2026-02-03, 13:00
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Hur i helvete har han haft tid med allt?
Och att spara allt; han måste ha haft en baktanke med att spara allt - utpressning.

Det är uppenbart att allt handlade om utpressning. Ghilaines farsa försökte tydligen pressa Mossad på pengar innan han dog. Lite Darwin-awards nivå på det.
Citera
2026-02-03, 13:00
Medlem
Hem_bränts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GustavAnder
Du är ju bortom all hjälp, bevis framför stora näsan på dig men du babblar om judar..?

Vilka bevis, vart är dom, syftar du på den anonyma källan som nämner detta en gång?

Vilket folk tillhörde Epstein samt majoriteten utav hans nära vänner, vilken familj säger han sig jobba för i emailen?
Senast redigerad av Hem_bränt 2026-02-03 kl. 13:03.
Citera
2026-02-03, 13:01
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naknekejsaren
Israelkopplingen är det centrala här, man måste vara blind för att inte se den.

Hur många gånger nämns Mossad bortsett från kopplingen med Ghilaines farsa? Hur många gånger nämns CIA? Hur många gånger nämns ryska säkerhetstjänsterna?
Citera
2026-02-03, 13:03
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hem_bränt
Vilket folk tillhörde Epstein och vilket land samt underättelseorganistation jobbade han för?

Var står det att Epstein jobbade för Mossad?
Citera
2026-02-03, 13:03
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Rostro
Pizza=prostituerad
Kinesisk kaka=minderårig
Grape soda= kan avse person med svart hud

Grade school.

Pedofilerna Trump och Epstein förnekar sig inte!
Senast redigerad av Johan201 2026-02-03 kl. 13:30.
Citera
2026-02-03, 13:04
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Hur många gånger nämns Mossad bortsett från kopplingen med Ghilaines farsa? Hur många gånger nämns CIA? Hur många gånger nämns ryska säkerhetstjänsterna?

Snubben gjorde deals för Israel med 7 olika länder i emailen.

Vad menar du med "Bortsett Ghislaines farsa", bortsett från kopplingen med Robert Maxwell och Les Wexler som gav honom alla sina pengar, vem är ens Epstein utan dessa människor?
Citera
2026-02-03, 13:07
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naknekejsaren
Snubben gjorde deals för Israel med 7 olika länder i emailen.

Vad menar du med "Bortsett Ghislaines farsa", bortsett från kopplingen med Robert Maxwell och Les Wexler som gav honom alla sina pengar, vem är ens Epstein utan dessa människor?

Svara på frågan, ta bort kopplingen med Robert Maxwell och jämför hur många kopplingar du har kvar med Israel kontra CIA och FSB/ KGB.
Citera
2026-02-03, 13:08
Medlem
Hem_bränts avatar
Citat:
Var står det att Epstein jobbade för Mossad?

Jag hann ändra mitt inlägg innan jag såg att du svarade, det står ingenstans. Men vilka tror du Epstein och Ghislaine Maxwell jobbade för, FSB och ryssarna?
Citera
2026-02-03, 13:13
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Jag hann ändra mitt inlägg innan jag såg att du svarade, det står ingenstans. Men vilka tror du Epstein och Ghislaine Maxwell jobbade för, FSB och ryssarna?

Eftersom det är betydligt fler kopplingar till FSB och Ryssland än till Israel så är det troligare ja, men jag tror snarare att han var en "lone rouque", d.v.s han blev säkert groomad av Ryssland en gång i tiden för att lära honom spelet och sen kultiverade han kopplingarna till CIA och Mossad själv via Maxwell.
Citera
2026-02-03, 13:16
Medlem
Hem_bränts avatar
Citat:
Eftersom det är betydligt fler kopplingar till FSB och Ryssland än till Israel så är det troligare ja, men jag tror snarare att han var en "lone rouque", d.v.s han blev säkert groomad av Ryssland en gång i tiden för att lära honom spelet och sen kultiverade han kopplingarna till CIA och Mossad själv via Maxwell.

Vart hittar du dom kopplingarna och kontakten med ryssar?
Citera
2026-02-03, 13:20
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Vart hittar du dom kopplingarna och kontakten med ryssar?

Om du söker på "Russia" kommer det upp många tusen träffar i de dokument som blivit släppta. Sen rör det sig om flera miljoner till dokument som fortfarande är hemligstämplade.

Testa att googla "Epstein Russia connection" och se vad du får för artiklar.
Citera
2026-02-03, 13:21
Medlem
theUFOsummoners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Läste just dettapå X
Over 460 Epstein Files on Trump Removed - Yes, THAT ONE TOO
On Jan 30th, there were 5,361 files when you searched for Trump. Today, February 2nd, 4,896 files remain.
The INFAMOUS File on Trump that is in the video below has been removed.
Verkar som WH inte han och censurera så mycket dem skulle då-, lite försen bara så att säga att ta bort dem nu....

Hela Epstein-materialet är digitaliserat och arkiverat.
Det är således inte partiägt, utan institutionsägt. Demokraterna har haft access till dessa filer under många år.

Båda sidor har – när de sitter vid makten – tillgång till samma underliggande material.
Det som är offentligt “redigerat” är inte redigerat internt och således synligt för respektive DOJ/FBI-team, oavsett parti.
Det vi ser publikt är alltså ett urval, inte “hela sanningen”.
Att filer försvinner från en publik sökning säger inget om vad som finns kvar i arkiven.
Därutöver är det demokrater som HINDRAT SLÄPP inte Republikaner.

Det är okej att ha TDS (Trump Derangement Syndrome) men då bör man åtminstone förstå hur institutionell kontroll och arkiv fungerar innan man drar slutsatser.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in