2026-02-08, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tumidanda
Jerky är torkat kött i någon form. Någon annan form av "jerky" finns inte. Varför förvarar de torkat kött i frysar och kylskåp? Och varför behövs en kylväska för att transportera det? Riktig jerky är ju inget som någon äter som någon slags huvudrätt heller utan det är ju mer som tilltugg eller snacks. Sen är det ju ingen som tycker att jerky är "viktigt" heller. Det är uppenbart att det är något helt annat än faktisk jerky som diskuteras. Tror dock inte på prostituerade eftersom man inte brukar ha dem i frysen eller transportera dem i kylskåp. Man talar ju knappast heller om "några kilo prostituerade".

Men det är ju DROGER. DROGER FÖRVARAR MAN SÅ OCH TRANSPORTERAR SÅ.
Citera
2026-02-08, 19:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hem_bränt
Nej, läs på om The Epstein Files Transparency Act och Thomas Massie, det är hans förtjänst att filerna släpptes, inte Trumps.
Kanske det, men det pressades på hårdare om att släppa dom när Trump så att vi skulle glömma dom.
Citera
2026-02-08, 19:06
Medlem
Hem_bränts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnneLott19
Kanske det, men det pressades på hårdare om att släppa dom när Trump så att vi skulle glömma dom.

Trump blir fortfarande vansinnig så fort någon journalist tar upp Epstein eller filerna.
Citera
2026-02-08, 19:13
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnneLott19
Säga vad man vill om Trump men det är nog hans förtjänst att filerna har släppts. När han sa att nu glömmer vi Epstein så drog det igång opinionen på allvar. Efter det krävde alla att dom skulle släppas.
Citat:
Ursprungligen postat av Hem_bränt
Nej, läs på om The Epstein Files Transparency Act och Thomas Massie, det är hans förtjänst att filerna släpptes, inte Trumps.
Det är bipartisant.

Det var Massie, och demokraten Khanna som agerade ihop.

För att Bondi och Patel, Trumps nickedockor, la locket på i juli 2025 och ansåg att det var case closed.

"This systematic review revealed no incriminating “client list.” There was also no credible evidence found that Epstein blackmailed prominent individuals as part of his actions.
We did not uncover evidence that could predicate an investigation against uncharged third parties. "
Citera
2026-02-08, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Blev sugen på en pizza med mängder av smält ost.
Grape passar bättre till en GT ( Gin och tonic, inte Grooming Toddlers) så en coke vore bättre ( inte kokain..).

Maskade avsändare är definitivt sjukt från DOJ.
Det håller jag med om.
De har misslyckats fullständigt med redigering och outar offer istället.
Skulle tippa att den här regimen är helnöjda med senaste släppet när konspirationerna flödar och fokus är i huvudsak på allt annat än Trump.

Ok ska vara mer noggrann och borde ha separerat jerky från inlägget. Men du verkar hugga jävligt snabbt på när man kritiserar allt som har med Israel/judar. Men vi har redan blivit varnade så den diskussionen ska vi inte fortsätta här.

Jag vet inte vilka kanaler du följer men i vissa jag tittar på är det enda de pratar om Trump och hans omnämnande 38000ggr så... Däremot kan jag tänka mig att de släppt vissa filer för att förvirra och flytta fokus. Bland annat alla dessa referenser till pizza, GS, jerky vilket kanske ska spä på konspirationsteorier.
Citera
2026-02-08, 19:21
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rostro
Ok ska vara mer noggrann och borde ha separerat jerky från inlägget. Men du verkar hugga jävligt snabbt på när man kritiserar allt som har med Israel/judar. Men vi har redan blivit varnade så den diskussionen ska vi inte fortsätta här.
Japp. Jag hugger jävligt snabbt när det kommer till konspirationer och antisemitism.
Falska uppgifter om offrens ålder om att de är äldre än de är etc etc .

Har du nåt problem med det?

