2026-02-07, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abdi-Lena-Alkisson
Partistödet är ju främst till för att främja demokratiskt arbete, jag vet inte om "betala kriminell pundares kostnader i samband med grovt förtal" kan räknas in där. Oisín Cantwell och liknande krönikörer lär ifrågasätta detta handlande.

Att Aftonhoran står på pedofilernas sida är det ingen tvekan om, de gråter förstås nu.

Dumpen kan fortsätta sitt arbete och de kommer fortsätta, bara att gilla läget.
Citera
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZenFinancier
Ditt gullande med pedofiler och terrorister oavsett vilket land som klassat dem för det är anmärkningsvärt.

Jag tycker Sara borde ha friats och än är sista ordet inte sagt då domen kan överklagas, det är alltså för tidigt att säga att Sara har begått brott.

Jag tycker det är helt rätt att stödja dumpens arbete som sagt och vi har tidigare sett att politikers inställning har påverkat hur domstolar dömer. Det är inte de vattentäta skott som man utåt sett låtsas ha.
Politiker och partier skall inte ta ställning och finansiera böter m.m. Oavsett.
Citera
Medlem
Abdi-Lena-Alkissons avatar
Citat:
Dumpen gick ju ut med denna chatt och visade vad han skrev.
Bra jobbat dumpen, fortsätt med detta tills polisen tar sig i kragen.

Är du svårt efterbliven? Det är ju knappast polisen som skapar lagarna i Sverige 🤣
Citera
2026-02-07, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abdi-Lena-Alkisson
Är du svårt efterbliven? Det är ju knappast polisen som skapar lagarna i Sverige 🤣

Var läste du det?
Citera
2026-02-07, 12:21
Medlem
Citat:
Ditt gullande med pedofiler och terrorister oavsett vilket land som klassat dem för det är anmärkningsvärt.

Jag tycker Sara borde ha friats och än är sista ordet inte sagt då domen kan överklagas, det är alltså för tidigt att säga att Sara har begått brott.

Jag tycker det är helt rätt att stödja dumpens arbete som sagt och vi har tidigare sett att politikers inställning har påverkat hur domstolar dömer. Det är inte de vattentäta skott som man utåt sett låtsas ha.
Jo, jag har fattat redan från början att du stödjer dumpen. Det behöver du inte upprepa gång på gång. Men jag tycker det är anmärkningsvärt hur du vill ducka huvudfrågan hela tiden. Stödjer du generellt metoden att riksdagspartier stöttar brottslingar ekonomiskt när de tycker att lagen bör ändras? Eller stödjer du det bara i det här fallet för att det handlar om en lagändring du personligen är för?
Citera
2026-02-07, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rallykalle69
Politiker och partier skall inte ta ställning och finansiera böter m.m. Oavsett.

Jo politiker ska ta ställning, det är deras jobb.
Citera
2026-02-07, 12:22
Medlem
Citat:
Dumpen gick ju ut med denna chatt och visade vad han skrev.
Bra jobbat dumpen, fortsätt med detta tills polisen tar sig i kragen.

Precis.
Och domen har nu visat att det med nuvarande lagstiftning inte var ett korrekt beslut.

Polisen kan enbart arbeta utifrån de lagstöd som finns tillgängliga nu, och det är inte Polisen som stiftar lagar.

Att jaga farliga människor i samhället är polisens jobb, det ska inte skötas av gamla drogmissbrukare med storhetsvansinne.
Citera
2026-02-07, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KamerunHunter
Jo, jag har fattat redan från början att du stödjer dumpen. Det behöver du inte upprepa gång på gång. Men jag tycker det är anmärkningsvärt hur du vill ducka huvudfrågan hela tiden. Stödjer du generellt metoden att riksdagspartier stöttar brottslingar ekonomiskt när de tycker att lagen bör ändras? Eller stödjer du det bara i det här fallet för att det handlar om en lagändring du personligen är för?

Jag stödjer att politiker stödjer den utvecklingen de gillar. Det betyder inte att jag stödjer partier som driver saker jag ogillar.
Citera
2026-02-07, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanig
Precis.
Och domen har nu visat att det med nuvarande lagstiftning inte var ett korrekt beslut.

Polisen kan enbart arbeta utifrån de lagstöd som finns tillgängliga nu, och det är inte Polisen som stiftar lagar.

Att jaga farliga människor i samhället är polisens jobb, det ska inte skötas av gamla drogmissbrukare med storhetsvansinne.

Nej det är ett felaktigt påstående. Domen har inte vunnit laga kraft än, den kan överklagas.

När polisen inte gör sitt jobb får de räkna med att folk griper in och gör det.
Citera
2026-02-07, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karlastar
Det är rätt underhållande att dumpens enda fans är WT från landsbygden. Alltså SDs väljare. Samma grupp som själva är 9/10 gäddor är dumpens största fans.

Kapten klänning syndromet är på riktigt. Måste du berätta att du inte är peddo är du förmodligen peddo.

Vad ska Jimmie få ut av att betala skadeståndet? Dom som stöttar dumpen röstar redan SD.

Som sagt, syntax error hos vänstern. Nu måste ni klistra epitet på väljarna som är emot pedofiler, klassiskt. Kämpa!
Citera
2026-02-07, 12:33
Medlem
ludexSums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Al-Thar
Jo det har jag men nu är det slut.

Oj, snacka om att ha hamnat fel. SDare är i hög grad moralstyrda och den svenska moralen grundas på, precis som svensk lag - kristendomen.

Det är ingen slump att pedofiler, hebefiler, islamister, kommunister, nazister och liknande problematiska grupper inte trivs inom SD. Bra att du vandrar vidare. C, MP, S, V eller L är partierna för dig. SD, M och KD är inte för dig.

Citat:
Ursprungligen postat av starkZenap
X har fullständigt exploderat med inlägg och delningar med hundratusentals views, som t ex https://x.com/SWEKLAN/status/2019839759028482212

Tidigare SR-medarbetare dessutom - vem hade kunnat ana, jätteförvånande verkligen. Apropå kristendomens prägling på allt som är svenskt så är Viktor ett utmärkt exempel på Ordspråksbokens 16:18 “Högmod går före undergång, stolthet före fall.” En riktig pyrrhusseger där Viktor lille.

https://ibb.co/3YpyNgq2
Citera
2026-02-07, 12:35
Medlem
Citat:
Att Aftonhoran står på pedofilernas sida är det ingen tvekan om, de gråter förstås nu.

Dumpen kan fortsätta sitt arbete och de kommer fortsätta, bara att gilla läget.

Haha ja vad oväntat att Atfonhoran hittat en vinkel som stödjer pedofili. Hade V gjort samma sak som Åkesson gjort hade dem hyllat agerandet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in