Citat:
Ursprungligen postat av
Ajjabajja92
Du menar hon som hade typ rödflammig/oranget hår? Utsmetat smink. Hon hade alltid helt kolsvarta fingertoppar och brukade bråka utanför ica allegatan. Inte sett henne på länge är osäker på om hon lever faktiskt, tyvärr. Ja hon hade tighta och håret var alltid rufsigt
Oj ja säg aldrig henne säga ett ord! Alltid knäpptyst.
En annan som jag ser ofta. Typ Mellanöstern kille mörkt hår. Blå jacka med pälskrage iaf på höst/vinter. Ibland ljus/beige keps men nästan alltid med svart ryggsäck. Typ psyksjuk kille. Går ofta runt mumlar för sig själv och promenerar runt i stan fram och tillbaka. Ser ganska ung ut.
Citat:
Ursprungligen postat av
HundOst
Jag tycker mig känna igen beskrivningen av killen men innan jag skriver mer om honom så vill jag bara kolla om det är är rätt kille. Har han mörkt hår? Är det en lång jacka/rock? Går han ibland också runt och pratar med sig själv och/eller folk och uppträder påverkad av något?
Ja fast mer åt det blonda håret. Va nog 3 veckor sen ja såg honom sist. Långt och fett hår. Inte brunt hår utan mer blond/råttfärgat.
Jag kallar det fårjacka men kan va fel ord. Men det är en lång typ rock så har den ”fårull” eller liknande på insidan och så typ skin/länder utsidan.