Citat:
Ursprungligen postat av
Stenbocksmannen
Hon tjejen är död enligt en vän som har koll på uteliggare. Jag träffade på den tjejen några gånger för cirka 17 år sedan då vi gick i samma folkhögskola. Hon verkade då helt normal och hade även två barn. Man undrar ju vad som hände?
Sandra hade 3 barn och levde stabilt. Tror hon hade man också!
Någonting hände och hon förlorade iallafall vårdnaden och all kontakt med ALLA barnen,,,
Efter det blev hon HELT DÖD i ansiktet!
Pratade alltid med henne och försökte hjälpa henne med något. Mat eller något litet som kunde hjälpa henne att klara sig en dag till. Hon sa alltid samma sak Hur är det Sandra? "Det är väl bra" "Vi får se hur det går" "Har du något att dricka eller" "Det blir säkert bra" - speciellt de sista två meningarna upprepade hon oavsett vad jag frågade henne! Hennes smink rann över hela ansiktet..
Det jag har skrivit här och ovan är vad jag vet om henne. Riktigt tråkigt att hon tog sitt eget liv...
Jag har sett det förut! Der VÄRSTA en mamma kan råka ut för är när Soc tar deras barn ifrån dem!
Vet två stycken som tagit livet av sig i Borås pga detta!
JULIA KILPELAINEN
SANDRA
Det finns oändligt många fler fall! Jag kommer knappast ihåg alla då 47 utav mina vänner jag haft genom livets gång har dött av allehanda själ.
Själv fick jag hjälp mot drogerna för 10 år sedan. Och då började det sakta men säkert ordna till sig.
Fast nu känner jag mig utanför som "normal" istället och platsar inte riktigt in där heller. Jaja, man lever och hälsan är stabil. Livet ordnat!
Kämpa på och ta hand om er!