Som jag redan beskrivit TILL DIG är kritik mot Israel, Netanjahu och enskilda judar däremot helt möjligt.
Citat:
Jag vet inte vilka kanaler du följer men i vissa jag tittar på är det enda de pratar om Trump och hans omnämnande 38000ggr så... Däremot kan jag tänka mig att de släppt vissa filer för att förvirra och flytta fokus. Bland annat alla dessa referenser till pizza, GS, jerky vilket kanske ska spä på konspirationsteorier.
Jag tittar jävligt brett och jämför det som kommer fram och Epstein files.
Jag förlitar mig inte på enskilda postare på sociala media och obskyra forum.

För att;
Det florerar just exakt propaganda, antisemitism och konspirationer.
Påverkanskampanjer och fan och hans moster just nu. Värre än ever.

En annan faktor är att det uppges att hackers kommit åt lösen och troll ändrar i Epsteins e-mail.

Det kan alltså se ut som om det är uppgifter ur Epstein files men är falska inlägg.

Följdfrågor?

Edit. Du nämner Trump.
Jag fullständigt avskyr gubbjäveln och hans fascistiska regim. Men vet du vad?
Jag försvarade Trump I den andra tråden.
Där framfördes rysk propaganda om att han var med i orgier på ön.
Fullständig bs. Det har inte framkommit.
Senast redigerad av develi 2026-02-08 kl. 19:36.
Citera
2026-02-08, 19:26
Medlem
Har ni klurat ut var och i vilket sammanhang Bill Clinton badar i en inomhuspool, bilderna där Clinton och Epstein är klädda i silkesskjortor och bilderna med Epstein, Kevin Spacey, mfl, i Epstein-filerna. Världsmedia har iaf inte gjort research och redovisat i några reportage. Åtminstone inte pool/silkes.

Jag vet hur det ligger till men tänkte först ge FB-detektiverna chansen att posta sina eftersökningar.
Citera
2026-02-08, 19:38
Medlem
aquaman1s avatar
Det är väldigt skumt hur denna fil om Epsteins självmord är daterad dagen innan självmordet.

https://www.justice.gov/epstein/files/DataSet%208/EFTA00013180.pdf
Citera
2026-02-08, 19:39
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pommel
Har ni klurat ut var och i vilket sammanhang Bill Clinton badar i en inomhuspool, bilderna där Clinton och Epstein är klädda i silkesskjortor och bilderna med Epstein, Kevin Spacey, mfl, i Epstein-filerna. Världsmedia har iaf inte gjort research och redovisat i några reportage. Åtminstone inte pool/silkes.

Jag vet hur det ligger till men tänkte först ge FB-detektiverna chansen att posta sina eftersökningar.
Finns redan i tråden. Jag och en annan person noterade sammanhanget.

En politisk tvådagars resa till nåt asiatiskt land jag inte minns namnet på i skrivande stund.
Kan leta vid tillfälle.
Citera
2026-02-08, 19:45
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miisshemlig
Finns det något kortfattat ngnstans man kan läsa på lite mer ?

Nej detta utvecklas hela tiden, folk hittar mer information och mer samband. Kommer nog dröja månader innan detta kan sammanfattas.
Citera
2026-02-08, 19:53
Medlem
Citat:

Det var på en resa till Afrika "HIV-event". I alla fall när Spacey, Clinton och någon känd afroamerikan var med. Resan i sig var nästan lite för bevakad för att den skulle vara intressant men något av ungtösarna var med och blev övergreppad av Epstein har jag för mig. Kan ha blandat ihop det.
Citera
2026-02-08, 20:01
Medlem
develis avatar
Citat:

Brunei var landet. I Asien. Två dagarsresa, mellanlandning.
Troligen Kellen, Epsteins assistent och medlöpare som simmar i poolen. Förutom Ghislaine.

(FB) Epstein-dokumenten allt mer öppna - Politiska aspekter för de som är med
(FB) Epstein-dokumenten allt mer öppna - Politiska aspekter för de som är med
Senast redigerad av develi 2026-02-08 kl. 20:15.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in