2026-02-07, 14:17
Medlem
psykadelikatessens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
Härligt med guilty by association.
Så vilka barn tror du Mette Marit knullade?

Se där ja nu blir jag pedofil också på absolut inga grunder, du har liksom ingen respekt alls för ordet utan slänger iväg titt som tätt mot alla som inte håller med dig.
Om du hade levt på medeltiden så är jag helt övertygad om att du hade bränt häxor levande för att du inte gillade personen och satt igång direkt och sprida falska rykten.
Förmodligen någon flicka som ligger begravd på ön eller som självmördades efter att ha luftat anklagelser. Eller så kanske hon bara gillade att titta på.

Varför tror du att Mette ville fortsätta umgås med en dömd pedofil och hänga på hans pedofil-ö? Det är ju bevisat att hon visste om hans domar, som sagt - hon påpekar det i en mailkonversation med Epstein, ju.

Det finns visst grunder; att du försvarar pedofiler och tycker det är så viktigt att göra skillnad på olika typer av pedofili, som om det var väsentligt - det räcker för mig.
Tror inte du att Federley är pedofil?

Måste du se ett barn knullas för att fatta att det hänt?

Nää du, jag är klar med dig, äckliga gubbe. Du kan försöka försvara din ståndpunkt hur objektivt du vill, men det skiner igenom att du tycker pedofili är okej.
Citera
2026-02-07, 14:26
Medlem
mearshimers avatar
Kan det ha med att MAGA bara består av män som förkastar ett progressivt samhälle?
Eller män som tror att vi befinner oss i ett religiöst krig där Trump är guds utvalde
Citera
2026-02-07, 17:56
Medlem
Citat:
Inte undra på att skitsnack och mobbning förekommer, när skvallerkärringar som ni tar första bästa chans att smutskasta innan man har sanningen. Men du Einstein kan ju berätta vilka barn som har Epsteins vänner har legat med eftersom du verkar sitta inside information som ingen annan har. Berätta också gärna det du vet för polisen också.

Jag sitter på den informationen som alla andra har, dvs delar utav utredningen där det finns mängder av vittnesmål kring sjuka övergrepp som begåtts. Men du tänker att man inte ska uppmärksamma sånt för då är man en skvallerkärring?
Citera
2026-02-08, 07:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enhalvboj
Jag sitter på den informationen som alla andra har, dvs delar utav utredningen där det finns mängder av vittnesmål kring sjuka övergrepp som begåtts. Men du tänker att man inte ska uppmärksamma sånt för då är man en skvallerkärring?

Så berätta för guds skull om vilka barn som Epsteins vänner knullade! Berätta om hur många av dom som sitter i fängelset för att våldtagit barn.

Om man skvallra om den här typ av sanning där folk har blivit dömda, så har jag inga problem med det även om det också är en typ av skvaller.
Citera
2026-02-08, 07:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av psykadelikatessen
Förmodligen någon flicka som ligger begravd på ön eller som självmördades efter att ha luftat anklagelser. Eller så kanske hon bara gillade att titta på.

Varför tror du att Mette ville fortsätta umgås med en dömd pedofil och hänga på hans pedofil-ö? Det är ju bevisat att hon visste om hans domar, som sagt - hon påpekar det i en mailkonversation med Epstein, ju.

Det finns visst grunder; att du försvarar pedofiler och tycker det är så viktigt att göra skillnad på olika typer av pedofili, som om det var väsentligt - det räcker för mig.
Tror inte du att Federley är pedofil?

Måste du se ett barn knullas för att fatta att det hänt?

Nää du, jag är klar med dig, äckliga gubbe. Du kan försöka försvara din ståndpunkt hur objektivt du vill, men det skiner igenom att du tycker pedofili är okej.

Så nu har Mette Marit knullat någon liten flicka som ligger död eller hon bara tycker om att titta på,wtf

Du är verkligen frånvarande från verkligheten, bygger upp egna historier i huvudet som ingen annan har och presentera detta som sanningen.

Jag låter domstolen avgöra och just nu sitter ingen i fängelse förutom Epstein flickvän.

