Citat:
Ursprungligen postat av
LeTeigneux
Nej jag delar inte den bilden av D alls.
De tvingas låtsas de mest absurda saker, som att transvestiter är kvinnor. Annars blir de kallade för "transofober" och uteslutna ur partiet.
De tvingas även att säga sådant som att "All lives matter" är rasistiskt att säga. Och att "vithet" är något dåligt.
Dessutom är de minst lika krigiska som R, men när de är i opposition så låtsas de något annat.
När Bush var president så framställde sig D som pacifister och kritiserade Irakkriget. När D sedan kom till makten bombade de sönder Libyen och lät tortera ihjäl Khadaffi...
Donald Trump är ett kräk och Republikanerna är hycklare och lögnare.
Men även Hilary Clinton var ett kräk och även Demokraterna är hycklare och lögnare.
Vi hör sekten ropa och skriker om att de är aldrig överens i D, förutom när de ska påstå och projicera egna saker.
EN annan sak är det nu med R och när de är till stor del en sekt, och skickar mail till vad som de får prata om, och vad som de ska vägra prata om.
Rätt komiskt höra om pacifisterna i D, och när man samtligt hört om och om igen om hur de gillar och kriga.
Verkar ha uppstått nu när donalds är inte alls fredens president, utan tvärtom.
Dagens sekt R är ett enda stort skämt och fascism, kanske före Obama så var det ett parti som hade några värderingar om än rätt konservativa.
Idag är det börja på fascism och där bara en får tala och det är donalds.
Intressant att du inte klarar av att se det, kanske du gilalr fascism så mycket eller inte ens fattar det.(Och inget av dom två är bra.)
Och nej, jag gillar inte Demokrater, men i alla fall är dom den vuxna i rummet av de två och om man endast har dom att välja på.