Citat:
Jajamän. De har inga som helst problem med att finansiera parasiter på höga poster, som inte uträttar något mer av värde för dem än vad vilken vanlig medborgare gör, men de blir rasande när någon inte vill arbeta utan vill leva enkelt på lite pengar ur skattekistan. Hade du fått behålla alla dina pengar obeskattade hade du säkert kunna gå i graven utan att behöva tigga tillbaka lite av de pengar som du och dina förfäder har betalat in till staten tjuven genom alla år.
Jadu, förmodligen är dem avundsjuka på att jag vågar göra som jag gör. Att jag är en fri själ, att jag saknar deras såkallade "skam" och att jag inte är ilurad att man "ska göra rätt för sig" eller vara en "duktig arbetare"
Alternativt är dem sura på att jag tekniskt sett helt skamlöst skulle leva på deras skattepengar, DOCK så gör ju redan hundratusen tals människor det. Jag vill heller inte leva flott, jag vill bara överleva så det krävs inte mycket pengar för det. Det roliga är ju att jag dock skulle kosta dem MER ifall jag inte får några bidrag och då skulle behöva bo i nåt gruppboende eller sitta i fängelse. Ännu roligare är alla meningslösa offentliga jobb som dem endå sitter och betalar mycket mycket mer skatt för att finansiera.
Alternativt är dem sura på att jag tekniskt sett helt skamlöst skulle leva på deras skattepengar, DOCK så gör ju redan hundratusen tals människor det. Jag vill heller inte leva flott, jag vill bara överleva så det krävs inte mycket pengar för det. Det roliga är ju att jag dock skulle kosta dem MER ifall jag inte får några bidrag och då skulle behöva bo i nåt gruppboende eller sitta i fängelse. Ännu roligare är alla meningslösa offentliga jobb som dem endå sitter och betalar mycket mycket mer skatt för att finansiera.
Om du inte vill jobba så ska du slippa det och få ut lite pengar i bidrag så att du överlever. Det är inte alltför mycket begärt.
Än så länge har de inte infört MAID i Sverige men gissar på att de kommer att försöka. Vi måste tokreagera när de försöker. De vill att fattiga ska dödas för att de kostar pengar men är det några som kostar MYCKET pengar så är det parasiterna på höga poster. Vad skulle du få ut? Långt ifrån 20k i månaden. Vad plockar t. ex. Anna Kinberg Batra ut i månaden? 125k och vad har hon gjort för mer nytta än vad du har gjort? Ingenting alls. Allt är teater.
#gaslighting #projection