein, ju.
Det finns visst grunder; att du försvarar pedofiler och tycker det är så viktigt att göra skillnad på olika typer av pedofili, som om det var väsentligt - det räcker för mig.
Tror inte du att Federley är pedofil?
Måste du se ett barn knullas för att fatta att det hänt?
Nää du, jag är klar med dig, äckliga gubbe. Du kan försöka försvara din ståndpunkt hur objektivt du vill, men det skiner igenom att du tycker pedofili är okej.