2026-02-06, 10:35
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise
Det finns många Maga-röster som vänder sig emot Trump pga hanteringen av Epstein.
Här är det extremt sällsynta, utan är ser vi ett gäng som screenar för donalds och många som helt helt knäpptysta istället.
Och nu pratar vi om användare som var rosenrasande över Bill och Joe för pedofili.
Men sen kom punkten där nästan alla av de mest inbitna donalds fansen insåg att donalds är djupt involverad med Epsteins pedofili/sexa med minderåriga.

Och helt plötsligt blev pedofili/sex med minderåriga något som vi inte ska prata om:
Samma ser man i USA, men där finns det i alla fall bra mer än här som fann detta droppen som fick det att rinna över.

Annars har man ju hört detta med att det är bara hemskt med Demokrater och pedofili/sexa med minderåriga och mer än en gång, och hur många mer de är i D och så få i R de är.
Om man ska historiskt så är det är R en majoritet av dom(Ingen svart och vitt majoritet, för vet en del försöker inbilla sig majoritet betyder detta, utan det betyder att de är lite mer procentuellt.)
Dock en sak man lärt sig, det är att donalds fansen försvarar sina egna och oavsett vilka brott det är, D tvekar inte slänga dom under bussen och åtala sina egna om brott påvisas.(Och här pratar vi inte om menlösa konspirationer om Joe´s alla brott som de bara satt och babblade om och aldrig ens tog till en åklagare för bedöma för ett blivande åtal, eller än mer komiskt Joe´s pedofili(Vars parametrar de använde där, berättar bara en sak och att donalds är pedofili/sex med minderåriga tveklöst, det är också därför de inte vill nämna dom längre.))

Det är tragiskt att dessa hemska äckliga brott är helt okey med R, det är väl då man inser att de inte tycker pedofili/sex med minderåriga är inget de är emot.
En annan är helt klar på att ingen ska undgå lagen oavsett vart de kommer ifrån, det är därför de inte vill prata om Bill längre, för samma gäller där som med donalds, hantera äcklen.

Undrar hur de ens resonerar att pedofili/sex med minderåriga är inte så farligt i ena stunden, och sen helt plötsligt när det är en Demokrat så är det värsta på jorden.(Eller ja, det vet vi redan, och att det är bara deras fascism vi ser.)
Citera
2026-02-06, 11:21
Medlem
psykadelikatessens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
Att Epstein är hebefili vet vi men vi har ingen aning om dom andra så igen kastar du falska anklagelser och indicier.
Misstänker att du är en sådan som gärna sprider falska rykten, finns tyvärr gott om er.
"Indicier" är alltså alla de miljoner som Epstein betalat ut i "settlements out of court" till offer, att FBI fick order om att hantera honom med silkesvantar för att han hade koppling till underrättelsetjänst, 100-tals vittnesmål, bevis och dessutom flertalet fällande domar?
Låter mer som att du är en av de många pedofilvurmarna vi har här på flashback.
Gissar att du också brukar kritisera Dumpen för att hänga ut "vanliga oskyldiga män"?
Citera
2026-02-06, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av psykadelikatessen
"Indicier" är alltså alla de miljoner som Epstein betalat ut i "settlements out of court" till offer, att FBI fick order om att hantera honom med silkesvantar för att han hade koppling till underrättelsetjänst, 100-tals vittnesmål, bevis och dessutom flertalet fällande domar?
Låter mer som att du är en av de många pedofilvurmarna vi har här på flashback.
Gissar att du också brukar kritisera Dumpen för att hänga ut "vanliga oskyldiga män"?

Se där, nu försöker låtsas om att det bara handlar om Epstein när vi tidigare har talat om det gäng som TS nämnde som du också pedofilanklagar och sprider falska rykten om.
Att jag dessutom nämner Epstein som hebefili bryr ignorera du.
Sen har jag inte hört talas om Mossad ska vara inblandad i detta, kan du skicka mig rättegångsprotokoll på att detta är bevisat!

Citat:
Ah, shit, du menar på riktigt att du inte tror att Epstein hjälpte sina kompisar att knulla barn för att ge Mossad hållhake på dem? Trodde du va sarkastisk. Men du försvarar ju pedofiler genom att vilja klyva hår och kalla det hebefili, som är lika förkastligt och bara ett annat namn för samma äckelskap.
Citera
2026-02-06, 15:30
Medlem
scoremaxs avatar
[quote]
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Alla som seriöst har bevakat Epstein-härvan - jurister, FBI_agenter, journalister m fl - är medvetna om att det inte finns någon enkel, rak koppling mellan "namnet NN finns där, han/hon hade kontakter med Epstein" och "NN var med i sex offender-klungan oich besöktra Epsteins ö för att ligga med unga damer". Materialet är på flera miljoner sidor, tiotusentals namn på vuxna personer (och då menar jag inte flickorna) som Epstein kände finns med, även om en del är censurerade, och i många fall handlar det om normala business-kontakter.