Så om jag håller med dig att Epsteins kändis vänner är också pedofiler trots att ingen är dömd för det och inga bevis finns så är jag inte pedofil men om jag inte håller med dig så är jag pedofil.
Citera
2026-02-08, 07:47
Medlem
kyzyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Revoltera
Har MAGA-rörelsen någonsin brytt sig på riktigt om att krossa eliten av pedofiler som härjar eller har allting bara varit en del av kulturkriget och besattheten att "äga liberalerna"?
nej det har alltd varit en personkult kring den oranga negern.
Trumpanhängare är riktigt låg iq wt-skräp, de är större npcer än vad amerikanska liberaler är.
Citera
2026-02-08, 10:12
Medlem
skogshuggar3ns avatar
Men stämmer det verkligen? Det har ju varit stenhårt tryck från åtminstone delar av MAGA-rörelsen att släppa materialet. Annars hade det inte hänt.
Citera
2026-02-08, 11:09
Medlem
Anktalares avatar
Citat:
Ska jag leta på folks kommentarer för att du ska bli nöjd. Ska jag länka till en kommentar
Men vi kan göra det enkelt, hatet mot dumpen, försvarande att kriminella inte ska utvisats som ex våldtäkten mot 100 åringen eller varför inte all hat som Joakim Lamotte har fått utstå när han hänger ut sexbrottslingar. Vem tror du gör detta?

Nu går du OT men barnen är föräldrarnas jobb.

Du får gärna leta fram någon riktig person som går att verifiera som stödjer de påståenden aom du tar upp. Att någon säger att den är vänster och stödjer dessa saker är inte en pålitlig källa såklart.

Kritiken mot Dumpen och andra uthängda brottslingar måste man kunna se utifrån lagen. Är det rätt att hänga ut människor (förtal)?

Personligen kunde jag inte bry mig mindre om pedofiler blir uthängda, men jag kan också se hur det skulle kunna gå riktigt illa. Av samma anledning varför jag är emot dödsstraff (inte för att jag känner sympati med personen utan att straffet är oåterkalleligt om det skulle visa sig vara fel).

Måste ändå säga att vad jag ser av olika demokratiska vloggare och ledamöter så säger väl de flesta "lås in alla oavsett politisk åskådning". Har inte sett det än av speciellt många republikaner med undantag t.ex. MGL (som för övrigt är en avskyvärd människa, men råkar ha rätt i denna sak).
Citera
2026-02-08, 13:26
Medlem
Citat:
Så nu har Mette Marit knullat någon liten flicka som ligger död eller hon bara tycker om att titta på,wtf

Du är verkligen frånvarande från verkligheten, bygger upp egna historier i huvudet som ingen annan har och presentera detta som sanningen.

Jag låter domstolen avgöra och just nu sitter ingen i fängelse förutom Epstein flickvän.

Så om jag håller med dig att Epsteins kändis vänner är också pedofiler trots att ingen är dömd för det och inga bevis finns så är jag inte pedofil men om jag inte håller med dig så är jag pedofil.
Du tycker det är helt normalt och försvarligt att umgås med pedofiler (och vet om det, om människan såklart) och det är det bara pedofiler som tycker.
Citera
2026-02-08, 15:23
Medlem
Citat:
Du tycker det är helt normalt och försvarligt att umgås med pedofiler (och vet om det, om människan såklart) och det är det bara pedofiler som tycker.

Bara för dom ev vet om att han satte på en 14 åring betyder inte att dom också sätter på barn.
Men umgås man med folk som gör dåliga saker så är deras moral inte speciellt hög. Men det kan ju beror på fler saker varför dom väljer att umgås med han som ex Pengar, går före mycket här i världen. Han är ju förvaltare åt många rika så dom kanske bortse från så länge han drar in pengar.
Citera
2026-02-09, 03:26
Medlem
Citat:
Bara för dom ev vet om att han satte på en 14 åring betyder inte att dom också sätter på barn.
Men umgås man med folk som gör dåliga saker så är deras moral inte speciellt hög. Men det kan ju beror på fler saker varför dom väljer att umgås med han som ex Pengar, går före mycket här i världen. Han är ju förvaltare åt många rika så dom kanske bortse från så länge han drar in pengar.
Och det tycker du är försvarligt och rimligt?
Nä, jag kan inte tro att någon som inte själv är pedofil någonsin skulle tycka det.
Citera
2026-02-09, 06:11
Medlem
Citat:
Och det tycker du är försvarligt och rimligt?
Nä, jag kan inte tro att någon som inte själv är pedofil någonsin skulle tycka det.

Det enda som betyder något i denna värld för folk är pengar den går nästan alltid före moral och ideologi.
Sen tror jag inte att alla hade koll på hans historia med 14 åringen även om rika också skvallra med varandra. När jag träffar någon så gör inte jag någon bakgrundskontroll på folk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in