2026-02-10, 07:34
Medlem
RockyRambos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pescara
Någon som vet hur det går för Fidde och Putta? Någon av de som ordnat upp det eller är de fortfarande ute på stan och gör hyss?

Det gör de säkert! Badhusgatan bor bägge på sist jag kolla. Om de bor kvar vill säga!
Citera
2026-02-12, 02:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RockyRambo
Jag blev också upprörd av det! Hon var ihop med han Tony som nämns här i tråden det sista och hade fått någon lya men tydligen blev hon mobbad där av någon av de boende som gett henne heroin som hon dog av... Kan ha varit en svartsjukegrej. För varför skulle hon ta livet av sig för när hon precis fått lägenhet? Jag vet en brud på det där boendet spm är borta nu som förgiftar folk hon inte gillar! Bor ej kvar mer...J... Denna J har haft ihop det med samma kille Zandra va ihop med kan sägas.
Ja tänkte också samma grej, konstigt om det skulle vara en självman överdos. Så himla synd hela grejen. Vet inte riktigt vem varken Tony eller J är men att ha så mycket hat i sitt hjärta som J är ju obegriplikt. Vilken soppa! Dont do drugs kids.
Citera
2026-02-15, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pescara
Någon som vet hur det går för Fidde och Putta? Någon av de som ordnat upp det eller är de fortfarande ute på stan och gör hyss?

Dom försökte och lyckades nästan sno en cykel mitt i centrum för någon vecka sen (blev ikapp sprungna av offret och den modiga mannen tog tillbaka cykeln) så ja, hyss görs ännu. Ser inte så fräscha ut.

Mamman och sonen huserar för tillfället i entren på willys. Lika arga som vanligt.
Citera
2026-02-21, 03:11
Medlem
RockyRambos avatar
Det låter som de upp i dagen! En cykel som inte är låst är allas rättighet att ta! Ett butikslarm som inte går leder bara mot tagna gåvor. Tror mig ha läst deras memoarer någonstans som aldrig riktigt blivit klar!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in