Självklart överlappar underöskningarna med hans verksamhet som affärsman, eftersom det var så han mötte folk, fick kontakt med personer inom politik, big business osv och fick råd att köpa ett pårivat jetplan.´Men du och många andra MAGA-hjon har förstås glömt att Epstein också hade legal business i flera branscher.

Jag förstår mycket väl att han hade vanliga affärskontakter.
So what?

Har du läst vad jag skriver?
Det är inget konstigt att det finns republikaner som vill att alla namn skall komma fram, men du kan ju själv läsa tråden, så ser du förhoppningsvis hur löjlig debatten är nu, och jag vet att åtminstone du kan, och vet mycket bättre än såhär.
Tråden i sig är fullständigt efterbliven, det VET du också.

Citat:
Du har aldrig hört talas om bildspråk, paralleller, va`? "De ser Trump som sin politiske Messias" innebär förstås inte att Trump bokstavligen skulle vara en inkarnation av Kristus, utan det handlar om att de ser honom som en person med ett slags gudomligt uppdrag, en profetisk gestalt som ska rädda USA från Djävulens verk. Och därmed ser de honom också som i stort sett ofelbar.
Jag vet vad bildspråk innebär.

Jag vägrar tro att du gått över till samma enkelspårighet som majoriteten av användarna i dom politiska trådarna nuförtiden.
Citera
2026-02-07, 07:37
Medlem
Citat:
Se där, nu försöker låtsas om att det bara handlar om Epstein när vi tidigare har talat om det gäng som TS nämnde som du också pedofilanklagar och sprider falska rykten om.
Att jag dessutom nämner Epstein som hebefili bryr ignorera du.
Sen har jag inte hört talas om Mossad ska vara inblandad i detta, kan du skicka mig rättegångsprotokoll på att detta är bevisat!

Citat:
Ah, shit, du menar på riktigt att du inte tror att Epstein hjälpte sina kompisar att knulla barn för att ge Mossad hållhake på dem? Trodde du va sarkastisk. Men du försvarar ju pedofiler genom att vilja klyva hår och kalla det hebefili, som är lika förkastligt och bara ett annat namn för samma äckelskap.
Du kan läsa på själv, jag är ändå rätt säker på att du är en såndär faktaresistent person som redan har bestämt sig - men är du intresserad så har du ju uppenbarligen internet och behöver bara använda google.
Men som redan nämnt; bråkar man om skillnaden mellan pedofili och hebefili, så handlar det alltid om någon som själv är pedofil(/hebefil), för det är bara de som tycker att det spelar någon roll. Vanliga människor fattar att det är lika illa.
Citera
2026-02-07, 08:57
Medlem
Citat:
Du kan läsa på själv, jag är ändå rätt säker på att du är en såndär faktaresistent person som redan har bestämt sig - men är du intresserad så har du ju uppenbarligen internet och behöver bara använda google.
Men som redan nämnt; bråkar man om skillnaden mellan pedofili och hebefili, så handlar det alltid om någon som själv är pedofil(/hebefil), för det är bara de som tycker att det spelar någon roll. Vanliga människor fattar att det är lika illa.

Du har ju redan gjort bort dig som faktaresistent så ännu mer komiskt att du tar upp det.
Det är ingen som har bråkat om pedofili eller hebefili det är du som tar upp det hela tiden för du är ute för att stämpla mig. Du gillar inte att jag särskiljer det. Detta är ditt sätt att börja prata om andra saker än det vi faktiskt börja diskutera från början där du var helt ute och cyklar om dina anklagelser mot diverse kändisar där du pedofili anklagar dom, trots att du saknar helt bevis så är du villig att sprida dessa falska rykten innan någon domstol har dömt dom.
Är det så himla svårt för dig att be om ursäkt och säga att du gick för långt?
Citera
2026-02-07, 09:01
Medlem
Citat:
Du har ju redan gjort bort dig som faktaresistent så ännu mer komiskt att du tar upp det.
Det är ingen som har bråkat om pedofili eller hebefili det är du som tar upp det hela tiden för du är ute för att stämpla mig. Du gillar inte att jag särskiljer det. Detta är ditt sätt att börja prata om andra saker än det vi faktiskt börja diskutera från början där du var helt ute och cyklar om dina anklagelser mot diverse kändisar där du pedofili anklagar dom, trots att du saknar helt bevis så är du villig att sprida dessa falska rykten innan någon domstol har dömt dom.
Är det så himla svårt för dig att be om ursäkt och säga att du gick för långt?
Varför kallar du det för falska rykten? Även om det vore rykten så kan de ju stämma.
Och jo, du inledde med att käfta om hebefili kontra pedofili, så du gjorde det relevant. Vittnesmål ÄR bevis, inte indicier, så även där ljuger du och sprider myter.
Nä du, det är du som ljuger eller lever i förnekelse, eller rentav försvarar pedofili. Du borde nog själv sitta i fängelse, eftersom du troligen själv är pedofil.
Citera
2026-02-07, 09:06
Medlem
Citat:
Varför kallar du det för falska rykten? Även om det vore rykten så kan de ju stämma.
Och jo, du inledde med att käfta om hebefili kontra pedofili, så du gjorde det relevant. Vittnesmål ÄR bevis, inte indicier, så även där ljuger du och sprider myter.
Nä du, det är du som ljuger eller lever i förnekelse, eller rentav försvarar pedofili. Du borde nog själv sitta i fängelse, eftersom du troligen själv är pedofil.

