2025-12-27, 02:17
Medlem
RockyRambos avatar
Någon som sett den där Tony eller?
Hörde han bodde där igen för några månader sedan what ever på Badhusgatan eller något sånt ställe. Och även han Peter Börjesson. Men sedan verkade som båda var borta därifrån.

Förmodligen på något hem kan väl tänkas? Någon som vet?

Institutionaliserade som väldigt få kan vara ! Tror han Tony fått 4 LVM ! Det är tragiskt en människa kan bli SÅ slut i huvudet.
Citera
2025-12-27, 02:20
Medlem
RockyRambos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amazon-mannen
Ingen som sett Bög-Pierre på stan nere vid ICA? Höll på med diverse sjuka grejer runt ´04-07 cirka..

Pierre tog livet av sig på detg där härbärget på Sjöbo. Hängde sig... Var för några år sedan!
Citera
2025-12-27, 02:25
Medlem
RockyRambos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
Va ett par veckor sen ja såg han med. Sist ja såg han va han nära ett garage på dryvefors och stod å stirra rakt in buskage as länge.

En annan som jag inte sett på typ 2 år som ja misstänker är död är hon tjejen som va så jäkla hårt sminkad. Fast det såg helt kladdigt och utsmetat ut. Uteliggare då såklart. Alltid i tights och ica påsar med sina tillhörigheter i var hand. Syntes frekvent i centrum.

Sandra tog livet av sig! Hon var Tonys flickvän. Jag hörde att hon fått i sig en överdos av heroin. Hon hade precis fått boende också. Vissa säger att andra tjejer var avundsjuka på att hon var med Tony och gav henne något hon inte kuinde hantera med flit... Riktigt vidrigt isåfall. Den tjejen gjorde ingen något ont och var väldigt snäll innerst inne. Men hon hade gett upp liksom... R.I.P Sandra
Citera
2025-12-27, 02:47
Medlem
RockyRambos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stenbocksmannen
Hon tjejen är död enligt en vän som har koll på uteliggare. Jag träffade på den tjejen några gånger för cirka 17 år sedan då vi gick i samma folkhögskola. Hon verkade då helt normal och hade även två barn. Man undrar ju vad som hände?

Sandra hade 3 barn och levde stabilt. Tror hon hade man också!
Någonting hände och hon förlorade iallafall vårdnaden och all kontakt med ALLA barnen,,,
Efter det blev hon HELT DÖD i ansiktet!
Pratade alltid med henne och försökte hjälpa henne med något. Mat eller något litet som kunde hjälpa henne att klara sig en dag till. Hon sa alltid samma sak Hur är det Sandra? "Det är väl bra" "Vi får se hur det går" "Har du något att dricka eller" "Det blir säkert bra" - speciellt de sista två meningarna upprepade hon oavsett vad jag frågade henne! Hennes smink rann över hela ansiktet..

Det jag har skrivit här och ovan är vad jag vet om henne. Riktigt tråkigt att hon tog sitt eget liv...

Jag har sett det förut! Der VÄRSTA en mamma kan råka ut för är när Soc tar deras barn ifrån dem!

Vet två stycken som tagit livet av sig i Borås pga detta!

JULIA KILPELAINEN
SANDRA

Det finns oändligt många fler fall! Jag kommer knappast ihåg alla då 47 utav mina vänner jag haft genom livets gång har dött av allehanda själ.

Själv fick jag hjälp mot drogerna för 10 år sedan. Och då började det sakta men säkert ordna till sig.

Fast nu känner jag mig utanför som "normal" istället och platsar inte riktigt in där heller. Jaja, man lever och hälsan är stabil. Livet ordnat!

Kämpa på och ta hand om er!
Citera
2025-12-27, 05:31
Medlem
Amazon-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RockyRambo
Pierre tog livet av sig på detg där härbärget på Sjöbo. Hängde sig... Var för några år sedan!

