2026-02-07, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A-EZz
Var ju mer om det är ett löst rykte? Är det att ha opassande kontakt med andra tjejer? En flirt? Hångel? Ligga? Kärlek vid sidan av?

Alltså. Jag skulle inte påstå att det är ett löst rykte.
Citera
2026-02-07, 14:59
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av notme12
För mig var det morgon🤪👶

Just den personen skulle INTE ljuga för mig & jag är 99% säker vart den har hört det ifrån & det är folk nära hockeyn.

Hade jag fått ett namn så är det ju oavsett ingen jag skulle ge detaljer här. (Inte som du somar outar folks instagram&#128540

Ehhh, vad menar du ens med det? Menar du dom offentliga handlingarna som jag har delat länkar till så är dom alltså offentliga handlingar 😂

Alltså folk är verkligen helt galna i den här tråden hahahah
Senast redigerad av jullejulle 2026-02-07 kl. 15:01.
Citera
2026-02-07, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jullejulle
Ehhh, vad menar du ens med det? Menar du dom offentliga handlingarna som jag har delat länkar till så är dom alltså offentliga handlingar 😂

Alltså folk är verkligen helt galna i den här tråden hahahah

Tänkte att du senare valde att maska namn osv

(Det var menat som glimten i ögat men jag insåg hur passiv aggressiv jag lät)😅
Senast redigerad av notme12 2026-02-07 kl. 15:41.
Citera
2026-02-07, 15:49
Medlem
Citat:
För mig var det morgon🤪👶

Just den personen skulle INTE ljuga för mig & jag är 99% säker vart den har hört det ifrån & det är folk nära hockeyn.

Hade jag fått ett namn så är det ju oavsett ingen jag skulle ge detaljer här. (Inte som du somar outar folks instagram&#128540

När det gäller Hockey och i synnerhet FBK så är Karlstad skvallerstaden nummer 1 i Sverige

Problemet är bara att 10% av allt som skvallras inte stämmer

Att Virre varit otrogen har nog dock alla hört vid detta laget men är ju sålänge bara ett rykte
Citera
2026-02-07, 18:12
Medlem
Vad menar J när hon säger till N, har V adopterat C? Någon som lyssnat på podden o kan förklara? 🙄
Citera
2026-02-07, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av insekterna
https://gofile.io/d/O88KAp

Lust att dela igen..? Länken funkar inte.
Citera
2026-02-07, 19:28
Medlem
Hon borde kanske tänkt ett steg längre innan hon/dom skaffade ett barn till... Tycker det är dax för henne att växa upp och stå på egna ben! Stackars V...
Citat:
Förra gången fick N hjälp av V mamma, så kanske bilresan? V är i Gävle nu.
Citera
2026-02-07, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dalen78
Vad menar J när hon säger till N, har V adopterat C? Någon som lyssnat på podden o kan förklara? 🙄

Det var en fråga som inte besvarades. Självklart enbart "clickbait"
Citera
2026-02-07, 22:21
Medlem
Citat:
Det var en fråga som inte besvarades. Självklart enbart "clickbait"

Snacka om att skapa drama o spekulationer 🙄
Citera
2026-02-08, 13:55
Avstängd
BluePonyGirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalen78
Snacka om att skapa drama o spekulationer 🙄

Töntigt av dem men har de verkligen skapat något ”drama” eller några större spekulationer hos fler än dig?

V*kt*r har självklart inte adopterat Ch**r*, det skulle varit i princip omöjligt juridiskt i det läge de befunnit och befinner sig i med en pågående faderskapsutredning och nu en vårdnadstvist. Det behövs inte särskilt djup kunskap om hur samhället fungerar för att förstå det.
Senast redigerad av BluePonyGirl 2026-02-08 kl. 14:06.
Citera
2026-02-08, 15:09
Medlem
Knappast.......s avatar
Tycker att det är rent olämpligt av J att bete sig som hon gör och tjatar om "pappa" V på teven när situationen ser ut som den gör. Inte ens V kallar sig själv som Cs pappa, skäms hon inte?
Citera
2026-02-08, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knappast.......
Tycker att det är rent olämpligt av J att bete sig som hon gör och tjatar om "pappa" V på teven när situationen ser ut som den gör. Inte ens V kallar sig själv som Cs pappa, skäms hon inte?

Jag skäms varje gång jag ser det. Jag är ändå överraskad med tanke på hennes bakgrund som socionom och kurator
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in