Någon säger att du är pedofil och sen fortsätter folk sprida detta för att det kan stämma. Hur kul hade varit för dig att få höra detta?
Du verkar har det svårt att sätta dig in om hur du får andra att känna sig? Gissa på din brist på empati. Man slänger inte väg så lättvindigt extremt elaka rykten som pedofili är. Dessa personer du anklagar har barn, barnbarn osv, det är inte så himla kul att ha denna stämpling.
Citera
2026-02-07, 09:56
Medlem
Citat:
Någon säger att du är pedofil och sen fortsätter folk sprida detta för att det kan stämma. Hur kul hade varit för dig att få höra detta?
Du verkar har det svårt att sätta dig in om hur du får andra att känna sig? Gissa på din brist på empati. Man slänger inte väg så lättvindigt extremt elaka rykten som pedofili är. Dessa personer du anklagar har barn, barnbarn osv, det är inte så himla kul att ha denna stämpling.
Absolut, men de flesta av dessa vet vi umgicks med Epstein MED FULL VETSKAP om att han var dömd pedofil, och som med största sannolikhet visste om hans verksamhet i någon grad, men ändå umgicks med honom och kallade honom vän. Är man en vanlig och vettig människa, som inte själv knullar barn, så skulle man aldrig ha något med honom att göra.

Federley är inte heller dömd pedofil, men man kan ju med säkerhet ändå kalla honom pedofil eftersom han påvisats återkommande söka sig till sådant umgänge.

Men det finns alltid duktiga idioter som du själv, om du nu själv inte är pedofil (vilket jag, återigen, skulle säga att du förmodligen är)
Citera
2026-02-07, 09:58
Medlem
Citat:

*Du förekommer i en massiv FBI-utredning om pedofili och sen fortsätter folk sprida detta för att det kan stämma.

Det är en fullt rimligt sak att göra.
Citera
2026-02-07, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enhalvboj
*Du förekommer i en massiv FBI-utredning om pedofili och sen fortsätter folk sprida detta för att det kan stämma.

Det är en fullt rimligt sak att göra.

Inte undra på att skitsnack och mobbning förekommer, när skvallerkärringar som ni tar första bästa chans att smutskasta innan man har sanningen. Men du Einstein kan ju berätta vilka barn som har Epsteins vänner har legat med eftersom du verkar sitta inside information som ingen annan har. Berätta också gärna det du vet för polisen också.
Citera
2026-02-07, 13:03
Medlem
Citat:
Absolut, men de flesta av dessa vet vi umgicks med Epstein MED FULL VETSKAP om att han var dömd pedofil, och som med största sannolikhet visste om hans verksamhet i någon grad, men ändå umgicks med honom och kallade honom vän. Är man en vanlig och vettig människa, som inte själv knullar barn, så skulle man aldrig ha något med honom att göra.

Federley är inte heller dömd pedofil, men man kan ju med säkerhet ändå kalla honom pedofil eftersom han påvisats återkommande söka sig till sådant umgänge.

Men det finns alltid duktiga idioter som du själv, om du nu själv inte är pedofil (vilket jag, återigen, skulle säga att du förmodligen är)

Härligt med guilty by association.
Så vilka barn tror du Mette Marit knullade?

Se där ja nu blir jag pedofil också på absolut inga grunder, du har liksom ingen respekt alls för ordet utan slänger iväg titt som tätt mot alla som inte håller med dig.
Om du hade levt på medeltiden så är jag helt övertygad om att du hade bränt häxor levande för att du inte gillade personen och satt igång direkt och sprida falska rykten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in