Hörde av S.G. att de fått pengar av AF och skulle starta eget för att komma på fötter s.a.s., nånting med snickeri. Eller om det va bittcoin. Men det sket sig då de köpte kilovis med och pizza för pengarna.

Bekräfta/Avfärda.
Citera
2025-12-28, 18:02
Medlem
RockyRambos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amazon-mannen
Hörde av S.G. att de fått pengar av AF och skulle starta eget för att komma på fötter s.a.s., nånting med snickeri. Eller om det va bittcoin. Men det sket sig då de köpte kilovis med och pizza för pengarna.

Bekräfta/Avfärda.
i
Är väl mer en fråga för henne då. Hon kände honom bättre.

Kunde Pierre baka riktiga bakverk menar du? Uppfattade det mest som han gillade att röra till muggen med riktigt sockerbefriat sötningsmedel. Vid kaffepausen isåfall...
Citera
2025-12-28, 21:49
Medlem
Amazon-mannens avatar
Citat:
i
Är väl mer en fråga för henne då. Hon kände honom bättre.

Kunde Pierre baka riktiga bakverk menar du? Uppfattade det mest som han gillade att röra till muggen med riktigt sockerbefriat sötningsmedel. Vid kaffepausen isåfall...

Han sade han hade nån bagare eller konditorutbildning, men det kanske mest var snack? I.a.f. vet jag att han som ung frossade i kanelbullar.
Citera
2026-01-11, 07:26
Medlem
RockyRambos avatar
Jag frågade varför han skulle tagit sitt liv för han va alltid så glad (verkade upprymd skojade osv!) ocg va inte överdrivet skev - som flera andra man träffat! Då sa ngn att "han hade inga vänner och folk var jädrigt elaka mot honom". Biskopsmössan är för fasen ett jädra pisshak att vara på! Bättre att bo ute i en trapp isåfall... Trist när gamla bekanta avslutar på det sättet! Har kännt flera som varit hemlösa i åratal som Adam (vet ej hur det går där nu men han och hans morsa drog runt länge!) och det är sinnessjukt att de lever sådär!
Citera
2026-02-06, 04:17
Medlem
Citat:
Sandra tog livet av sig! Hon var Tonys flickvän. Jag hörde att hon fått i sig en överdos av heroin. Hon hade precis fått boende också. Vissa säger att andra tjejer var avundsjuka på att hon var med Tony och gav henne något hon inte kuinde hantera med flit... Riktigt vidrigt isåfall. Den tjejen gjorde ingen något ont och var väldigt snäll innerst inne. Men hon hade gett upp liksom... R.I.P Sandra
Gjorde mig väldigt ledsen och arg att höra detta, kännde henne bra, + Det är Zandra med Z.
Vila i evig frid Zandra..
Senast redigerad av LivetSugerFan 2026-02-06 kl. 05:14.
Citera
2026-02-06, 14:39
Medlem
Stenbocksmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LivetSugerFan
Gjorde mig väldigt ledsen och arg att höra detta, kännde henne bra, + Det är Zandra med Z.

Nej, det är inte Sandra med Z. Detta är en annan.
Citera
2026-02-08, 21:28
Medlem
Någon som vet hur det går för Fidde och Putta? Någon av de som ordnat upp det eller är de fortfarande ute på stan och gör hyss?
Citera
2026-02-10, 07:32
Medlem
RockyRambos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LivetSugerFan

Jag blev också upprörd av det! Hon var ihop med han Tony som nämns här i tråden det sista och hade fått någon lya men tydligen blev hon mobbad där av någon av de boende som gett henne heroin som hon dog av... Kan ha varit en svartsjukegrej. För varför skulle hon ta livet av sig för när hon precis fått lägenhet? Jag vet en brud på det där boendet spm är borta nu som förgiftar folk hon inte gillar! Bor ej kvar mer...J... Denna J har haft ihop det med samma kille Zandra va ihop med kan sägas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in